TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Powstanie koncepcja alternatywnej trasy dla ciągu Bydgoszcz – Trójmiasto. Z elektryfikacją
InfoRail.pl - Opublikowano: 31.07.2017 14:39:05 10 komentarzy
Linia kolejowa nr 203 (źródło: Wikipedia/Axe)

PKP PLK ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu "Prace na pozostałych liniach kolejowych należących do alternatywnego ciągu transportowego Bydgoszcz – Trójmiasto i stycznych.

Obejmie ona linię kolejową nr 208 na odcinku Wierzchucin – Tuchola – Chojnice, linię kolejową nr 203 na odcinku Łąg – Czersk – Chojnice, linię kolejową nr 215 na odcinku Szlachta – Czersk – Bąk oraz łącznice nr 743 Lipowa Tucholska – Szlachta i 744 Lipowa Tucholska – Szlachta Zachód wraz z elektryfikacją" w ramach projektu "Prace przygotowawcze dla wybranych projektów".

Oferty można składać do 6 września 2017 roku.

Kryteria wyboru stanowią:

1. Całkowita cena brutto – 60 % oraz

2. Wartość techniczna – 40 %.

Szacunkowa wartość zamówienia to 5 925 000 PLN.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
elektryfikacja
  • Ju – 31.07.2017

    Jeśli już chcą elektryfikować 203 od Chojnic to dodajcie też odcinek Łąg-Tczew, bo wtedy można puszczać też ezt Chojnice-Tczew. Nie ma sensu żeby szynobusy jeździły dla tak małego fragmentu trasy.

  • nie ja – 31.07.2017

    łąg - tczew oddzielny przetarg/projekt z 3 tyg temu był ;)

  • 203 – 31.07.2017

    Był Bydgoszcz-Kościerzyna ale Łąg-Tczew nie kojarzę

  • anarh – 31.07.2017

    zgdaza się powinien poprawic łązcnca "Łąg" -- zajączkowo Tczewskie L 203

  • Rem – 31.07.2017

    Dlaczego nie elektryfukuje sie lini malbork kwidzyn grudziadz torun . To jest alternatywa.

  • D – 31.07.2017

    Linia przez Grudziądz i Kwidzyn NIE JEST alternatywą. Kręta a potem i tak trzeba jechać do Gdyni przez Tczew i Gdańsk.

  • Zetes – 01.08.2017

    Już "za Gierka" poważnie rozważany był projekt dotarcia do portu w Gdyni od strony Wejherowa z wykorzystaniem zniszczonej w czasie wojny linii Bytów - Lębork. Innym wariantem było dobudowanie łącznicy od szlaku Kartuzy - Lębork do okolic Bożegopola (linia 202).

  • Mr Eat (Pan Am) – 01.08.2017

    A gdyby szlak wyznaczyć nieco inaczej: wybudować fragment linii mniej więcej od Maksymilianowa do Koronowa i dalej zrewitalizować linię z Koronowa do Tucholi i wtedy na Chojnice i dalej jak w artykule. W tym wypadku połączenie z Bydgoszczą uzyskałby ważny punkt, jakim, moim zdaniem, jest Koronowo nadto i z Tucholi, czy Chojnic byłoby bliżej i szybciej.

  • kolejFAN – 01.08.2017

    @MrEat (PanAm)bez sensu, trasa magistralii tzw francuskiej jest o niebo lepsza i korzystniejsza finansowo w realizacji

  • kolejFAN – 02.08.2017

    Działać i elektryfikować! Max-Kościerzyna pod drutem i mogą smigać IC/TLK Katowice-Gdynia przez węglówkę!Ale pewnie będziemy na to czekać lata jak kania dżdżu

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....