TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Powstanie koncepcja alternatywnej trasy dla ciągu Bydgoszcz – Trójmiasto. Z elektryfikacją
InfoRail.pl - Opublikowano: 31.07.2017 14:39:05 10 komentarzy
Linia kolejowa nr 203 (źródło: Wikipedia/Axe)

PKP PLK ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu "Prace na pozostałych liniach kolejowych należących do alternatywnego ciągu transportowego Bydgoszcz – Trójmiasto i stycznych.

Obejmie ona linię kolejową nr 208 na odcinku Wierzchucin – Tuchola – Chojnice, linię kolejową nr 203 na odcinku Łąg – Czersk – Chojnice, linię kolejową nr 215 na odcinku Szlachta – Czersk – Bąk oraz łącznice nr 743 Lipowa Tucholska – Szlachta i 744 Lipowa Tucholska – Szlachta Zachód wraz z elektryfikacją" w ramach projektu "Prace przygotowawcze dla wybranych projektów".

Oferty można składać do 6 września 2017 roku.

Kryteria wyboru stanowią:

1. Całkowita cena brutto – 60 % oraz

2. Wartość techniczna – 40 %.

Szacunkowa wartość zamówienia to 5 925 000 PLN.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
elektryfikacja
  • Ju – 31.07.2017

    Jeśli już chcą elektryfikować 203 od Chojnic to dodajcie też odcinek Łąg-Tczew, bo wtedy można puszczać też ezt Chojnice-Tczew. Nie ma sensu żeby szynobusy jeździły dla tak małego fragmentu trasy.

  • nie ja – 31.07.2017

    łąg - tczew oddzielny przetarg/projekt z 3 tyg temu był ;)

  • 203 – 31.07.2017

    Był Bydgoszcz-Kościerzyna ale Łąg-Tczew nie kojarzę

  • anarh – 31.07.2017

    zgdaza się powinien poprawic łązcnca "Łąg" -- zajączkowo Tczewskie L 203

  • Rem – 31.07.2017

    Dlaczego nie elektryfukuje sie lini malbork kwidzyn grudziadz torun . To jest alternatywa.

  • D – 31.07.2017

    Linia przez Grudziądz i Kwidzyn NIE JEST alternatywą. Kręta a potem i tak trzeba jechać do Gdyni przez Tczew i Gdańsk.

  • Zetes – 01.08.2017

    Już "za Gierka" poważnie rozważany był projekt dotarcia do portu w Gdyni od strony Wejherowa z wykorzystaniem zniszczonej w czasie wojny linii Bytów - Lębork. Innym wariantem było dobudowanie łącznicy od szlaku Kartuzy - Lębork do okolic Bożegopola (linia 202).

  • Mr Eat (Pan Am) – 01.08.2017

    A gdyby szlak wyznaczyć nieco inaczej: wybudować fragment linii mniej więcej od Maksymilianowa do Koronowa i dalej zrewitalizować linię z Koronowa do Tucholi i wtedy na Chojnice i dalej jak w artykule. W tym wypadku połączenie z Bydgoszczą uzyskałby ważny punkt, jakim, moim zdaniem, jest Koronowo nadto i z Tucholi, czy Chojnic byłoby bliżej i szybciej.

  • kolejFAN – 01.08.2017

    @MrEat (PanAm)bez sensu, trasa magistralii tzw francuskiej jest o niebo lepsza i korzystniejsza finansowo w realizacji

  • kolejFAN – 02.08.2017

    Działać i elektryfikować! Max-Kościerzyna pod drutem i mogą smigać IC/TLK Katowice-Gdynia przez węglówkę!Ale pewnie będziemy na to czekać lata jak kania dżdżu

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....