TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Pozytywny wynik badań dynamiki Linków dla DB
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.07.2017 15:56:47 12 komentarzy
Pozytywny wynik badań dynamiki Linków dla DB (foto: PESA)

Badania dynamiki Linków dla DB zakończone zostały pozytywnym wynikiem – poinformowała PESA.

Brały w nich udział dwie jednostki, dwu i trzyczłonowa, BR632+BR633. Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl jazdy testowe odbywały się w okolicach Innsbrucka, Salzburga oraz Wiednia. Badania prowadziła certyfikowana jednostka badawcza TÜV SÜD Rail GmbH z Halle.

PESA informowała, że proces homologacji pojazdów produkowanych dla Deutsche Bahn ma zakończyć się w lutym 2018 roku, a pierwsze dostawy zgodnie z nowym harmonogramem zaplanowano na kwiecień tego samego roku.

Przypomnijmy, że niemiecki przewoźnik podpisał z PESĄ umowę ramową na dostawę 420 pojazdów spalinowych typu LINK dla DB Regio. Jej wartość to ok. 1 mld 200 mln euro. Bydgoska firma dostarczyła już pierwszych siedem LINK-ów innego typu dla prywatnego przewoźnika NEB. Pojazdy te wożą pasażerów w Brandenburgii obsługują m.in. linię Berlin - Kostrzyn. LINK-i z PESY to pierwsze wyprodukowane w Polsce pociągi spalinowe dopuszczone do ruchu na terenie Niemiec.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
DB
Link
  • NCi – 11.07.2017

    Gratulacje dla PESY, choć to dopiero pewien etap. Do celu pozostało jeszcze kilka miesięcy kolejnych badań. Warto, aby przy tej okazji portal dopytał jakie kolejne badania w procesie homologacji ma przed sobą PESA. Zadziwiające jest to jak długo cały ten proces się ciągnie i dlaczego UTK też nie jest tak skrupulatny i dokładny? Czyżby u nas te same procesy były mało wnikliwe i pobieżne?I jeszcze jedno. Czy komuś, coś wiadomo o efekcie audytu jaki DB miała przeprowadzić do końca maja w Newagu?

  • Afa – 12.07.2017

    To już jest nudne. Jeszcze 5 lat testów w Hamburgu czy innym Rostocku i stwierdzą Rost czyli Schrott.

  • EBA – 12.07.2017

    @NCi Porównaj poziom wiedzy tam u tu i masz odpowiedź dotyczącą UTK :)

  • soad – 12.07.2017

    Mam propozycję - UTK przyjmuje standardy niemieckie, sejm niemieckie przepisy i... hulaj dusza. Idziemy na wojnę z... Chińczykami?

  • Mikey – 12.07.2017

    @NCiNiemieckie procedury są absurdalnie skomplikowane, chcesz żeby tak było w Polsce, mało mamy absurdalnej biurokracji? UTK i tak ma za dużo do powiedzenia np. ws. wolnego dostępu do tras, przecież to powinno być ustalane na linii PLK przewoźnik.

  • NCi – 12.07.2017

    @MickeyNie wyraziłem chęci czy woli stosowania podobnych zasad. Wyraziłem jedynie moją opinię. Procedury są w Niemczech jakie są. Przez takie postępowanie na długo można zablokować dostęp dla wielu producentów taboru, a nawet spowodować odstąpienie od wyników przetargu niekoniecznie z powodu niedostosowania taboru do przepisów określonych w danym kraju, co niedotrzymania terminów ich dostaw.Czy słusznie wypełnić należy wszystkie formalności? Tak. Porównując to jednak z czasem w jakim przebiegają podobne działania przed UTK wydaje się, że komuś może bardzo zależyć na wyeliminowaniu konkurencji np. poprzez uporczywe i długotrwałe działania nie mające swego pełnego uzasadnienia. Oczywiście, że EBA stosuje prawo niemieckie i z niego korzysta i je wypełnia. Ma nawet taki obowiązek. W żadnym jednak wypadku nie postuluje wprowadzenia podobnych form przez UTK, choć pewnie byłoby ciekawie gdyby np. taki Siemens każdy typ pojazdu musiał tak długo homologować przechodząc długotrwałą i kosztowną gehennę. Ciekawe jakie larum podniosłyby niemieckie media, czy niemieccy przedsiębiorcy stając przed takimi procedurami szczególnie w obliczu nieublagalnych terminów dostaw i ew. wykluczenia takiego oferenta z kolejnych przetargów na skutek niedotrzymania terminów dostaw.A absurdach polskiej biurokracji można dyskutować. Warto jednak przyjżeć się jak to samo wygląda w podobno cywilizowanym świecie.

  • NCi – 12.07.2017

    Dodam może jeszcze, że PESA ma już homologację na Linka do poruszania się po niemieckich torach. Ta dla Linków w barwach NEB podobno jest na inny typ pojazdu.

  • Mikey – 12.07.2017

    @NCiŹle zrozumiałem Twój pierwszy wpis, sorry.EBA jest wyjątkowo trudną do przejścia instytucją i faktycznie trochę pośrednio pomaga niemieckim producentom.Kibicuję Pesie !

  • Loek – 12.07.2017

    A kiedy lubuskie linki dostana papiery?

  • Elf – 12.07.2017

    Nie dostaną. Obawiam się że te też nie.

  • komes – 13.07.2017

    @Elf moim zdaniem właśnie te austriackie testy są bardzo pozytywnym sygnałem, że wszystko idzie w dobrym kierunku.

  • kolejFAN – 14.07.2017

    brawo pesa

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....