PKP Intercity
poinformowały o uruchomieniu kolejnego połączenia z Warszawy do Berlina. Jak
wiadomo już dziś przewoźnik korzysta z wypożyczonego Vectrona. Mają to na
uwadze zapytaliśmy Prezesa Marka Chraniuka właśnie o tabor do obsługi tego
połączenia.
Działania rozkładowe wynikają z możliwości skorzystania z
własnego taboru, ale także z pooli taborowych. Tabor jest ważnym elementem
strategii przewoźnika. Na tzw. piki
przewozowe szukamy tego taboru, jedną z możliwości jest właśnie skorzystanie z
usług pooli taborowych – tłumaczy szef przewoźnika. To, że korzystamy z wagonów
czeskich wynika także z zapotrzebowania na tabor i z dużej liczby pasażerów. Są
różne metody zarządzania potokami pasażerskimi i taborem, przy wykorzystaniu
własnego i obcego taboru – dodaje Marek Chraniuk.
Szef przewoźnik nie ukrywa, że chciałby, aby w spółce było
więcej lokomotyw. Nie tylko Siemensa, ale także Newagu. Te lokomotywy już wkrótce
uzupełnią nasz park taborowy – mówi.
Piąta para pociągów do Berlina jest uwzględniona również pod
względem taborowym. Od czerwca zakładamy uruchomienie tych pociągów. Ten pociąg
będzie na pewno kursował – zapewnia Marek Chraniuk.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Tak. Każda byle jak zarządzana firma, nieradząca sobie z zakupami powinna jak najwięcej w outsourcing.
no to pool Pesy Bydgoszcz złapie pierwszego klienta
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.