TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przewozy Regionalne kończą rok z kiepskim bilansem. Zero zakupów i modernizacji
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.12.2019 09:45:47 3 komentarze
Przewozy Regionalne kończą rok z kiepskim bilansem. Zero zakupów i modernizacji

Przewozy Regionalne kończą 2019 rok z zerowym bilansem taborowym. Przewoźnik ten nie tylko nie kupił żadnego pociągu ale nawet nie zmodernizował chociażby jednej sztuki EN57.

Z szumnych zapowiedzi obecnego prezesa Przewozów Regionalnych Krzysztofa Zgorzelskiego wyszła kompletna klapa. Oprócz cięcia, przeważnie na oślep, tego co się da i gdzie się da, przewoźnik ten nie realizuje żadnej strategii taborowej. Gdyby nie zakupy marszałków sytuacja taborowa Przewozów Regionalnych byłaby tragiczna. Co najciekawsze w spółce nikt nic sobie z tego nie robi. W sumie nie ma się co dziwić, bo organizatorzy publicznego transportu zbiorowego niespecjalnie ani wymagają odpowiedniego taboru, albo dostarczają go sami, albo przymykają oczy nad "wyczynami" Przewozów Regionalnych nie naliczając albo nie egzekwując kar umownych.

Nic zatem dziwnego, że Przewozy Regionalne popadły w marazm zaprzestając nawet modernizowania jednostek EN57, bo takimi głównie dysponują. Ostatni wyremontowany skład przewoźnika na tory wyjechał w 2018 roku. W kończących się 12 miesiącach Przewozy Regionalne nie wzbogaciły się już o żaden zmodernizowany, a tym bardziej nowy skład. Jak na największego i najlepszego przewoźnika w kraju wynik nieco kompromitujący.

Dla równowagi natomiast można wyliczać spektakularne sukcesy Przewozów Regionalnych w kasowaniu taboru, na czele z pocięciem ED73, który miał zostać zabytkiem. Nie zdążył, bo zanim podjęto jakiekolwiek działania w tym kierunku, została z niego już tylko kupa złomu. Szkoda że takiego tempa prezes Zgorzelski nie narzucił przy kupowaniu bądź modernizowaniu pociągów.

I przypomnijmy co deklarowano w 2017 roku na hucznej konferencji w 2017 roku na gdańskich targach, kiedy to prezentowana była strategia taborowa Przewozów Regionalnych. Otóż podano, że celem jest odmłodzenie taboru, a spółka chce pozyskać 238 ezt-ów, aby móc konkurować na otwartym rynku. Takie deklaracje padły z ust ówczesnego i obecnego (!) szefa Przewozów Regionalnych Krzysztofa Zgorzelskiego.  



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
tabor
ezt
  • 66wg – 30.12.2019

    I czy w związku z powyższym prezes tej Patologi poda się do dymisji?

  • Alibaba – 30.12.2019

    Nie poda. Przeciwnie. Obwieści sukces i powie: Nasz tabor jest tak dobry że nie potrzebujemy kupować nowego i modernizować posiadanego!

  • zeus04 – 31.12.2019

    Widocznie nie było takiej potrzeby, a tym bardziej w sytuacji gdy odgórnie lokalni politycy decydują kto i gdzie ma jeździć...czytaj, dziękujemy spółce ogólnopolskiej, bo wolimy zaprzyjaźnione z nami. Przewoźnicy również nie są od utrzymywania zabytków i prawie żaden nie trzyma starego samolotu, samochodu, autobusu czy pociągu. Przewozy Regionalne bilansują się finansowo dopiero od niedawna i w tym celu powołany został obecny prezes. Wcześniej żadnemu poprzednikowi się to nie udawało.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....