TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przewozy Regionalne kupują ezt-y. Fabrycznie nowe.
InfoRail - Opublikowano: 07.10.2016 08:58:06 8 komentarzy
Przewozy Regionalne kupują ezt-y

Zgodnie z deklaracjami Przewozy Regionalne ruszają z taborowymi przetargami. Przewoźnik ogłosił trzy postępowania. Trzecie postępowanie dotyczy ezt-ów, ale już fabrycznie nowych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przeznaczonych do obsługi kolejowego, regionalnego ruchu pasażerskiego z prędkością eksploatacyjną nie mniejszą niż 160 km/h na różnych kategoriach linii kolejowych o peronach o wysokości w przedziale 300-1000 mm.

Zamówienie zostało podzielone na 2 części

Zadanie nr 1 ? dostawa 3 sztuk fabrycznie nowych czteroczłonowych ezt;

Zadanie nr 2 ? dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych dwuczłonowych ezt.

Oferty można składać do 10 listopada 2016 roku. Wybrana zostanie ta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:

1. Cena. Waga 90

2. Udzielenie Zamawiającemu autoryzacji producenta Pojazdów. Waga 10

Pojazdy mają zostać dostarczone w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 10.12.2017 (w zależności który termin nastąpi wcześniej).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
ezt
  • dll – 07.10.2016

    Dobrze. Bedzie więcej Impulsów

  • Ukasz – 07.10.2016

    Jeśli nie mają w tym momencie większego budżetu, to czy nie mogą w przetargu dodać prawa opcji z dodatkowymi składami?

  • Gryzly – 07.10.2016

    @dll a jak nie będzie to pójdziesz dziecko do mamy się wypłakać?

  • www – 07.10.2016

    A mają jakiś plan, gdzie te nowe pociągi będą jeździć? Tak małe serie powinny być wykorzystywane na określonych liniach, bo inaczej ich zakup nie będzie miał sensu, bo nie przyciągnie nowych pasażerów?

  • janek – 07.10.2016

    @wwwTrzy sztuki pojadą na Podkarpacie. To już przesądzone. Nie wiadomo tylko, z którego zadania - może z obu?Reszta - to już tylko na moją intuicję - do Wielkopolski albo kujawsko-pomorskiego.

  • Andrzej F. – 08.10.2016

    Jeśli 3 sztuki jednostek dwuczłonowych trafiłyby do podkarpackiego, to dołączyłyby do planowanych 5 EZT trójczłonowych i 2 EZT dwuczłonowych (i już posiadanych 2 EZT dwuczłonowych i 4 EZT trójczłonowych), to na Podkarpaciu na wszystkich liniach zelektryfikowanych mógłby jeździć nowy tabor!A jednostki czteroczłonowe mogłyby razem z ED72A obsługiwać obecnie istniejące 5 par na linii Poznań-Toruń i 3 pary na linii Poznań-Bydgoszcz, być może nawet z wydłużeniem części par do Leszna! :)

  • Januszewski – 08.10.2016

    @Andrzej F.Co do Podkarpacia - pewnie by i było można, ale przy rozsądnym takcie tak na styk :(1. Rzeszów-Dębica-Tarnów: do Dębicy co 30 minut, do Tarnowa co 60 minutDo relacji do Tarnowa potrzeba 4 jednostek, a na Dębice 3 jednostki. Oznacza to, że relację do Tarnowa musiałyby obsługiwać wszystkie z nowo zakupionych przez Podkarpackie 7 EZT, biorąc pod uwagę to, że to właśnie na niej są najwyższe potoki.2. Rzeszów-Przeworsk-Jarosław-Przemyśl: co 60 minutTu potrzeba 5 EZT trójczłonowych. A zatem trzeba byłoby wykorzystać - dysponując założonym przez Ciebie potencjałem - 4 EZT trójczłonowymi i jednym dwuskładem złożonym z 2 jednostek dwuczłonowych.3. Rzeszów-Przeworsk-Leżajsk-Nisko-Stalowa Wola: co 60 minutTu potrzeba także 5 EZT - dwuczłonowych. Zakładamy obsługę przez 3 jednostki dwuczłonowe PR-ów - brakuje więc 2 sztuk. Można ten brak uzupełnić, zabierając 2 sztuki obsługujące relację do Przemyśla, ale musiałby je na niej zastąpić np. EN57AL z nowego przetargu na modernizację 36 EZT.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....