Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl dzisiaj PKP SKM realizuje wszystkie rozkładowe połączenia na liniach PKM. Jest to możliwe dzięki wypożyczeniu dodatkowego pojazdu.
To szynobus, jak informuje PKM, w nietypowych dla linii barwach. Ten dodatkowy pojazd został wypożyczony przez PKP SKM Trójmiasto od Przewozów Regionalnych. Dzięki temu przewoźnik mógł dzisiaj uruchomić wszystkie pociągi, bez żadnych odwołań. Na trasie PKM pojawił się SA133-005 w barwach województwa małopolskiego.
Poniżej film z Facebookowego profilu PKM (https://www.facebook.com/PomorskaKolejMetropolitalna/)
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

tak to jest jak kolej a nie rządza kolejarze. każdy ma swój tabor. a przepisy przepisami danej spółeczki. niech żyje konkurencja rozczłonkowana. jszcze tory oddac każdej spółce i będzie fajnie . przesiadka . w bemowiznie na granicy . powiatu /województwa. brawo
od kiedy Przewozy Regionalne czytaj PATOLOGIA REGIONALNA posiada autobusy SA133, cały nowy tabor jest własnością urzędów marszałkowskich. Patologia to patologia a więc powinna podlegać utylizacji
nie ma jak pożyczyć skm a sami odwołują pociągi np. na opolszczyźnie
pasażer nie ważne kto jest właścicielem tylko kto płaci za dzierżawę!!!!!A płacą za nie PR , wiec mają prawo go wypożyczać i na nim zarabiać .Co do utylizacji to zutylizuj najpierw swój komputer i telefon i daj odpocząć ludziom od swojej nienawiści do PR
@narodowiec.plPR może dysponować użyczonym taborem tylko tak, jak pozwala im na to umowa, ale absolutnie nie mają prawa do samowoli - tabor z danego województwa powinien w nim zostać. Jesteś z PR, że bronisz tej patologii?
do narodowcaTwój wpis świadczy tylko o tym że bronisz tej patologi i bronisz to co dawno powinno być zlikwidowane a nie cały czas dofinansowywane przez państwo ( ARP ) aby pieniądze rozchodziły się na boki ( nowe malowania, nowe stroje, nowa nazwa ) a ekipa jak za komuny bez pomysłu na przyszłość.
Ten szynobus powinien jeździć tam gdzie jego miejsce - na trasie TARNÓW-SZCZUCIN po doprowadzeniu linii do porządku. A pomorskie powinno wziąć się za zakupy pojazdów zarówno elektrycznych jak i spalinowych..
Advisor, w jakim celu skład miałby zostać w Małopolsce? Żeby stać w krzakach jak nieużyteczne EN81? Bardzo dobrze że jest miejsce gdzie może być lepiej wykorzystany, tym bardziej że nie jest użyczony PR'om do eksploatacji a zwyczajnie wynajęty, za niemałe pieniądze.
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.