TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przewozy Regionalne rezygnują z zakupu używanych ezt-ów
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.03.2017 22:10:16 9 komentarzy
Przewozy Regionalne rezygnują z zakupu używanych ezt-ów

Przewozom Regionalnym nie udało się odkupić od województwa świętokrzyskiego dwuczłonowych Elfów. Powtórki na razie nie będzie.

Przetarg ten został unieważniony. Obecnie nie mamy w planach ponownego ogłoszenia tego przetargu ? poinformował nas Michał Stilger z Przewozów Regionalnych. Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl przy poprzednim podejściu nie wpłynęła żadna oferta. W grę wchodziły tak naprawdę tylko wspomniane krótkie Elfy województwa świętokrzyskiego. Powtórka zatem nie miałaby sensu. Na rynku nie ma bowiem pojazdów, które przewoźnik mógłby odkupić.

Co więcej w Przewozach Regionalnych nie zadebiutował dotychczas też żaden z Feniksów. Przymiarki były, na razie jednak składy te u przewoźnika nie pojawiły się.



Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
ezt
  • kill em all – 21.03.2017

    Niech peery kupią 30 nowych ezetów zamiast modernizować szrot. A feniksy - cóż - ileż lat można jeździć pudrowanym złomem.

  • pasażer polregio – 22.03.2017

    Powinni kupować nowe ale również modernizować en57, to powinna być przemyslana inwestycja, kupic jednolity tabor w dłuższej perspektywie czasu a w międzyczasie modernizować te młodsze en57 tj 17xx,18xx i 19xx

  • Don – 22.03.2017

    Powinni za darmo odkupic stojace w krzakach Ed74

  • SA145-201 – 22.03.2017

    Gdyby do EN57 dać wózki od EW58 lub od ED73 to ograniczona moderna w postaci napędu asynchronicznego by miała sens. Żadne prucie czoła, wodotryski itp. Wystarczy, że w toaletach będzie ciepła woda całorocznie, sprawne termostaty, drzwi i szczelniejsze okna. Jedynie przy montażu przetwornicy statyczniej można zapodać gniazdka 230V pod każdym oknem.

  • komes – 22.03.2017

    PRy strasznie coś ostatnio kombinują z tym taborem i dziwnymi przetargami, nie do końca ogarniam ich te wszystkie ruchy.

  • komes – 22.03.2017

    PRy strasznie coś ostatnio kombinują z tym taborem i dziwnymi przetargami, nie do końca ogarniam ich te wszystkie ruchy.

  • Joachim – 22.03.2017

    Feniksy już się palą do startu! Dosyć leżakowania na torze magazynowym!

  • sarmata – 22.03.2017

    Byłoby dobrze aby Feniksy zostały wykorzystane przez PR -y .

  • EN57-5317 – 23.03.2017

    Feniksy to totalna pomyłka. Taką modernę powinny przejść EN57-20xx i to wtedy miało sens. Teraz pudrowanie trupa to strata kasy. Pomijając ostoję i wózki, które nie spełniają współczesnych norm, to jeszcze mamy do tego zmęczenie materiału. Przy większej mocy silników, mimo braku uderzeniowego rozruchu nie obędzie się bez pęknięć ram wózków czy szybszego zużycia gniazd skrętu. Produkcja wózków 3MNa i 9ANa czy nawet 25ANp i 14MN przy ograniczonej modernizacji max. 100szt - EN57-18xx i 19xx, ED72 by miała sens, pod warunkiem zrezygnowania z prucia czoła czy nadmiernej ingerencji we wnętrze. Spokojny bieg i kultura rozruchu (silniki asynchroniczne) zasadniczo poprawią komfort, ale to należało zrobić 10 lat temu. Teraz to ma sens zakup wyłącznie nowego taboru i to nie po 2-5 sztuk, ale przetargi na 50 szt (5 sztuk z opcją kolejnych 45 sztuk), a w ramach całego PR to 20 szt z opcją zakupu kolejnych 200 sztuk.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...