TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przewozy Regionalne wydzierżawią Feniksy
InfoRail.pl - Opublikowano: 16.10.2017 16:02:12 11 komentarzy
Przewozy Regionalne wydzierżawią Feniksy

Bez niespodzianki w przetargu na dzierżawę ezt-ów dla Przewozów Regionalnych. Wybrana, jako najkorzystniejsza, została jedyna złożona oferta.

Feniksy przewoźnikowi chcieli wydzierżawić występujący wspólnie Polski Tabor Szynowy i FPS. Oferta mieściła się w budżecie zamawiającego w części 2 i nieznacznie ją przekroczyła w części 1. Przypomnijmy zatem, że przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

1) Zadanie nr 1 – dzierżawa 6 elektrycznych zespołów trakcyjnych, budżet to 56.000.000 zł brutto, oferta 57.506.103,90 zł brutto;

2) Zadanie nr 2 – dzierżawa 8 elektrycznych zespołów trakcyjnych (zamówienie podstawowe) wraz z prawem do skorzystania z dwóch niewykluczających się opcji, budżet to 155.000.000,00 zł zaś oferta 154.018.545,90 zł brutto. Pociągi mają zostać wydzierżawione na okres od 10 grudnia 2017 roku do 10 grudnia 2022 roku.

Od samego początku wiadomo było, że tylko PTS i FPS mogą złożyć ofertę w przetargu. Wygrana nie jest zatem żadną niespodzianką.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
FPS
Polski Tabor Szynowy
Feniks
  • YbG – 16.10.2017

    Co by nie rzec....elf2>>>>>>>>>>>feniks >>>>>impuls

  • rada – 16.10.2017

    I bardzo dobrze !!

  • anarh – 16.10.2017

    Dawać je tu na Pomorze Gd-k . bo nie mam czym jeżdzic .

  • Misiek Krk – 16.10.2017

    Państwowa spółka państwowej spółce za publiczne pieniądze. W myśl zasady jak kraść to miliony. Ech k.... mać.

  • gutek – 17.10.2017

    na pewno poprawi się komfort jazdy w porównaniu z EN57 -a gdyby tak zacząć przywracać kategorię IR

  • gutek – 17.10.2017

    a może Polregio wróci do kategorii poc IR

  • G.kolejarz – 17.10.2017

    Ten artykuł tak się czyta jakby był przepisany i przetłumaczony z jakiegoś chińskiego źródła. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale wynika z niego , że PRy otrzymają te 20 ezetow do eksploatacji na razie do 2022 roku.Byle nie malowali ich w jakieś "tygrysie barwy"lub inne cyrkowe barwy.

  • kolejFAN – 17.10.2017

    Na złom z tym szajsem.

  • Beatrycze – 17.10.2017

    Nie pajacuj tu kolejFANbardzo dobrze , czekam na kolejne nowe lub zmodernizowane Polregio .

  • . – 18.10.2017

    Peniks zawsze będzie Peniksem

  • G.kolejarz – 19.10.2017

    No dobrze,ale będą mieli coś lepszego niż oryginalne kible serii EN-57.Zawsze to jakis plus.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....