TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przewozy Regionalne zarzucają Kolejom Małopolskim wielkomocarstwowość!
RADIO KRAKÓW InfoRail.pl - Opublikowano: 16.01.2018 11:49:37 24 komentarze
Przewozy Regionalne zarzucają Kolejom Małopolskim wielkomocarstwowość!

Dyrektor małopolskiego oddziału Przewozów Regionalnych Andrzej Siemieński zarzucił na łamach Radia Kraków Kolejom Małopolskim, że chcą prowadzić politykę wielkomocarstwową i jeździć wszędzie.

Siemieński stwierdził, że konkurencyjny przewoźnik ma problem z taborem i jego naprawą. Jego zdaniem, w świetle dotychczasowych wypowiedzi marszałka Jacka Krupy oraz prezesa Kolei Małopolskich Grzegorza Stawowego, w Małopolsce nie ma miejsca dla drugiego przewoźnika. –

Tego typu wypowiedzi nie są zbyt dyplomatyczne ani zbyt biznesowe. Z jednej strony mówi się, że chce się nas wyrugować z tego rynku, a z drugiej - że chce się z nami współpracować na takiej zasadzie, abyśmy udostępnili zaplecze - powiedział w Radiu Kraków Siemieński.

Andrzej Siemieński skrytykował też politykę transportową Urzędu Marszałkowskiego. Jego zdaniem, pomimo zapewnień, że to pasażer jest najważniejszy, pod uwagę wzięto przede wszystkim względy polityczne.

To zbliżające się wybory samorządowe sprawiły, że Szybka Kolej Aglomeracyjna została wydłużona do Skawiny. Pojawienie się w ciągu dnia 40 nowych pociągów sprawiło, że od strony wschodniej mamy kolejowy paraliż Krakowa. Pociągi z Tarnowa i Wieliczki jeżdżą spóźnione - powiedział.

Połączenie do Skawiny zostało uruchomione przedwcześnie. Według niego, należało poczekać na zakończenie prac przy przebudowie stacji Kraków-Bonarka, które rozpoczną się w marcu. - Z powodu całej sytuacji cierpią też mieszkańcy Sędziszowa i Miechowa, ponieważ połączono ich z relacją do Skawiny. Proszę porozmawiać z pasażerami i poprosić o porównanie jak wyglądała sytuacja przed rokiem, gdy to Przewozy Regionalne obsługiwały to połączenie z tym, co teraz tam się dzieje. Regularnie są 15-20 minutowe opóźnienia pociągów. To wszystko są błędy wynikające z pewnych politycznych pociągnięć – mówił w Radiu Kraków Andrzej Siemieński.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Małopolskie
Przewozy Regionalne
Małopolska
  • advisor – 16.01.2018

    I kto to mówi...Hipokryzja i bezczelność PR-ów nie zna granic

  • pasazer – 16.01.2018

    Naprawdę dobrze mówi.

  • elwu – 16.01.2018

    Skandal, jeździć to tylko my - PR!!! Tak było od zawsze, a teraz to się zmienia. Skandal, tak nie może być. W rama powrotu do błogich stanów peerelowskich, PR przywróci trakcję parową w Krakowie, na złość mieszkańcom, którzy wybierają KM.

  • Krakus – 16.01.2018

    @pasażerTy chyba w życiu nie podróżowałeś koleją w Krakowie... albo pracujesz w PeeRze ;-)Gość bredzi jak potłuczony delikatnie mówiąc.

  • pasazer – 16.01.2018

    Nie pracuję na kolei. Ale ma facet sporo racji. Owszem peery mają dużo za uszami ale KMŁ nie są wiele lepsze. Niestety polityka wygrywa nad zdrowym rozsądkiem.

  • anarh – 16.01.2018

    sprawdzajcie jak są w Kol. małopolskich , przeglądy bierzące robione pojazdów , bo się kiedys rmoga rozkraczyć w polu

  • E – 16.01.2018

    Kto ma to sprawdzić? Aktywni na tym forum fanboje km? Proszę cię. Z drugiej strony plk niepotrzebnie zgodziła sie na taka ilość pociągów ze Skawiny i teraz mamy co mamy. Ale jeszcze z innej to juz widze wrzask umwm, km i lokalnych fanbojow pokroju adwisora jakby nie dali zgody.

  • Ktoś – 16.01.2018

    Opóźnienia pociągów powstają z nieudacznego kierowania ruchem pociagów przez dyspozytorów odcinkowych PLK która to spółka zarządzana jest przez PKP S.A.której prezesem jest p.Maminski ktory to jeszcze połroku temu był w przewozach regionalnych a teraz jest zmowa aby celowo opóźniać pociągi kolei małopolskich aby traciła pasażerów. A tak w ogóleto za 80% opóźnień pociągów w Małopolsce winne jest icc .

  • Niktos – 16.01.2018

    @ Ktoś: ....I PIS. W zasadzie wszystko to wina PIS, PR, Maminskiego i ... cyklistów. Jak widać sekta Pancernej Brzozy weszły spisek w PR i PLK.Ileż to wrogów ludu pracującego miast i WSI czycha na cnotę Stawowacza, Krupasa i Sowacza, sypie piach w tryby i pręty w szprychy tej KMŁ - dzieła życia Najmadrzejszych POlitykow -" i jeszcze wbijaja im w plecy szpilki! To nie ludzie są - to Wilki!" A wracając do tematu - jak chlopaki z KMŁ nie mają czym jeździć, to niech skupia się na swym wąskim kawałku i zajmą poprawa zarządzania. Czuwaj

  • Www – 16.01.2018

    I warszawki, przeca wiadomo, ze jak coś w cesarsko - królewskim grodzie coś nie działa to ani chybi musi być to spisek mitycznej warszawki, która od niepamiętnych czasów dybie na pomyślność miasta królów i jego szacownych obywateli

  • Niktos – 16.01.2018

    @www: bez dwóch zdań! PiS, Warszawa, Maminski, Plk, i Cyklistów ;-)

  • Ktoś – 16.01.2018

    A pan Andrzej zapomniał że do Skawiny PRy też jeżdżą wiec też zamęt w opóźnienia sieją.

  • www – 16.01.2018

    Chyba ktoś tu na forum usilnie nie przyjmuje argumentów dot. złej organizacji PR-ów w Małopolsce. Czemu w niektórych regionach oddziały PR-ów nie mają złej opinii? Bo najwidoczniej dobrze pracują. Tego co jest naprawdę słabe w niektórych częściach PR-ów nie da się zakrzyczeć. Czemu przez tyle lat nie potrafią dostosować się do obecnych wymagań i potrzeb pasażerów?Obrona tego co złe nie jest dobre. Niby komu to ma służyć? Serio nie da się wziąć w garść i wykazać się nowoczesnym podejściem do klienta? Tak, do klienta, bo to nie ludzie mają dostosować się do przewoźników, a przewoźnicy do ludzi. Samochody w dzisiejszych czasach są ogólnie dostępne. To nie nowy czy stary tabor decyduje o jakości obsługi przez przewoźnika. Nie w tym rzecz. Niektórzy muszą w końcu to zrozumieć.I na dodatek ktoś chyba dyskutuje sam ze sobą podszywając się pod innych.

  • Niktos – 16.01.2018

    @www: w odniesieni do diagnozy zachowania pr zgadzam sie się z PT "www" całej rozciągłości

  • Khan34 – 16.01.2018

    Tylko Skawina, Tarnów, Sędziszów, Balice bla bla. A co z resztą województwa? Krzeszowice, Trzebinia, Oświęcim,Zakopane, Krynica? Niech KMŁ się pojawią tam to się oceni ich i porówna z PR ale nie KMŁ musi jeździć TYLKO po lukratywnych liniach a PR-y są beee i zostawia się im ochłapy. Wybory blisko i się naszym włodarzom tego nie zapomni! A fanbojom KMŁ podziękujemy wtedy też. :[

  • gość – 17.01.2018

    Nie wiem jak to z tą wojenką jest, ale przy okazji przetargu na obsługę przewozu ns odcinku Nowy Miasto -Nowy Sącz Chełmiec w trakcie budowy nowego mostu na Dunajcu, okazało się że PR wygrał i przyznał w zeszłym r, że KMŁ nie zgodziły się na wypożyczenie Pesy I teraz problem, bo nie wiadomo co z fantem zrobić Chyba kible podstawią

  • Bmelania – 17.01.2018

    Pan Dyrektor niech się przejedzie do Skawiny pociągiem Kolei Małopolskich a następnie Przewozów Regionalnyych i przestanie głupoty opowiadać. Dzięki KM jest w końcu jakaś cywilizacja a nie podŕróż brudnym i śmierdzący wagonami sprzed 40 lat. I polityka czy nie polityka - super że przychodzi Nowe. I niech go będzie jak najwięcej.

  • Khan34 – 17.01.2018

    Bmelaniadaj nowe składy do PR i będzie to samo ale do Polaczkowatości to nie dociera, Polaczkowatoś woli się kłucić kto jest lepszy. Ten kraj skazany jest na samodestrukcjśę

  • Prezes – 17.01.2018

    To co można zmienić w MOPR to utrzymanie składów.Np. skarżyskie EN57 są o wile lepiej utrzymane niż te z Krakowa.standard obsługi jest naprawdę dobry, lecz połowicznie dotyczy to drużyn z Tarnowa.Są one najbardziej olewcze w stosunku do pasażera.Co innego krakowskie-tam naprawdę widać ogromne zmiany na przestrzeni ostatnich 10 lat.Ogólnie PR w tamtym roku b. dobrze obsługiwały SKA2

  • Tofik – 17.01.2018

    Jeszcze trochę PRy będą w grupie PKP dostaną dotacje na nowy tabor i zobaczymy jak spółeczki wojewódzkie będą śpiewać i korytka się ukryci .Tak jak to się stało z wielką totalną opozycją

  • Pawel77 – 18.01.2018

    Na dolnymśląsku to samo robi KD!!!!!

  • Pypia – 18.01.2018

    KHAN- jeżeli m.in trasę na Krzeszowice uważasz za ochłap, to nie ma o czym rozmawiać, bo sam się kompromitujesz :D

  • Tofik – 18.01.2018

    Jak pociąg z Krakowa do Trzebini pokonuje 38km w 1h 20 min to jest ochłap proszę pana czemu KMŁ NIE jeździ niech się zamieni z PR mi na linię do Tarnowa cwaniaki za dechę

  • hjk – 19.01.2018

    Do Pana dyrektora PR w Krakowie. 1. Dlaczego 2 stycznia pociąg "Gubałówka" z Zakopanego do Krakowa był skrajnie przeładowany i nie zabierał pasażerów? 2. Dlaczego szczególnie w pociągach na linii Katowice - Olkusz - Kozłów i Sucha Beskidzka - Kraków Główny mają miejsce przypadki palenia papierosów mimo zakazu? Gdzie jest obsługa?3. Dlaczego do pociągu po 16 z Krakowa do Katowic ciężko wejść? Dlaczego pasażerów próbujecie upchać w jednym EZT?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....