TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przez ED74 Unia nie da kasy na tabor?
InfoRail - Opublikowano: 27.10.2016 09:26:15 16 komentarzy
Przez ED74 Unia nie da kasy na tabor?

Coraz ciekawsze są wizje Prezesa Przewozów Regionalnych Krzysztofa Mamińskiego. Otóż oprócz tych dotyczących świetlanej przyszłości przewoźnika, któremu szefuje, na tapecie pojawiły się ostatnio również jednostki ED74.

Podczas Kongresu Transportu Publicznego Mamiński zakomunikował, że przez ED74 Unia Europejska może zablokować polskim przewoźnikom środki na tabor. Stwierdzenie to padło przy okazji dyskusji na temat ewentualnych przesunięć pieniędzy z infrastruktury właśnie na pociągi. Problem jest na razie czysto teoretyczny, bo PKP PLK deklarują, że wykorzystają wszystkie środki unijne, to jednak dość ciekawe jest samo stwierdzenie Mamińskiego. To co się dzieje z ED74 ? to nie jest dobry przykład żeby przesuwać środki na tabor ? mówił Prezes Przewozów Regionalnych. Wierzę, że Przewozy Regionalne w perspektywie 2019-2021 będą mogły rozpocząć procedurę zakupu 250 ezt-ów ? dodał. Te właśnie kroki mają sprawić, że w niedalekiej przyszłości tabor przewoźnika będą stanowiły same nowe bądź zmodernizowane jednostki. Jak już wielokrotnie podkreślaliśmy droga wydaje się być do tego kręta i długa?.

Przypomnijmy, że obecnie ED74 są do kupienia. PKP Intercity rozpoczęły procedurę sprzedaży tych jednostek. Jak wiadomo zostały one zakupione dla ówczesnych PKP Przewozów Regionalnych, po zmianach właścicielskich trafiły do PKP Intercity. Czyżby w głosie Prezesa Mamińskiego pojawiła się tęsknota za Edytami?



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
ED74
  • Lolek – 27.10.2016

    Wszystkio przez zlom z pesy....

  • czyngis – 27.10.2016

    Nie kumam do końca tego tekstu i tej wypowiedzi Mamińskiego. To jest pstryczek w kierunku Intercity? Uszczypliwość za to jak gospodarowali Edytami po transferze z Przewozów Regionalnych?

  • Mikey – 27.10.2016

    @czyngisNo właśnie, o co chodzi w tym tekście?

  • . – 27.10.2016

    Może o tramwaj. Rusz głową a nie tylko z innych części ciała korzystasz.

  • Ludwik Stodoła – 27.10.2016

    Żeby ruszyć to trzeba mieć troche oliwy w głowie. A jak się nie rozumie prostego tekstu to czego tu oczekiwać. Ale nie przejmujscie się. Większość nie rozumie wiadomości. Jesteście pewne w tej większości.

  • gutek – 27.10.2016

    Edyty powinny dalej obsługiwać W-wa -- Łódz gdyż do tego zadania zostały stworzone

  • ZZZzzzZZZ – 27.10.2016

    Nie powinny i nie będą. Od grudnia na Wawa - Łódź, Flirty i Darty.

  • wiesiek – 27.10.2016

    To chyba jako ŁKA?

  • www – 27.10.2016

    Tak, ED74 kupione za pieniądze UE na trasę Łódź-Warszawa jeździć na tej trasie nie mogą, a Darty i Flirty kupione też za kasę UE na zupełnie inne trasy już jeździć mogą. Gdzie sens i logika? Jak tak dalej pójdzie UE zabierze nam pieniądze na tabor kolejowy, bo może założyć, że ją z założenia oszukujemy.Jeżeli trasa Łódź-Warszawa jest tak deficytowa to dlaczego zainwestowaliśmy w nią aż tyle pieniędzy? Po tej trasie jeżdżą jakieś pociągi towarowe, które pozwolą utrzymać zbudowaną infrastrukturę?

  • solaris150 – 27.10.2016

    Jak dla mnie to Edyty są idealne do przewozów regionalnych. Tak więc nic dziwnego że prezes PR chciałby mieć z powrotem je w swojej stajni.

  • anarh – 28.10.2016

    ic powinno odddac tak jak dostało za friko PR

  • bardzo stary kolejarz – 28.10.2016

    szanowni przedmówcy - Patologia Regionalna nie jest w grupie PKP, jest powiązana z ARP i samorzadami i wara tej całej bandzie od mienia PKP, a Pan Mamiński winien poszperać w swoim życiorysie i zastanowić się gdzie i kiedy pracował.

  • srtg@o2.pl – 28.10.2016

    Patologią to był podział PKP. Edyty należałoby zwrócić do Przewozów Regionalnych!!! Te składy nie są na dalekie trasy!!! Czemu to trzeba powtarzać ciągle? Taki na przykład mój przedmówca "bardzo stary kolejarz" nie przytoczył absolutnie ŻADNEGO argumentu. Nie wierzę, że chłopie nie myślisz. Ja nie wiem, głosy jakieś słyszysz, czy co? Prosta sprawa, wystarczy jeden argument - ED74 TO POCIĄGI NA TRASY REGIONALNE i logika podpowiada, że tam winny śmigać.

  • srx – 28.10.2016

    ED74 można wydłużyć o 1 człon (środkowy, bez drzwi), usunąć po 1 parze drzwi w członach silnikowych. Dodać wifi i gniazdka. Skład z dwóch takich 5-członów przy czasie przejazdu Cmentarny - Makabryczny ok. 65 minut będzie idealny na tą trasę. Wg nrj zarąbali Flirty z ósemki, a generalnie taki 5-człon będzie miał niewiele mniej miejsc od ED160 i 161, bo nie będzie wagonu barowego i kanarówek. Głupotą jest niezrobienie nawet krótkiej głowicy zachodniej na nowej stacji, żeby oblecieć lokiem. Ale od biedy to 1 tor można użyć na rotacyjne loki Łódź - Warszawa. Znając jednak głupotę urzędników...

  • guido – 28.10.2016

    ed74 stoją a en57 dalej jeżdżą.Ot, to Polska właśnie.

  • bardzo stary kolejarz – 29.10.2016

    srtg@o2.pl - a czy PKP w tej chwili nie obsługuje np połączeń Warszawa - Łodź. Przecież tam te pociągi były dedykowane. Co znaczy zwrócić do Patologi Regionalnej? chcą niech odkupią. To Patologia Regionalna pociągnęła w głębię PKP IC jak przekazała jej swój szrot z przewozów międzywojewódzkich. Sam złom i perełka PKPIC zaraz straciła opinie dobrego przewoźnika. Widzę że sam cierpisz na manię wielkości Patologi Regionalnej która tylko potrafi trwonić pieniądze i użytkować nowy i modernizowany tabor marszałkowski.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....