TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Przyszłość wg Siemensa: Tańsze pojazdy jednocześnie bardziej niezawodne
InfoRail.pl - Opublikowano: 20.04.2017 11:22:58 5 komentarzy
Przyszłość wg. Siemensa: Tańsze pojazdy jednocześnie bardziej niezawodne

W jakim kierunku pójdzie rynek szynowy, zwłaszcza pod kątem produkcji i dostaw nowych pojazdów? Na te pytania odpowiada Krzysztof Celiński dyrektor branży Mobility w Siemensie.

? Po 2022 roku zdolności finansowe kolei, z uwagi na zakończenie kilku istotnych modernizacji, powinny być wysokie. Sfinalizowany zostanie wtedy także program budowy dróg i autostrad w Polsce, współfinansowany przez UE. Będzie to najlepszy moment by powrócić do koncepcji budowy kolei dużych prędkości ? uważa Krzysztof Celiński.

Kierunki innowacyjności w taborze kolejowym w dużym stopniu zależeć będą od zmian zachodzących w konkurujących z kolejnictwem gałęziach transportu. Przewidywane masowe pojawienie się autonomicznych samochodów elektrycznych, zmiana przyzwyczajeń społecznych związanych z podróżowaniem (sukces Ubera), a nawet wykonywaniem pracy poza siedzibą zakładu pracy, będą miały istotny wpływ na konstrukcje i wyposażenie pojazdów szynowych w przyszłości ? wyjaśnia Celiński.

Dyrektor branży Mobility wskazuje także w jakim kierunku powinien ewoluować tabor. Pojazdy będą musiały być tańsze w projektowaniu i produkcji, bardziej niezawodne i jednocześnie tańsze w utrzymaniu. Właśnie w tym kierunku zmierza Siemens, czego przykładem może być nowy regionalny pociąg Mireo, czy wielosystemowe, modułowe lokomotywy Vectron, używane przez PKP Cargo czy DB Cargo ? zapowiada.



Sprawdź też:
Siemens
  • G – 20.04.2017

    Dlaczego Kolej milczy w sprawie autonomicznych pociagow?

  • Wyrobek – 20.04.2017

    Bo nie umi gadac

  • zeus04 – 21.04.2017

    @G: Opracuj studium wykonalności takich pociągów...

  • Tomek – 21.04.2017

    @zeus04,
    proszę popraw mnie jeżeli mój tok rozumowania jest błędny.
    Czy w skali mikro (np. połączenia czysto miejskiej, ewentualne aglomeracyjne) to jest taki duży problem uruchomić ww. pociąg?
    Weźmy choćby przykład z autonomicznych linii metra czy DLR w Londynie. Wiadomo, że na początku nikt nie będzie puszczał takich pociągów z jednego końca Polski na drugi, ale na krótkich trasach w obrębie miast (SKM-ki itp. systemy) chyba w perspektywie najbliższych lat mogą zajść spore zmiany.

  • mm – 24.04.2017

    "wg." - kto to pisał? Wstyd!

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...