TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Rabat: Pierwsza lokomotywa Prima II dla ONCF
R. Piech - Opublikowano: 25.09.2009 14:58:49
Rabat: Pierwsza lokomotywa Prima II dla ONCF

Alstom dostarczył pierwszą z 20 zamówionych przez koleje marokańskie ONCF lokomotyw Prima II. Lokomotywa wyprodukowana we francuskim zakładzie Alstom w Belfort po przybyciu do Maroka zostanie poddana szeregu testom związanym z koniecznością otrzymania świadectwa dopuszczenia do ruchu. Pozostałe 19 maszyn ma zostać dostarczonych między październikiem 2009, a marcem 2010. Koleje ONCF zamówiły lokomotywy w wersji uniwersalnej, która przy napięciu zasilania 3kV DC osiąga moc 5,5 MW i prędkość 160 km/h z pociągami pasażerskimi oraz 120 w przypadku pociągów towarowych. Alstom jest obecny na rynku marokańskim od 40 lat, natomiast od 1992 roku dostarczył kolejom ONCF 27 lokomotyw. Jednak główna aktywność koncernu w Maroku to modernizacja infrastruktury kolejowej i przemysłu energetycznego. Alstom brał udział w rozbudowie na dwutorową linii Fès-Meknes, czy też modernizację urządzeń sygnalizacyjnych na torach o długości 900 km czy też brał udział w przebudowie 60 stacji w tym najbardziej znanej w mieście Casablanca. Alstom jest również zaangażowany w projekt budowy linii kolejowej dużej prędkości pomiędzy Tangierem a Kenitra (niedaleko Rabatu).
Źródło: Komunikat prasowy Alstom


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Francja
Belfort
Alstom
Prima II
Maroko
ONCF

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....