TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Radny PiS nie chce Arrivy. Chce Przewozów Regionalnych!
InfoRail.pl - Opublikowano: 22.02.2019 11:49:42 1 komentarz
Radny PiS nie chce Arrivy. Chce Przewozów Regionalnych! (foto: Arriva)

W kolejnym województwie, tym razem kujawsko-pomorskim, zaczyna się lobbowanie za Przewozami Regionalnymi.

Podczas obrad sejmiku Radny PiS Michał Krzemkowski stwierdził, że przetarg na przewozy to zły pomysł, bo może go wygrać Arriva. Dlatego trzeba powierzyć je Przewozom Regionalnym. Bo są państwowo – samorządowe. Przypomnijmy, ze samorząd zaplanował przetarg na wykonywanie przewozów kolejowych w regionie, w którym faktycznie Arriva mogłaby wystartować. Zadziwiające są natomiast twierdzenia radnego, który zamiast dobrem mieszkańców kieruje się dobrem spółki, którą trzeba na siłę dowartościować…

Rady zarzucił Arrivie, że jest niemiecka, tak jak Hyundai, który wygrał przetarg na dostawę tramwajów w Warszawie jest Koreański. I co z tego? Ano w ocenie PiS-u jak się wydaje w Polsce powinno funkcjonować tylko to co polskie. Nic, że Arriva standardem obsługi pasażerów i filozofią biznesu znacznie przewyższa konkurencyjne Przewozy Regionalne.

Jak się okazuje, a zwrócił na to uwagę marszałek Piotr Całbecki, ostateczne decyzje jeszcze w tej sprawie nie zapadły. Wcale więc nie jest wykluczone, że Arriva zakończy wkrótce przygodę z województwem kujawsko-pomorskim… Czekamy na dalsze decyzje w tej sprawie.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Arriva
Przewozy Regionalne
kujawsko-pomorskie
  • Remigiusz Krajewski – 22.02.2019

    To moze radny pis niech w koncu zeelektryfikuje linie Torun Chemza Grudziadz Kwidzyn Sztum Malbork !!

  • Adrian Krzysztof Bonczek – 22.02.2019

    Pis i wszystko jasne 😂😂😂

  • Kamil Orłowski – 22.02.2019

    Nie długo Arriva może nie być już Niemiecka

  • Marian Gosik – 22.02.2019

  • Maciek Zagórny – 22.02.2019

    Weźmy może wywalmy ustawę Prawo zamówień publicznych, bo widzę, że wszyscy tam chcą gospodarki centralnie sterowanej XD

  • Wojciech Twardy – 22.02.2019

    Po prostu wygrywa ten kto ma lepsze warunki czy się to komuś podoba czy nie. Mnie jest tam wszystko jedno kto mnie będzie mnie woził byle czysto i punktualnie

  • Jurek Muszyński – 22.02.2019

    Podobnie było z handlem na początku lat 90. Dzisiaj mamy Auchan, Leclerc, Tesco w centrach miast. Sytuacja zabetonowana. Nie twierdzę, że byłoby zupełnie inaczej, ale chociaż jedna duża silna sieć w stosunku do reszty, byłaby OK. Dlatego kontrola nad własnym rynkiem może się opłacić.

  • Kacper Staszewski – 22.02.2019

    Czyli FlixBus też nie powinien a Lufthansa nie powinna latać po "polskim" niebie...

  • Paweł Krzysztof Kołodziej – 22.02.2019

    Spoko ta firma jest w trakcie zwijania się z Polski

  • Krzysztof Ciejka – 22.02.2019

    jprd

  • Marcin Budakiewicz – 22.02.2019

    Skąd oni biora tych tytanów intelektu w tym pis 🤣

  • Bartosh Kanyah – 22.02.2019

    A jakimi samochodami ma jeździć rząd? :D

  • Piotr Szymański – 22.02.2019

    O to dobry pomysł (y)

  • Patryk Spica – 22.02.2019

    Przyznam wiele bzdur czytałem i to jest czołówka.

  • Marcin Robert Maź – 22.02.2019

    PiS bierze wzorce z Białorusi

  • Piotr Szewczyk – 22.02.2019

    Chociaż.... czemu nie dać Polakom zarobić w Polsce? Moim zdaniem wreszcie PiS coś mądrego wymyślił.

  • Piotr Łężak – 22.02.2019

    Taki Hyundai niemiecki jaki Fiat francuski 😉

  • Marcin Spryszyński – 22.02.2019

    Jebane bydlęta z PiS

  • Marcin Spryszyński – 22.02.2019

    Won do obory Pisiory

  • Piotr Kozlowski – 22.02.2019

    Ciekawe, niemieckie pociągi jeżdżące do Bydgoszczy to źle, ale polskie pociągi z Bydgoszczy dla Niemiec to dobrze. Znaczy prawo krowy Kalego...

  • Przemek Gil – 22.02.2019

    No i bardzo dobrze kurwa. Wszytako byście sprzedali gnoje

  • Artur Arkoko Przybylski – 22.02.2019

    πSbolszewia to stan umysłu. Przecież w Kujawsko-Pomorskim na liniach zelektryfikowanych jeździ tylko i wyłącznie Patologia Regionalna. O co temu dzbanowi chodzi??

  • Jarek Ibuprom – 23.02.2019

    MEGA WIEŚ, MEGA - średniowiecze. Polskie jest dobre nawet jak śmierdzi gnojem ale niemieckie nawet jak lśni i pachnie jest złe bo niemieckie. To antyunijne poglądy prowadzące do ciemnoty. Oczywiście nasze Polregio może być lepiej oceniane przez podróżnych ale czy nie lepiej dla podróżnych będzie jak sami ocenią i wybiorą lepszego a nie zostaną skazani. Druga sprawa to po co Polregio ma się starać ? Wystarczy że jest Polskie. Tym rozumowaniem przez lata doprowadzono do zacofania naszej kolei. Zgadzam się że fajnie będzie gdy Polregio wygra w regionie dlatego że jest lepsze a nie tylko Polskie.

  • Białkowski Dariusz – 23.02.2019

    Kamil Janos Bój się, bo wejdą z tym pomysłem do Warszawy ;-P

  • Roman Danylak – 23.02.2019

    jeżeli dawne Przewozy Regionalne ( obecnie Polregio ) są przewoźnikiem samorządowym to dlaczego nie można jeździć tym przewoźnikiem na bilecie samorządowym?

  • kolejFAN – 25.02.2019

    co za ciemnota! wielkie nieba! gdzie my zyjemy?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....