TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

RegioJet już z Vectronami
INFORAIL - Opublikowano: 24.11.2014 14:31:32
RegioJet już z Vectronami
Tak jak informowaliśmy na łamach InfoRail od nowego rozkładu jazdy pociągi RegioJet będą prowadziły lokomotywy Vectron Siemensa. W weekend na dworcu Praha hl.n. odbyła się oficjalna prezentacja tych wielosystemowych elektrowozów. RegioJet jest pierwszym przewoźnikiem pasażerskim w Europie, który korzysta z tego typu lokomotyw w celu prowadzenia regularnych usług. Lokomotywy zostały wyleasingowane od austriackiej firmy. Jest ich 3, zostały wypożyczone na okres 5 lat. Dołączą do floty dziewięciu lokomotyw Skoda. Pierwsza lokomotywa Vectron już rozpoczęła swoją pracę. W sobotę, 15 listopada 2014 roku, pojechała ze składem na trasie Praga - Ostrawa - Havirov. Pozostałe dwie lokomotywy wyjadą na szlaki z pociągami RegioJet na początku grudnia br.\'Te najnowocześniejsze lokomotywy w Europie będą kursowały na trasie Praga –Ostrawa, a od nowego rozkładu jazdy, czyli od 14 grudnia br., pojadą na Słowację, obsługując pociągi na nowej trasie Bratysława - Żylina - Koszyce\' - mówi Radim Jančura, szef STUDENT AGENCY, która jest właścicielem RegioJet . \'Wybraliśmy lokomotyw Vectron ponieważ spełniają nasze wymagania techniczne”–dodaje. \'Vectron może kursować nawet do 200 kilometrów na godzinę i osiąga moc 6,4 MW. Jego uniwersalność zapewnia niezbędne prędkości i możliwość prowadzenia pociągów na sieciach czeskiej i słowackiej\' - dodaje Roman Köksal, Dyrektor Siemens Mobility.Dane techniczne wielosystemowych lokomotyw Vectron:Długość: 18980 mSzerokość: 3012 mWysokość: 4248 mSystemy zasilania: AC 25 kV, 50 Hz;AC 15 kV, 16.67 Hz;3 kV DC;1,5 kV DCMaksymalna moc: 6400 kWSiła pociągowa: 300 kNMaksymalna prędkość: 200 kilometrów na godzinęWaga: ok. 89 tLokomotywy Vectron mają dopuszczenie do ruchu w wielu krajach europejskich, w tym w Czechach i na Słowacji. Elektrowozy te, jako pierwsze na świecie lokomotywy, spełniły standardy TSI dla kolei dużych prędkości. Dzięki swojej modułowej konstrukcji lokomotywy mogą być łatwo wprowadzane do pracy w innych krajach.Austriacka firma leasingowa ELL zawarła umowę ramową z Siemensem na dostawę 50 lokomotyw Vectron. Mogą być one wykorzystywane nie tylko w transporcie pasażerskim, ale też towarowym. Oprócz krajowych systemów bezpieczeństwa są również wyposażone w system, zgodny z wymogami dyrektyw europejskich dotyczących ruchu międzynarodowego.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Siemens
Vectron
lokomotywa
Czechy
Słowacja
RegioJet
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....