TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Renfe chcą kupić nawet 105 regionalnych pociągów. W tym hybrydy
InfoRail.pl - Opublikowano: 08.05.2019 10:15:05
Renfe chcą kupić nawet 105 regionalnych pociągów. W tym hybrydy

Hiszpańskie koleje Renfe planują zakup nawet 105 regionalnych pociągów. Zamówienie obejmuje 43 składy do obsługi połączeń w ramach usługi publicznej z opcjami na do 62 dodatkowych zestawów.

Plany przewoźnika zakładają zakup pociągów elektrycznych i elektryczno-dieslowskich. Każdy skład będzie składał się z trzech do pięciu członów i osiągał maksymalną prędkość 200 km/h na liniach zelektryfikowanych i 160 km/h w trybie dieslowskim. Zwycięski oferent będzie utrzymywał dostarczone jednostki we wspólnym przedsięwzięciu z Renfe przez co najmniej 15 lat, a umowa obejmie opcję przedłużenia tego okresu.

Minimalna wartość kontraktu szacowana jest na 750,9 mln EUR, a może zostać zwiększona do maksymalnie 1,32 mld EUR, jeśli wszystkie opcje dotyczące pojazdów i utrzymania zostaną wykorzystane.

Dostawy rozpoczną się w ciągu 42 miesięcy od podpisania umowy.

Renfe twierdzi, że ponad 50% floty regionalnej osiągnęło koniec okresu użytkowania lub zbliża się do końca okresu eksploatacji. Stąd konieczność jej wymiany.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Renfe
przetarg

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....