Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Rosyjska poczta odebrała nowe wagony

inforail
27.11.2017 10:26
0 Komentarzy

Rosyjska firma TVZ, będącaczęścią holdingu Transmashholding, zrealizowała umowę na dostawę 45 wagonów doprzewozu bagażu i poczty. Nowe jednostki zostały już wysłany do klienta – VTBLeasing, który zgodnie z porozumieniem trójstronnym przekazał je do Poczty Rosyjskiejna zasadzie leasingu finansowego.

Umowa trójstronna została podpisana 1 września br. i zakładadostawę 45 sztuk wagonów pocztowych (model 61-4405) do końca listopada 2017 roku.Jednakże, jak powiedział dyrektor generalny zakładu TVZ Andrey Solovei, moceprodukcyjne zakładu i doświadczenie w budowie 60 takich samochodów dla PocztyFederalnej w latach 2015-2016 pozwoliły na wykonanie umowy przed upływemterminu.

„Od 1 października 2017 r. pociąg własny PocztyRosyjskiej codziennie kursuje na trasie Moskwa-Władywostok – Moskwa. W naszychplanach jest rozwój międzynarodowych połączeń. Nowe wagony krajowej produkcji pomogąnam znacząco odnowić naszą flotę kolejową, liczącą około 800 wagonów. Jest toszczególnie ważne w okresie szczytu przewozowego przed nowym rokiem”-powiedział Aleksiej Skatin, zastępca dyrektora generalnego rosyjskiej poczty ds.logistyki.

„Nasza firma ma bogate doświadczenie w realizacjitransakcji leasingowych o różnym stopniu złożoności, w tym dostaw taborukolejowego, samochodów osobowych, a także specjalistycznego sprzętu iwyposażenia do transportu kolejowego. Wykorzystanie instrumentu leasingowegopozwala operatorom i właścicielom ładunków przyciągnąć długoterminowefinansowanie i odnowić swoją flotę pojazdów” – skomentował realizacjęumowy dyrektor generalny VTB Leasing Andrey Konoplev.

Zaletą wagonów pocztowych z nowej partii, produkowanychprzez TVZ, jest możliwość korzystania z nich na trasach międzynarodowych.Konstrukcja przewiduje użycie dwóch rodzajów wózków, zaprojektowanych dlaszerokości rosyjskiej 1520 mm, a także dla wersji międzynarodowej, którejszerokość wynosi 1435 mm. Ta możliwość daje przewagę nad innymi wagonami pocztowymipodczas ich eksploatacji na kolejach w Chinach, z którymi w ostatnich latachrozwija się dynamiczna współpraca.

Ładowność nowych wagonów to 24 tony. Tabor wyposażony jest wsystem zintegrowanego monitorowania, umożliwiający zdalną kontrolę sytuacji wbagażniku. Prędkość projektowa wynosi do 160 km/h, co umożliwia wykorzystanieich jako części składów szybkich pociągów pasażerskich.


Komentarze