TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Rozpoczynają się testy dynamiczne Flirtów LEO Express
InfoRail.pl - Opublikowano: 09.05.2017 10:37:14 6 komentarzy
Rozpoczynają się testy dynamiczne Flirtów LEO Express (foto: LE)

Wczoraj na łamach InfoRail.pl informowaliśmy, że pierwszy Flirt LEO Express przyjechał do Polski. Na testy.

Jak poinformował dziś Peter Jančovič, dyrektor LEO Express Polska to testy dynamiczne. Są kolejnym etapem na drodze wejścia przewoźnika na polski rynek kolejowy. Pięć Flirtów zostało już spolonizowanych, technicznie są gotowe do kursowania po Polsce. Musi to jednak zostać potwierdzone przez certyfikowaną jednostkę. Zajmie się tym IPS Tabor Poznań.

Myślę, że nie będzie z tym większych problemów. Podobne składy do naszych jeżdżą już w Polsce u innych przewoźników – mówi Peter Jančovič. To kwestia kilku, kilkunastu tygodni – dodaje. Co dalej? Przewoźnik na dniach złoży wniosek do UTK o otarty dostęp. Chodzi o trasę bez dotacji z samorządów, na ryzyko komercyjne. UTK będzie badał czy nie wpłynie to na połączenia uruchamiane przez przewoźników, którzy otrzymują dotacje z MIB. Chodzi więc rzecz jasna o PKP Intercity. Stąd wybór LEO Express. Na trasie z Krakowa przez Katowice do Pragi nie ma wielu połączeń. To zaledwie dwie pary, z czego jedna sezonowa. Oferta jest znikoma – mówi Peter Jančovič. Naszym celem nie jest konkurowanie z PKP Intercity – dodaje. Decyzja UTK powinna być zatem pozytywna.

Na testach w Polsce jest na razie jeden Flirt. Badania na nim przeprowadzone wystarczą do otrzymania pozwolenia na wjazd na polskie tory. Docelowo na sieci PKP PLK mają zostać sprawdzone wszystkie jednostki posiadane przez LEO Express.

Teraz stawiamy na Polskę i na tym rynku skupiamy się – wyjaśnia Peter Jančovič. Mamy oferty z innych krajów ale to przyszłość – dodaje.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
LEO Express
Flirt
test
  • gutek – 09.05.2017

    jeszcze by mogli ze Szczecina przez Poznań i Wrocław do Prahy coś uruchomić bo PIC się nie garnie

  • Krakowianin – 09.05.2017

    Kraków czeka na pociągi Leo Expressu ;)

  • krakowiaczek – 09.05.2017

    Brawo !!

  • kolejFAN – 10.05.2017

    Wrocław czeka na pociągi do Pragi przez Pardubice lub Hradec Kralove.Kraków czeka na pociągi LEO EX do Pragi przez Skawinę,Spytkowice.Pytanie czy to czekanie na Godota?

  • Stop! – 10.05.2017

    Oby jak najszybciej. Dość monopolu mamińskiego!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....