TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Rusza przetarg na modernizację ED74
InfoRail.pl - Opublikowano: 28.12.2017 09:22:53 11 komentarzy
Rusza przetarg na modernizację ED74

I mamy kolejne taborowe postępowanie PKP Intercity. Zgodnie z zapowiedziami przewoźnik rusza z modernizacją ED74.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją 14 elektrycznych zespołów trakcyjnych tej serii. Zamawiający przedstawił wstępny harmonogram postępowania:

1) składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z terminem wskazanym w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu;

2) zaproszenie wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym - I kwartał 2018 r.;

3) składania ofert - II kwartał 2018 r.;

4) rozstrzygnięcie postępowania - początek III kwartału 2018 r.

Zamawiający jednocześnie informuje, że przedmiotowy harmonogram ma charakter ramowy i może ulec zmianie w zależności od faktycznego przebiegu postępowania i ewentualnych procedur odwoławczych. Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu.

W przypadku, gdy:

1) liczba wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie równa 10 lub mniejsza niż 10, zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich wykonawców. W tej sytuacji zamawiający odstąpi od przyznawania punktów w kryterium selekcji.

2) liczba wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, zamawiający zaprosi do dialogu 10 wykonawców, którzy otrzymali największą ilość punktów w ramach kryterium selekcji.

W ramach kryterium selekcji za każde należyte wykonanie dodatkowej naprawy z modernizacją lub dostawy elektrycznych zespołów trakcyjnych ponad poziom minimalny wykonawca otrzyma 1 punkt.

Na wykonanie prac będzie 48 miesięcy.

Ze względu na złożoność zamówienia nie można na tym etapie postępowania ustalić znaczenia kryteriów oceny ofert. W związku z tym, zamawiający podaje kryteria oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego:

1) cena,

2) okres gwarancji,

3) termin wykonania.

Wymagane jest doświadczenie. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 5 napraw okresowych na 5-tym poziomie utrzymania wraz z modernizacją lub dostaw elektrycznych zespołów trakcyjnych.

Termin składania wniosków to 25 stycznia 2018 roku. Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom to 10 kwietnia 2018 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED74
ezt
modernizacja
  • gutek – 28.12.2017

    iście szalone tempo modernizacji Edyt

  • xtrain – 28.12.2017

    Te ezt-y powinny być zwrócone PR-om - idealnie odpowiadają standardem i niektórym relacjom pociągów.

  • But – 28.12.2017

    @xtrain przestań płakać dzieciaku, te wozy zostaną już w IC i sobie to zapamiętaj. RegioPol to jedyne jeszcze co może sensownego zrobić to zacząć zawijać swoją patologie, a marszałków powinni poprosić, aby pracowników szeregowych móc przenieść do ich spółek. RegioPol to patologia

  • xtrain – 28.12.2017

    "But" jeżeli masz w domu dzieciaka to jak najbardziej zajmij się jego wychowaniem. Być może, chociaż nie ma pewności dobrze obojgu wam to zrobi.

  • aua – 28.12.2017

    Czy ja dobrze kurna widze ze najszybciej to te sklady wyjada kurna zmodernizowane na tory dopiero za 5 lat?????????? Czy nie wyglada Wam to na ogloszenie postepowania ot tak sobie zeby bylo bo nie wiadomo czy i kiedy wogole kasa sie na to znajdzie?

  • G.kolejarz – 28.12.2017

    Ostatnio Czesi modernizowali swoje Pendolina.Zajęło im to około roku.Nasi to prawdziwi sprinterzy! !!

  • NCi – 28.12.2017

    No, teraz to widać jak ta kolej teraz przyspieszyła i to dzięki deklaracji vice A Bittela. Oni już tak zapie...ją że aż taczki zapomnieli załadować.

  • kowal – 29.12.2017

    Ciesze się, że zmodernizują Edyty, ale tak jak przedmówcy napomknęli z tymi terminami to trochę zaszaleli.

  • But – 29.12.2017

    @xtrain na szczęście nie mam dzieci, los mnie tak nie skrzywdził. RegioPol to firma utrzymywana sztucznie z naszych podatków, kasa idzie z wszystkich oddziałów do Warszawy, no i najlepszym przykładem jak dobrze są dysponowane te pieniądze jest przykład Pomorskiego. Lepiej jak na Śląsku czy Dolnymśląsku, nie dość że kasa zostaje na miejscu, nie trzeba płacić za rzeszę dodatkowych pracownikowi to jeszcze da się zrobić kolej za mniej

  • kolejFAN – 29.12.2017

    wywalić te edyty albo na żyletki albo PRom , dość że w PICu jeździ już 40 beznadziejnych karpi i fletów, które są zmorą i zakałą tego gównianego przedsiębiorstwa! Dlaczego CD,OeBB,DB,MAV rządzą madrzy dycydenci a PITZem mamuty którzy pasażerów mają za nic i na siłę brną w to gówno jakim sa bezprzedziałowe niewygodne składy regionalne na siłę pchając je w segment dalekobieżny?

  • Rafaelle – 01.01.2018

    @kolejFAN Może dlatego, że u nas powstała sztuczna i sztywna granica między regionalnymi i dalekobieżnymi, a tą granicę trudno złapać. Która trasa jest bardziej regionalna: Kraków - Krynica (PR, 225 km, 4h) czy Kraków - Przemyśl (IC, 240 km, 3h)? Wrocław - Szklarska Poręba (KD, 160 km, 3h) czy Wrocław - Katowice (IC, 180 km, 2h)? Lublin - Terespol (PR, 215 km, 3,5h) czy Warszawa - Terespol (IC, 210 km, 2,5h)? Na sieci DB czy OBB poc.RE to odpowiednik naszych średniodystansowych TLK i w podobnym bezprzedz.standardzie wożą: Norymberga - Lindau (330 km, 3,5h), Schwerin - Cottbus (360 km, 4h), Koblenz - Saarbrucken - Mannheim (330 km, 4h), Getynga - Zwickau (310 km, 4h) oraz Linz - Stainach (170 km, 3h) czy Salzburg - Worgl (190 km, 3h). Zresztą nawet niemieckie IC zaczynają być piętrowe push-pulle, gdzie przedziału nie uraczysz, a pojedziesz 3,5h (Norymberga - Karlsruhe, 290 km) czy nawet 6h (Lipsk - Hanower - Emden, 515 km). Więc aby zabierać głos trzeba pojeździć i trochę wiedzieć. Na koniec musisz przyjąć do wiadomości, że pasażerowie chwalą sobie nowe jednostki, nawet na dłuższe dystanse - są ciche i szybkie, mają gniazdka i Internet. Ja także wolę podróż w przedziałach, ale z faktami i ogólnoeuropejską tendencją nie dyskutuję.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....