TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Ruszają przygotowania do łódzko-warszawskiej kolei aglomeracyjnej, będzie nowy tabor
InfoRail - Opublikowano: 07.06.2016 12:09:32 10 komentarzy
Ruszają przygotowania do łódzko-warszawskiej kolei aglomeracyjnej

Województwo Łódzkie ogłosiło przetarg na opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu ?Utworzenie łódzko-warszawskiej kolei aglomeracyjnej - zakup pasażerskiego taboru kolejowego do obsługi Polski Centralnej?.

Zamówienie obejmuje: wniosek o dofinansowanie projektu wraz z niezbędnymi załącznikami - Studium Wykonalności, Analizą Kosztów i Korzyści, harmonogramem realizacji projektu, zgodnej z zapisami rozporządzeń, wytycznych, regulaminu konkursu oraz innych aktów prawnych wskazanych w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

Wymagany termin realizacji to 30 listopada 2017 roku.

Oferty można składać do 14 czerwca 2016 roku, kryteria wyboru stanowią cena ? 60% oraz jakość ? 40%.

I tak projekt będzie realizowany przez Województwo Łódzkie i będzie dotyczył zakupu pasażerskiego taboru kolejowego do obsługi kolejowych połączeń aglomeracyjnych Polski Centralnej o charakterze użyteczności publicznej na linii komunikacyjnej Łódź-Warszawa.

Koszt całkowity Projektu został oszacowany na kwotę: 246,12 mln PLN (brutto), w tym planowane dofinansowanie UE w kwocie - 170,08 mln PLN (85% kosztów kwalifikowanych). Powyższe kwoty mają jednak charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie na etapie podpisywania umowy o dofinansowanie.

Zakupiony w ramach Projektu tabor kolejowy ma umożliwiać pełne wykorzystanie parametrów technicznych istniejącej, zmodernizowanej i planowanej infrastruktury kolejowej w tym dworców i przystanków kolejowych oraz zapewniać możliwość sprawnego przemieszczania się mieszkańców województw łódzkiego i mazowieckiego, co pozwoli na dalsze zwiększanie udziału transportu kolejowego w transporcie publicznym i poprawę jakości obsługi pasażerów.

Wykonawca projektu zobowiązany będzie do określenia liczby, pojemności i parametrów technicznych zakupowanego taboru pod kątem jego optymalnego wykorzystania.

Zamawiający przewiduje, że zakupiony tabor pozostanie własnością Województwa Łódzkiego i zostanie przekazany operatorowi do świadczenia usług publicznych w zakresie przewozów pasażerskich. Dostawca taboru zobowiązany będzie do zapewnienia pełnego bieżącego utrzymania oraz serwisu pojazdów na poziomie P1-P4 przez okres 15 lat.

Wykonawca w ramach Studium Wykonalności przeanalizuje dla zamawiającego różne warianty udostępnienia taboru operatorowi do świadczenia usług. Każdy wariantów zostanie przeanalizowany w szczególności pod względem prawnym, finansowo-ekonomicznym. Zamawiający rozważa następujące warianty przekazania taboru operatorowi:

1) na podstawie umowy odpłatnej (najem, dzierżawa),

2) na podstawie umowy nieodpłatnej (użyczenia).



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Łódź
Warszawa
łódzkie
  • Karol – 07.06.2016

    Tu nie ma co ogłaszać przetargów na opracowanie dokumentacji, tylko od razu kupić 10 jednostek Stadler Kiss.

  • tomek – 07.06.2016

    i oby się udało, bo każdy pasażer mniej w IC na rzecz innych przewoźników to nadzieja, że ta ww. patologia upadnie i przestanie w końcu być dotowana milionami z budżetu, które o wiele lepiej wydadzą inni przewoźnicy.

  • gutek – 07.06.2016

    przetarg do przetargu i niepotrzebne wywalanie kasy.a że pociągi piętrowe potrzebne są do obsługi tej trasy to od dawna wszyscy zainteresowani dobrze wiedzą

  • Szu – 07.06.2016

    Ale na Warszawa - Uć UE juz dofinansowała zakup taboru. Stoi w Krakowie

  • madzi – 07.06.2016

    kupili EDki to się z nich wymigali. teraz znowu coś kupią i będzie problem.to ten tabor dostanie ŁKA ? czy może nowy przewoźnik na tę relację powstanie?

  • tomek – 07.06.2016

    @madzi,o powołanie nowego bytu/przewoźnika raczej jestem spokojny - nie dojdzie do tego.Obsługę ww. relacji w ramach kolei aglomeracyjnej do spółki zapewne będą realizować ŁKA i KM.@Szu,no właśnie stoi i doskonale wiesz do kogo w chwili obecnej ww. tabor należy. Tym samym nie powinno nikogo dziwić, że samorządy dwóch sąsiadujących ze sobą województw mają dość patologii, jaką czy się to komuś podoba czy nie, jest wiadomy przewoźnik, robią przymiarki do "nowego" przewoźnika, który miejmy nadzieję przywróci normalności na ww. relacji.

  • nano – 07.06.2016

    Błagam o przedłużenie linii do Kalisza!

  • Szu – 08.06.2016

    @tomek a jak się nowa ciuchcia znowu nie spodoba to zrobimy nową kolejkę o nowej nazwie "ciuchcia robotniczo chlopska stolica-uć" i znowu mumia jeweopska dofinansuje. Sorry ale ten kraj wykracza poza stolyce i jej zaplecze. Reszta kraju tez ma swoje projekty i chce je realizować.

  • ciekawy – 08.06.2016

    @Szu,a możesz mi powiedzieć jaki wpływ mają projekty reszty kraju do inicjatywy dwóch województw, które w oparciu o plany mają dość patologii jaką jest IC i chcą trochę zagrać jej na nosie z korzyścią dla pasażerów?

  • Szu – 09.06.2016

    Bierzcie ED74 i róbcie sobie kolejkę taką jak pragnęliście mieć.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....