TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Ruszyła batalia przed KIO
InfoRail - Opublikowano: 06.05.2016 14:44:02 9 komentarzy
Ruszyła batalia przed KIO

Wczoraj KIO rozpoznała odwołania w przetargu Łódzkiej Kolej Aglomeracyjnej. Złożyli je Polski Związek Pracodawców Budownictwa oraz Newag.

Żadne konkretne decyzje w tych sprawach nie zapadły. Jak się dowiedzieliśmy rozprawa została odroczona do 13 maja 2016 roku.

Dziś KIO zajmowała się natomiast odwołaniem PESY, złożonym w przetargu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego. Także w tej sprawie nie poznaliśmy dziś werdyktu. Jego ogłoszenie zostało odroczone do 10 maja 2016 roku.

Do tematu będziemy wracać na łamach InfoRail.

Więcej o przyczynach odwołań pisaliśmy w środę.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
KIO
PESA
Newag
ŁKA
Zachodniopomorskie
  • Ja – 06.05.2016

    Przeciez to jest chore. Skoro PESA nie ma jeszcze papierow to niech sie o nie stara jak najszybciej. Skoro zamawiajacy ma taka wizje to niech sie wezma do roboty a nie biadola. Z reszta swoimi produktami sami sobie zapracowali na takie warunki przetargow jakie sa. Co oni sobie wyobrazaja, ze zamawiajacy ma kupic niedorobiony produkt byle oni wygrali?! To jest zwykla beszczelnosc i arogancja

  • Grzesiek – 07.05.2016

    zmieniła się władza i Pesa zaczyna mieć pod górkę - na całe szczęście bo ostatnie lata i przetargi to była szopka, w wydaniu zamawiających jak i samej Pesy. Skończył się parasol ochronny i teraz trzeba zacząć walczyć jakością a nie protekcjonizmem. Wyjdzie to na dobre samej Pesie jak i rynkowi transportu szynowego w Polsce.

  • jatal – 07.05.2016

    @ JaChore to jest odrzucenie lakiernika bo nie przedstawił papierów na doświadczenie w używaniu czerwonego lakieru. Tak to wygląda merytorycznie i każdy kto ma rozum śmieje się z poziomu "argumetacji" w odmawianiu doświadczenia największemu krajowemu producentowi.@ GrzesiekPrzecież przetargi organizują samorządy a nie parlament, a KIO jest niezależne od władzy, więc o co chodzi?

  • alojz – 07.05.2016

    @jatalJakoś nie przeszkadzało Ci jak w podobny sposób uniemożliwiano start Newagowi.

  • Ja – 07.05.2016

    Pesa niech sie zajmie prototypowym zlomem, ktory wiecej stoi niz jezdzi. Zero samokrytycyzmu!!!

  • Grzesiek – 07.05.2016

    jeżeli do teraz nie dostrzegłeś silnych powiązań na linii władza lokalna/samorządowa władza parlamentarna (ze szczególnym naciskiem na ostatnie 8 lat i wydawania kasy z UE) to dalsza dyskusja z tobą, na chwilę obecną, mija się z celem. Pozdrawiam.

  • rozum – 07.05.2016

    Łódzkie chce kolejne flirty, zach-pom i kd - impulsy. W końcu ktoś poszedł po rozum do głowy. Burdel taborowy po 2-3 szt każdy z innej parafii nie jest nikomu potrzebny.

  • jatal – 09.05.2016

    @ alojzZamiast dorabiać komuś "życiorys" napisz po prostu swoje zdanie w czym się mylę w podanym przykładzie albo dlaczego uważasz że wymóg żądania doświadczenia dokładnie w konkretnie zamawianym akurat typie pojazdu jest poprawne.@ GrzesiekTo zdecyduj się o czym piszesz, bo wcześniej pisałeś o jakichś (niby) skutkach związanych ze zmianą władzy, a teraz argumentujesz ostatnimi ośmioma laty kiedy władza lokalna była z tego samego nadania co centralna. Jeśli w każdym poście będziesz zmieniał zdanie na przeciwne to faktycznie dalsza dyskusja nie ma sensu. Pozdrawiam.

  • Kris – 09.05.2016

    Ja się Pesie nie dziwie, że walczą o swoje, tak jak napisał @rozum zwycięzcy zostali "namaszczeni" przed startem i podług nich napisano przetarg, więc są starania mające udaremnić tę cyniczną ustawkę, bo to najlepiej oddające sytuacje nazwa.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....