TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Ruszyła batalia przed KIO
InfoRail - Opublikowano: 06.05.2016 14:44:02 9 komentarzy
Ruszyła batalia przed KIO

Wczoraj KIO rozpoznała odwołania w przetargu Łódzkiej Kolej Aglomeracyjnej. Złożyli je Polski Związek Pracodawców Budownictwa oraz Newag.

Żadne konkretne decyzje w tych sprawach nie zapadły. Jak się dowiedzieliśmy rozprawa została odroczona do 13 maja 2016 roku.

Dziś KIO zajmowała się natomiast odwołaniem PESY, złożonym w przetargu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego. Także w tej sprawie nie poznaliśmy dziś werdyktu. Jego ogłoszenie zostało odroczone do 10 maja 2016 roku.

Do tematu będziemy wracać na łamach InfoRail.

Więcej o przyczynach odwołań pisaliśmy w środę.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
KIO
PESA
Newag
ŁKA
Zachodniopomorskie
  • Ja – 06.05.2016

    Przeciez to jest chore. Skoro PESA nie ma jeszcze papierow to niech sie o nie stara jak najszybciej. Skoro zamawiajacy ma taka wizje to niech sie wezma do roboty a nie biadola. Z reszta swoimi produktami sami sobie zapracowali na takie warunki przetargow jakie sa. Co oni sobie wyobrazaja, ze zamawiajacy ma kupic niedorobiony produkt byle oni wygrali?! To jest zwykla beszczelnosc i arogancja

  • Grzesiek – 07.05.2016

    zmieniła się władza i Pesa zaczyna mieć pod górkę - na całe szczęście bo ostatnie lata i przetargi to była szopka, w wydaniu zamawiających jak i samej Pesy. Skończył się parasol ochronny i teraz trzeba zacząć walczyć jakością a nie protekcjonizmem. Wyjdzie to na dobre samej Pesie jak i rynkowi transportu szynowego w Polsce.

  • jatal – 07.05.2016

    @ JaChore to jest odrzucenie lakiernika bo nie przedstawił papierów na doświadczenie w używaniu czerwonego lakieru. Tak to wygląda merytorycznie i każdy kto ma rozum śmieje się z poziomu "argumetacji" w odmawianiu doświadczenia największemu krajowemu producentowi.@ GrzesiekPrzecież przetargi organizują samorządy a nie parlament, a KIO jest niezależne od władzy, więc o co chodzi?

  • alojz – 07.05.2016

    @jatalJakoś nie przeszkadzało Ci jak w podobny sposób uniemożliwiano start Newagowi.

  • Ja – 07.05.2016

    Pesa niech sie zajmie prototypowym zlomem, ktory wiecej stoi niz jezdzi. Zero samokrytycyzmu!!!

  • Grzesiek – 07.05.2016

    jeżeli do teraz nie dostrzegłeś silnych powiązań na linii władza lokalna/samorządowa władza parlamentarna (ze szczególnym naciskiem na ostatnie 8 lat i wydawania kasy z UE) to dalsza dyskusja z tobą, na chwilę obecną, mija się z celem. Pozdrawiam.

  • rozum – 07.05.2016

    Łódzkie chce kolejne flirty, zach-pom i kd - impulsy. W końcu ktoś poszedł po rozum do głowy. Burdel taborowy po 2-3 szt każdy z innej parafii nie jest nikomu potrzebny.

  • jatal – 09.05.2016

    @ alojzZamiast dorabiać komuś "życiorys" napisz po prostu swoje zdanie w czym się mylę w podanym przykładzie albo dlaczego uważasz że wymóg żądania doświadczenia dokładnie w konkretnie zamawianym akurat typie pojazdu jest poprawne.@ GrzesiekTo zdecyduj się o czym piszesz, bo wcześniej pisałeś o jakichś (niby) skutkach związanych ze zmianą władzy, a teraz argumentujesz ostatnimi ośmioma laty kiedy władza lokalna była z tego samego nadania co centralna. Jeśli w każdym poście będziesz zmieniał zdanie na przeciwne to faktycznie dalsza dyskusja nie ma sensu. Pozdrawiam.

  • Kris – 09.05.2016

    Ja się Pesie nie dziwie, że walczą o swoje, tak jak napisał @rozum zwycięzcy zostali "namaszczeni" przed startem i podług nich napisano przetarg, więc są starania mające udaremnić tę cyniczną ustawkę, bo to najlepiej oddające sytuacje nazwa.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....