TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Ryga: Łotewski minister komunikacji o rozwoju międzynarodowych przewozów pasażerskich
Roland von Bagratuni - Opublikowano: 09.01.2008 14:37:34 2 komentarze
Ryga: Łotewski minister komunikacji o rozwoju międzynarodowych przewozów pasażerskich

Jak powiedział łotewski minister komunikacji Ainar Slesers w wywiadzie udzielonym czasopismu Turisms —rozwojowi międzynarodowych przewozów pasażerskich na przeszkodzie stoi brak odpowiednich składów kolejowych. Niezależnie od tego na priorytetową listę otwarcia nowych międzynarodowych połączeń pasażerskich wpisano stolice krajów nadbałtyckich, Moskwę i Sankt Petersburg.

„Pociągi międzynarodowe już od wielu lat to prywatny interes i my także chcemy wziąć udział w tej konkurencji, ale podstawowym problemem jest to, że konieczne byłyby do tego nowoczesne składy. Myślę, że we wspomnianych kierunkach trzeba byłoby uruchomić pociągi z nowoczesnymi, nowo zakupionymi składami“—powiedział minister Ainar Slesers.

W priorytetowym spisie nowych połączeń kolejowych znajduje się Tallin, Wilno, Mińsk, Warszawa, Gdańsk, Szczecin, Poznań, Berlin, Sankt Petersburg, Moskwa, Mińsk Białoruski, ale wyklucza się możliwość uruchomienia takich połączeń, które są wielodobowe, np. do Symferopolu —powiedział łotewski minister.

„Jeżeli jakiś prywatny przewoźnik zechce jednak na tych trasach wozić pasażerów —proszę bardzo! My nie będziemy stawiać żadnych przeszkód“—powiedział. Dodał jeszcze, że bezpośrednio jechać koleją z Tallina do Wilna w 2008 roku jeszcze nie będzie możliwe. „Jest prawdą, że w zbliżającym się roku nie będzie jeszcze takich połączeń, ale według projektu budowy Rail Baltica, niedługo Łotwa otrzyma bezpośrednie połączenia kolejowe z Litwą, Polską, Estonią i Finlandią.“

Celom budowanej normalnotorowej magistrali kolejowej szybkiego ruchu Rail Baltica jest zbudowanie nowego dworca kolejowego Ryga Centralna —powiedział minister A.Slesers. Dworzec ten otrzyma także bezpośrednie połączenie kolejowe z ryskim dworcem lotniczym.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Łotwa
Ryga
Rail Baltica
  • Andrzej – 10.01.2008

    "według projektu budowy Rail Baltica, niedługo Łotwa otrzyma bezpośrednie połączenia kolejowe z Litwą, Polską, Estonią i Finlandią.“ - Dlaczego z Finlandia? Prosze o odpowiedz czy lub kiedy w planach jest budowa tunelu/mostu kolejowego Tallin-Helsinki.

  • – 25.02.2010

    zal pl

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....