TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Rzecznik praw pasażera ma przyciągnąć pasażerów do Kolei Śląskich
InfoRail.pl - Opublikowano: 20.09.2020 12:45:54
Rzecznik praw pasażera ma przyciągnąć pasażerów do Kolei Śląskich

Rzecznik Praw Pasażera Kolei Śląskich ma od października br. działać w strukturach tego samorządowego przewoźnika - zapowiedział w PAP prezes spółki Aleksander Drzewiecki. Ma on dbać o interesy pasażerów, słuchać ich głosów i poszukiwać dla nich ułatwień.

"To będzie rzecznik, który będzie dbał o naszych pasażerów oraz doszukiwał się udogodnień, jakie powinny być wprowadzone, czyli będzie wsłuchiwał się w głos pasażerów" – powiedział szef Kolei Śląskich.

"To innowacyjna w skali kraju funkcja – żaden z przewoźników jeszcze jej nie ma. Zobaczymy, jak to się sprawdzi, ale wydaje się, że bardzo dobrze powinno to być odebrane przez naszych pasażerów" – ocenił Drzewiecki.

Rzecznik praw pasażera to jedna z inicjatyw KŚ, mających służyć przyciąganiu podróżnych – m.in. wobec zmniejszenia przewozów wskutek pandemii koronawirusa. Inne niedawne inicjatywy były związane m.in. z nowymi ofertami taryfowymi czy ułatwieniem możliwości uiszczania opłat za przejazdy.

Od 15 sierpnia br. pasażerowie KŚ mogą kupować nowe bilety okresowe. To m.in. bilet miesięczny sieciowy za 360 zł, miesięczny sieciowy pozaszczytowy za 190 zł, miesięczny sieciowy na okaziciela za 500 zł i miesięczny sieciowy na okaziciela pozaszczytowy za 360 zł (tzw. godziny pozaszczytowe to: 9-14, 18-5 w dni robocze oraz w całości soboty i niedziele).

Na początku września przewoźnik potwierdził natomiast możliwość dokonywania w jego pociągach płatności kartami płatniczymi lub za pomocą kodów BLIK – po wyposażeniu drużyn konduktorskich w blisko 300 mobilnych urządzeń.

Obsługę kolejowych przewozów pasażerskich w woj. śląskim Koleje Śląskie prowadzą od grudnia 2012 r. W 2019 r. operator przewiózł ponad 20 mln osób, przejeżdżając ponad 7,4 mln km. Na ten rok założono pierwotnie wykonanie pracy przewozowej na poziomie 8,2 mln km. Roczny budżet KŚ przekracza 200 mln zł; tabor przewoźnika to ponad 60 pojazdów.(PAP)


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Śląskie
śląskie
pasażer

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....