TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Są problemy z Przewozami Regionalnymi w Małopolsce, bliski koniec?
InfoRail.pl - Opublikowano: 27.02.2017 09:12:32 17 komentarzy
Są problemy z Przewozami Regionalnymi w Małopolsce, bliski koniec?

Podpisaliśmy kontrakt z Przewozami Regionalnymi. Wywiązują się z zadania, ale są problemy ? powiedział nam Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.

Przewozy Regionalne dostrzegły wreszcie problem jakości ? mówił dalej marszałek. Chodzi tu o to, że kolej to nie tylko pociąg, ale także uprzejma obsługa, punktualność, wysoka jakość serwisu i usługi. Mam nadzieję, że wreszcie dotarło to przynajmniej do pracowników Przewozów Regionalnych, a może także do kierownictwa. Pewna konkurencja być musi ? stwierdził Krupa. Ta konkurencja, zdaniem marszałka wymusza lepszą jakość. Jestem przekonany, że gdyby nie było Kolei Małopolskich, to ta jakość w dalszym ciągu byłaby "pod psem" ? mówił dalej Krupa. I dodał, że Urząd Marszałkowski postawił poprzeczkę bardzo wysoko. Doceniają to pasażerowie. Małopolanie chcą, i to nie jest mój wymysł, żeby Koleje Małopolskie jeździły wszędzie i świadczyły taką usługę jak na linii Balice ? Wieliczka ? zapewniał Jacek Krupa.

Jak poinformował marszałek w przeciągu roku został zrealizowany cel, jaki postawił sobie Urząd Marszałkowski. Chodzi mianowicie o przejęcie pasażerów dojeżdżających z lotniska do centrum Krakowa (i w relacji przeciwnej). Po roku ponad 1/3 wszystkich podróżnych wybiera na tej trasie kolej. Zakładaliśmy, że ten cel osiągniemy w ciągu 3-4 lat. Udało się znacznie szybciej ? wyjaśnił Krupa.

Biorąc powyższe pod uwagę nie sposób nie zadać pytania czy marszałek chciałby całkowicie zrezygnować z usług Przewozów Regionalnych? Oczywiście pytanie takie zadaliśmy. Jest mi obojętne komu będziemy zlecać usługę ? stwierdził Jacek Krupa. Od razu jednak zastrzegł, że musi to być jakość, która została już wypracowana. Jak łatwo domyśleć się na tę chwilę, chociażby taborowo, Przewozy Regionalne tej gwarancji nie dają. Marszałek zastrzegł, że jeżeli inni przewoźnicy niż Koleje Małopolskie będą proponowali rozsądną cenę i usługę na poziomie to spółka małopolska monopolu mieć nie musi. Konkurencja jest potrzebna, a nawet wskazana, bo podnosi pałeczkę do góry. Wymagania stawiane przewoźnikom są wyższe. Spółka Koleje Małopolskie dobrze pracuje, współpracuje z Przewozami Regionalnymi ? dodał marszałek.

Jacek Krupa zaznaczył, że ostatnio jednak ta współpraca nieco się pogorszyła. Wynika to z faktu, że zbyt duży wpływ na działalność Przewozów Regionalnych mają związki zawodowe. Dla nich celem jest praca, a nie usługa ? wyjaśnił.



Sprawdź też:
Małopolska
Przewozy Regionalne
Koleje Małopolskie
  • asdf – 27.02.2017

    To prawda, ludzie korzystający z SKA2 bardzo narzekają na poziom obsługi, opłaty dodatkowe za przejazd, podwyzke cen, spoznienia. Tesknią za Kolejami Malopolskimi.

  • Pis – 27.02.2017

    Konkurencja podnosi pałeczkę! Chyba p. Marszałkowi.

  • aga. – 27.02.2017

    To się zgadza, bo widać gołym okiem różnicę; jakość usług i taboru. I prawdą też jest, że związkowcom chodzi o własne ineresy. Przykładem jest N. Sacz, walczyli o dodatkowe pociągi do Krynicy, i co się okazało-jeżdżą puste. Wyrzucane pieniądze dzięki " obrońcom" własnych interesów. Szkoda tylko, p.Marszałek im uległ.

  • www – 27.02.2017

    @ aga. Bo pociągi powinny jeździć wtedy kiedy chcą tego pasażerowie. W przypadku Krynicy tak na pewno nie jest. Kolej jest konkurencyjna na liniach regionalnych jeżeli jeździ regularnie, punktualnie i szybko. Puszczanie paru pociągów bez ładu i składu nie wypali. Ale co tam to niektórych obchodzi. Ważne, że "puciong" se jeździ, a że przewozi powietrze?

  • Mośkowiak – 27.02.2017

    Robak

  • a – 28.02.2017

    Przewozy Regionalne może i mają słaby tabor ale takie gadanie jest manipulacją. Samorząd województwa kupuje pociągi dla Kolei Małopolskich, dla PR-ów nie. A potem jest takie gadanie że przecież KM są jakościowo znacznie lepsze a PR są słabe itp.

  • jacek k. – 28.02.2017

    Zakupić 5 EZT i wyleasingować na 3-5 lat 5 Feniksów - przepis na podziękowanie PR-om gotowy ;)

  • ASU – 28.02.2017

    następna zagrywka P. Krupy......medialna. Dlaczego nie spyta nikt pasażerów od dawna jeżdżących z PR czy obsługa jest zła ,na pewno nie !!!!!!
    tylko P Krupa pyta tych "PODSTAWIONYCH".....

  • ASU – 28.02.2017

    Żenada P Marszałku.
    Uderz w stół a nożyce się odezwą......
    chce Pan medialnie zaszkodzić PR ???
    ODWECIK ????????????

  • C.A. – 01.03.2017

    TAK TAK Panie Marszałku to proszę powiedzieć wszystkim jak wygląda sytuacja w Kolejach Małopolskich - a mianowicie prezes KM swego czasu sędzia piłkarski biorący udział w aferze "Fryzjera" przyjmujący łapówki i handlujący meczami pseudonim u fryzjera "RĘBAJŁO" (poczytać proszę książkę Mafia Fryzjera wydaną w Opolu w 2007 roku R. Stęporowski i R. Niedziela - dostępna w bibliotekach cyfrowych na internecie) i dalej maszyniści zatrudnieni w KM po wyrokach ( z tytułu zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu lądowym ) oraz emeryci w wieku ponad 60 lat - dobrze aby chociaż w miarę słyszeli i widzieli gdzie jadą no i wreszcie cudowna obsługa w postaci kierowników pociągu i konduktorów w 95% byłych pracowników Przewozów Regionalnych . I tyle w tym temacie Panie Marszałku jeśli chodzi o Koleje Małopolskie .

  • ASU – 01.03.2017

    pan marszałek Krupa specjalnie robi zamęt, że w PR jest zła obsługa, i że jezdzi złom ale panie Krupa ,pan do tego do prowadził bo jakby pan nie pchał" tylko w KMŁ to w PR też miały by komfort dla podróżnych . A to że ponoć żalą się podróżni na obsługę w PR-ach, to chyba Ci "podstawieni przez pana . A CO PAN PANIE KRUPA ODPOWIE NA TO ŻE WYNOSI NA PIEDESTAŁ SPÓŁKĘ KMŁ KTÓRĄ DYREKTORUJE RR Z AFERĄ KORUPCYJNĄ W TLE !!!!!!! KSYWKĘ MIAŁ RĘBAJŁO I SPRZEDAWAŁ MECZE ???? i takiego człowieka pan stawia na piedestale.... WSTYD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ASU – 01.03.2017

    https://ud.interia.pl/html/getattach,mid,32020,mpid,5,uid,680141b5a7f813c2?f=R.%20St%C4%99porowski%20R.%20Niedziela%20-%20Mafia%20Fryzjera.pdf

  • ASU – 01.03.2017

    http://s.lubimyczytac.pl/upload/books/52000/52311/352x500.jpg

  • ASU – 01.03.2017

    każdy kto wpisze tytuł książki MAFIA FRYZJERA .SENSACYJNE KULISY AFERY PIŁKARSKIEJ. POLECAM

  • Zagończyk – 01.03.2017

    Krupa chce zniszczyć Przewozy Regionalne jako firmę bo nie zamierza inwestować w przewozy regionalne jako system kolei. Przyglądając się budżetowi województwa trudno znaleść choćby złotówkę na kolej poza SKA. Pracownicy z Przewozów regionalnych to "Kolejarze Wykęci" wciekle zwalczani przez partyjniaków Platformy Obywatelskich wzorem moskiewskich kacyków urzywają języka nienawiści i manipulacji faktami aby uzasadnić przed społeczeństwam swe niecne postępowanie. Czytając budżet województwa nie znajdziemy tam inwestycji kolejowych i taborowych w okolicach Oświęcimia, Wadowic,Suchej Beskidzkiej, RabkiZdroju,Nowego Targu, Olkusza, zakopanego,Krynicy, Gorlic itd.Za to miliony idą na komunikację Krakowsko-Tarnowską- Skawińską.
    Idźmy na pomoc "Wyklętym Kolejarzom"

  • Zagończyk – 01.03.2017

    Ryszard Rębilas został prezesem powstającej spółki Koleje Małopolskie. Jako szef Przewozów Regionalnych przyczynił się do całkowitego zawieszenia ruchu pociągów z Suchej Beskidzkiej do Żywca.

    Ryszard Rębilas był przez kilka lat dyrektorem Małopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych. Podczas swoich rządów zlikwidował wszystkie połączenia na trasie Sucha Beskidzka - Żywiec i zamiast nich wprowadził zastępczą komunikację autobusową, co doprowadziło do ubywania pasażerów. Poza tym, "obcinał" kursy na liniach Kraków - Wadowice - Bielsko-Biała, Kraków - Sucha Beskidzka - Zakopane, Oświęcim - Brzeszcze - Czechowice-Dziedzice, Oświęcim - Zator - Kraków, czy Oświęcim - Katowice. Lokalni samorządowcy i miłośnicy kolei nie mają do dzisiaj o nim dobrego zdania i nazywają go "likwidatorem". W lipcu 2012 roku został jednak odwołany ze stanowiska dyrektora Małopolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych. Potem słuch o nim zaginął.........
    http://www.beskidzka24.pl/artykul,likwidator_prezesem_kolei_malopolskich,18062.html
    Najpierw zniszczył a teraz buduje tylko że kolej aglomeracyjną

  • T.K. – 02.03.2017

    @C.A {cebula}- nie ośmieszaj się chłopie i nie oskarżaj,ani nie osądzaj, bo na to jest paragraf. Wiem, że nerwy poniosły, a jaka jest prawda, to każdy widzi. nie chcę też wnikać jacy to jesteście wspaniali, a reszta to nic nie warta. Te pana wpisy świadczą o poziomie pana i pańskich kolegów-"dno". Panie Marszałku czyń Pan swoją powinność.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...