TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Siemens dostarczy nawet 200 lokomotyw dla ÖBB
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.01.2017 10:43:20 9 komentarzy
Siemens dostarczy nawet 200 lokomotyw dla ÖBB

Koleje Austriackie (ÖBB) podpisały umowę ramową z Siemensem przewidującą dostawę 200 lokomotyw typu Vectron.

Zgodnie z umową, ÖBB może zamówić do 100 lokomotyw na prąd przemienny (AC), 50 lokomotyw na prąd przemienny (AC) z dodatkowymi modułami diesla oraz 50 lokomotyw wielosystemowych (MS). Wiążące zamówienie na dostawę 30 lokomotyw wielosystemowych złożono wraz z podpisaniem umowy ramowej. Lokomotywy zostaną zbudowane w fabryce Siemensa w Monachium-Allach w Niemczech. Pierwsze egzemplarze będą dostarczone wiosną 2018 roku.

Jest to największy przetarg na lokomotywy typu Vectron w Europie. Przewagą tej platformy jest największa elastyczność w ciągu całego cyklu życia lokomotyw, co dla operatorów oznacza możliwość dłutoterminowego planowania na przyszłość

Lokomotywy będą eksploatowane przez Rail Cargo Group, towarowy dział ÖBB. Wykorzystywane będą w transgranicznym transporcie towarowym w Austrii, Czechach, Chorwacji, Niemczech, na Węgrzech, we Włoszech, Polsce, Słowacji i Słowenii. Lokomotywy będą dysponowały maksymalną mocą 6.400kW a ich maksymalna prędkość będzie wynosić 160 km/h.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Siemens
lokomotywa
ÖBB
  • gutek – 30.01.2017

    to się nazywa kontrakt a PKP IC ze swoimi zamówieniami na lokomotywy jeszcze w lesie

  • PPP – 30.01.2017

    Faktycznie, takie zamówienia stawiają branżę na koła, a w Polsce jakieś detaliczne zabawy w przetargi.

  • jacek – 30.01.2017

    PKP IC potrzebuje 50 jednosystemowych lokomotyw elektrycznych o prędkości 200 km/h. Jeżeli udałoby się wynegocjować umowę PSC na 13-17 lat i przyjąć 5-letni harmonogram dostaw, które zaczęłyby się za 2-3 lata, udałoby się dokonać takiego zakupu relatywnie tanio ze względu na korzyści skali.

  • Zeus04Fan – 30.01.2017

    To skandal!!! To w Austrii nie wiedzą że Pesa Gama jest najlepsza na świecie?Dlaczego znany ekspert Zeus04 nie protestuje?Powinien udać się do zarządu austriackiej kolei z wynikami badań ze swojego słynnego smartfona i udowodnić że Gama jest najlepsza!!!

  • Loek – 30.01.2017

    Gama ma najmniejsze drgania podobnie jak Dart i Elf. Wszystko inne drga ja jasny CHJ a pociagi Pesy nie. To sa fakty mierzo e profesjonapnym smartfonem

  • Tomek – 30.01.2017

    najlepszy dowód na to, że tradycyjny skład w postaci lokomotywy + wagonów, ciągle ma się dobrze :)Oby i u nas "miotła" wymiotła pewne osoby u przewoźników, którzy na dalekie trasy z uporem maniaka puszczają "tramwaje" (kwestie ograniczonej pojemności ww. składach, szczególnie w tzw. okresach szczytowych jak święta czy wakacje pomijam) wmawiając gawiedzi, że jest to "nowoczesność" i tak podróżuje cały cywilizowany świat ;)

  • TomTom – 30.01.2017

    Tomku, lwia część tych lokomotyw będzie jednak lokomotywami towarowymi.

  • Tomek – 30.01.2017

    mimo wszystko w dobie "uszczęśliwiania" na siłę pasażerów jazdą "w tramwaju", zawsze cieszy choćby jeden, tradycyjny, wagonowy skład.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....