Sir Brian Souter nie wchodzi w polską kolej

Nie udało nam się zidentyfikować żadnych szans na wejście wpolski rynek kolejowy ? powiedział dziś Sir Brian Souter, właścicielPolskiegoBusa.com. Byliśmy zainteresowani, ale wymaga to większych zmian, naktóre się nie zanosi. Polski rynek musiałby przyjąć model franczyzy ? dodał.
Na razie zatem PolskiBus.com pozostanie konkurentem koleiale na gumowych kołach. Dziś przewoźnik ogłosił ambitne plany rozwoju siatkipołączeń. Przede wszystkim zwraca uwagę nowa marka ? PolskiBusGold.com, któraskierowana jest dla pasażerów biznesowych. W autobusach będzie więcej miejscana nogi, stoliki, poczęstunek, a także co jest już standardem klimatyzacja iWi-Fi, oczywiście darmowe. Czy to wystarczy, aby skutecznie konkurować zPendolino? Ekskluzywne autobusy PolskiBus.com pojadą bowiem z Warszawy doWrocławia i Krakowa.
Więcej o nowościach w PolskimBusie.com piszemy w InfoBusie.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„