TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

SKM Warszawa chce wymienić systemy teleinformatyczne przy okazji P4 Impulsów
InfoRail.pl - Opublikowano: 30.04.2019 09:18:59
SKM Warszawa chce wymienić systemy teleinformatyczne przy okazji P4 Impulsów

Warszawska Szybka Kolej Miejska ogłosiła przetarg na wykonanie obsług 4-go poziomu utrzymania na dziewięciu zespołach trakcyjnych typu 35WE wraz z wymianą pokładowych systemów teleinformatycznych.

W ramach zamówienia trzeba będzie przeprowadzić również wszelkie legalizacje urządzeń poddozorowych związanych z bezpieczeństwem oraz zachować lub odnowić ich oznakowania, wraz z ich demontażem i montażem po wykonanych legalizacjach, a także prace, wykraczające poza stały zakres obsługi 4-go poziomu utrzymania.

W ramach obsługi 4-go poziomu utrzymania każdego EZT, należy wykonać bezwzględnie:

— badanie główne przekładni osiowych GGM 275 SO/549 przewidziane po 6-tym roku eksploatacji, zgodnie z DTR producenta przekładni tj. firmą Gmeinder Getriebe und Maschinenfabrik GmbH. Badanie główne (remont przekładni) zgodnie z DTR producenta powinno być przeprowadzane jedynie w warsztacie autoryzowanym przez zakład producenta przekładni,

— konserwację silników trakcyjnych odpowiadającą konserwacji wykonywanej co 6 lat lub co 1 000 000,00 km, zależnie od tego, który z interwałów zostanie osiągnięty wcześniej, zgodnie z DTR producenta silników trakcyjnych tj. firmę Tractionssysteme Austria GmbH,

— wymianę klinowych elementów sprężystych sprzęgieł wieloklinowych typu KPK 390.2 – 1/6 firmy KWD Kupplungswerk Dresden GmbH zgodnie z DTR producenta,

— przegląd remontowy 1 (OH1) sprzęgów czołowych, sprzęgów międzywagonowych oraz sprzęgów pośrednich (adapterów sprzęgu czołowego), odpowiadający zgodnie z DTR producenta przeglądowi wykonywanemu po ośmiu latach eksploatacji,

— naprawę drzwi odskokowo przesuwnych typu UPS-D2-V2.0, wraz z wymianą zużytych elementów drzwi, zgodnie z DTR producenta. Kwalifikacja zużytych elementów wszystkich drzwi odskokowo przesuwnych zostanie przeprowadzona przez przedstawiciela Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego po przekazaniu każdego z dziewięciu Pojazdów na obsługę 4-go poziomu utrzymania,

— malowanie Pojazdów tj. naprawa ewentualnych uszkodzeń na poszyciu pudła, związane z przygotowaniem powierzchni pudła do malowania, malowanie powierzchni zewnętrznej, obejmujące także dach, zabezpieczenie pomalowanej powierzchni środkiem antygraffiti.

Prace powinny zostać zrealizowane w okresie od 1 sierpnia 2019 roku do 31 marca 2021 roku.

O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali lub realizują należycie minimum jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie minimum jednej usługi, obejmującej wykonanie obsługi 4-go poziomu utrzymania, na minimum pięciu elektrycznych zespołach trakcyjnych z napędem falownikowym oraz wykażą, że wykonali lub wykonują jedną usługę, polegającą na wymianie systemów teleinformatycznych, analogicznych i wykonanych w technologii wskazanej w Specyfikacji Technicznej.

Oferty można składać do 7 czerwca 2019 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SKM Warszawa
35WE
P4
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....