TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

SKM Warszawa kupuje ezt-y. 13 sztuk
InfoRail.pl - Opublikowano: 24.10.2017 09:28:51 13 komentarzy
SKM Warszawa kupuje ezt-y. 13 sztuk

Zgodnie z zapowiedziami Warszawska Szybka Kolej Miejska ogłosiła przetarg na dostawę ezt-ów.

Zamówienie dotyczy trzynastu pojazdów wraz z 15-sto letnim okresem ich utrzymania oraz pakietem szkoleń. Usługi utrzymania na poziomie P3 oraz P4 będą wykonywane w zakładzie producenta pojazdów lub miejscu przez niego wskazanym, spełniającym wymogi techniczne, zaś P1 i P2 na bocznicy kolejowej Warszawa Wola.

Na przedmiot zamówienia składa się:

a. dostawa fabrycznie nowych ośmiu sztuk, fabrycznie nowych, normalnotorowych, pasażerskich, elektrycznych zespołów trakcyjnych pięcioczłonowych;

b. dostawa fabrycznie nowych pięciu sztuk fabrycznie nowych, normalnotorowych, pasażerskich, elektrycznych zespołów trakcyjnych czteroczłonowych;

c. dostawa i zainstalowanie fabrycznie nowego symulatora jazdy wraz z przeszkoleniem pracowników zamawiającego;

d. świadczenie usług obsługi na poziomie utrzymania P1-P4 dla każdego Pojazdu, przez okres 15 lat, licząc od daty dostawy dla każdego pojazdu oddzielnie;

e. dostarczenie wszelkiej dokumentacji, zgodnie z SOPZ;

f. uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń technicznych, dopuszczających pojazd do eksploatacji pojazdu kolejowego zgodnego z TSI wydane przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, wymagane oddzielnie dla każdego pojazdu w momencie dostawy;

g. przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego, w zakresie wskazanym w SOPZ;

H. dostarczenie wszelkiego niezbędnego oprogramowania zapewniającego sprawne funkcjonowanie systemów zgodne z wytycznymi zawartymi w SOPZ.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie dostawy dodatkowych ośmiu sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych, w tym siedmiu szt. pięcioczłonowych i jednej szt. czteroczłonowego ezt, w każdym przypadku wraz z wykonaniem obsługi na poziomie P1-P4 przez okres 15 lat.

Na dostawę wszystkich pociągów będą 72 miesięce. Pierwsze składy zostaną dostarczone po 18 miesiącach od podpisania umowy.

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie:

a) dostawę lub dostawy co najmniej ośmiu, fabrycznie nowych, co najmniej czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, przystosowanych technicznie do jazdy dwukierunkowej, z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h

oraz

b) świadczył należycie usługę lub usługi utrzymania technicznego na poziomie P3 lub wyższym, przez okres minimum trzech lat, dla co najmniej ośmiu fabrycznie nowych, co najmniej czteroczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, przystosowanych technicznie do jazdy dwukierunkowej, z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia) może spełniać jeden, lub łącznie kilku lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.

c) Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dysponował przynajmniej jedną osobą, pełniącą funkcję kierownika projektu, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, która wykaże się doświadczeniem w zarządzaniu minimum dwoma projektami, z których każdy obejmował co najmniej:

— zaprojektowanie i wyprodukowanie co najmniej trzech, co najmniej trzyczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, przystosowanych technicznie do jazdy dwukierunkowej, z prędkością eksploatacyjną co najmniej 160 km/h.

— opracowanie i nadzór nad wykonywaniem harmonogramu projektu;

— zarządzanie dokumentacją projektową.

Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów:

1. Cena dostawy 13 szt. Pojazdów oraz kosztu usług utrzymania 13 szt. Pojazdów przez okres 15 (piętnastu) lat, liczony indywidualnie dla każdego Pojazdu od dnia podpisania Protokołu odbioru Końcowego - waga 78;

2. Okres gwarancji na cały Pojazd (okres gwarancji na cały Pojazd nie może być krótszy niż okres 48 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy od dnia podpisania Protokołu odbioru Końcowego) - waga 15;

3. Czas dostarczenia pierwszych 3 (trzech) sztuk czteroczłonowych Pojazdów (maksymalny czas dostawy Pojazdów wynosi 18 miesięcy od dnia podpisania umowy) - waga 2;

4. Masa służbowa, tj. masa służbowa Pojazdu podzielona przez długość przedziału pasażerskiego pojazdu, inaczej masa 1m przedziału pasażerskiego pojazdu - waga 5.

Oferty można składać do 30 listopada 2017 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SKM Warszawa
ezt
przetarg
  • dziobak250 – 24.10.2017

    No i PESA zaoferuje po taniości ELFa 2 i będzie po przetargu

  • hgw – 24.10.2017

    pesy już nie stać ,żeby robić po taniości...

  • vavato – 24.10.2017

    "Na dostawę pociągów będą 72 miesiące." - Łał, to są warunki.

  • bu n – 24.10.2017

    Mam nadzieję że chociaż ten przetarg pójdzie w Polskie ręce. I Pesa tego potrzebuje i Newag. Chociaż Newag sądząc po ostatnich cenach wielkich szans nie ma (mam wrażenie że zaczęli odcinać kupony na zbicie cen akcji).

  • bu n – 24.10.2017

    tzn "polskie ręce"

  • try – 24.10.2017

    ^ daruj sobie brednie typu "...zaczęli odcinać kupony na zbicie cen akcji"

  • YbG – 24.10.2017

    K9nieczek pewnie sie zastanawia czy dac 50 mln za sztuke czy 70mln i ile wyda na nowego mercedesa. Buahhaha

  • Mike – 24.10.2017

    @try co nie zmienia faktu, że akcje Newagu są jednymi z dziwniejszych na GPW, zachowują się często jakby nie były związane z sytuacją na rynku, jest sporo dyskusji na ten temat, jednak ja mam za mały warsztat ekonomiczny, żeby umieć to obiektywnie ocenić.

  • kolejFAN – 24.10.2017

    wygra modernizacja kibla z wagonu-opole :)

  • www – 24.10.2017

    @Mike Na giełdzie ocenia się przyszłość firmy. W mniejszym zakresie teraźniejszość. Produkcja dla kolei to bardzo trudny biznes i nic tego nie zmieni. Przy obecnej konkurencji na rynku cudów nie ma.

  • G.kolejarz – 24.10.2017

    Dobrze, że zamawiają tylko te 72 miesiące. Czy to będzie jakieś rękodzieło. To baaaardzo długo. A może chodzi o 130 składów a nie o 13?

  • eorijg – 24.10.2017

    6 lat na dostawę 13 ezt? To na pewno nie błąd?

  • xtrain – 25.10.2017

    Newag? Oby. I oby nie Stadler.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....