TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Skuteczny jak Prezes Zgorzelski. Z wizją modernizacji taboru
InfoRail.pl - Opublikowano: 07.01.2020 13:45:20 11 komentarzy
Przekonywujący Prezes Zgorzelski. Z wizją modernizacji taboru

Siła rażenia Prezesa Przewozów Regionalnych, jak się okazuje, jest olbrzymia. Mimo że sejmik województwa dolnośląskiego był przeciw Zarząd i tak przyjął 16 grudnia 2019 r. uchwałę o przystąpieniu do spółki POLREGIO spółka akcyjna. Bo przekonał go do tej inicjatywy sam Prezes Zgorzelski.

Tak wynika z informacji przekazanych przez Gazetę Wyborczą. Przy okazji wyszło na jaw, że chytry plan Prezesa Zgorzelskiego zakładał całkowite uśmiercenie Przewozów Regionalnych i powołanie nowej spółki już pod nazwą POLREGIO. Jak wiadomo nie udało się, mimo, że Zarząd województwa dolnośląskiego, wbrew sejmikowi, był na tak. Powołanie spółki akcyjnej zakończyło się klapą.

Przypomnijmy, że Polregio to nieudany projekt Przewozów Regionalnych, który miał za zadanie odwrócenie uwagi od wątpliwej jakości usług świadczonych właśnie przez Przewozy Regionalne. Przemalowanie pociągów i wprowadzenie nowego orlenowskiego logo jednak nic nie dało, usługi pozostały na wiadomym poziomie.  Jak widać włodarzy Przewozów Regionalnych to nie zniechęciło i chcieli dalej brnąć w ten projekt próbując nawet zmienić nazwę spółki.

Najciekawsze są argumenty, które przekonały Zarząd województwa dolnośląskiego. Jak podaje Gazeta Wyborcza decydująca okazała się wizja (!) Prezesa Zgorzelskiego modernizacji taboru i siła ekonomiczna przewoźnika (cokolwiek by to miało znaczyć). Jak już wielokrotnie podkreślaliśmy na łamach InfoRail.pl owa wizja przybierała, przybiera i pewnie jeszcze długo przybierać będzie różne postaci, pojawiają się też różne cyfry i liczby dotyczące zmodernizowanego i nowego taboru. A tymczasem rok 2019 Przewozy Regionalne zamknęły okrągłym wynikiem czyli zerem. Tyle nowych bądź zmodernizowanych pociągów zostało wprowadzonych do ruchu. Prezes Zgorzelski zaprawdę musiał być bardzo wiarogodny w tym co mówił, skoro ktoś w to uwierzył…

Powołanie nowej spółki akcyjnej oprotestowały też województwa śląskiego, łódzkiego i mazowieckiego.  



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
dolnośląskie
  • VVVJJJ – 07.01.2020

    Takie kible jak na zdjęciu mogą spokojnie jeździć jako wrocławska kolej aglomeracyjna. Mieszkańcy nie płacą za bilety, nie stać ich i chcieliby mieć kolejkę za darmo. Więc i jakość adekwatna do zapłaty. Takich złomów nawet nie żal jak zarzygają je po obżarciu się knyszami. Natomiast Impulsy Kolei Dolnośląskich niech jeżdżą na długich trasach: do Szklarskiej Poręby, Jeleniej Góry, Wałbrzycha, Kłodzka i Lubina. Ludzie tam płacą za bilety to i wymagają jakości, a na długich trasach komfort jazdy jest bardzo ważny. Za wyjątkiem Zgorzelca gdzie sama hołota mieszka i tam nawet strach posyłać Impulsy.

  • Wrocławianin – 07.01.2020

    VVVJJJ, a bo was zza miedzy to ktoś we Wrocławiu w ogóle oczekuje? Bezzębne wieśniaki nam zbędne. Wystarczy, że zrobi się opłaty za wjazd do miasta i zostanie wam jazda Pendolino do Warszawy albo na sylwestra do Zakopanego. To jednak nie my jeździmy w goście, tylko sami mamy, a wy g* macie, więc milczeć.

  • JakubAdamczyk – 07.01.2020

    Wrocławianin, Wsiocław nie potrzebuje pociągów. Ludzie są tu zbyt biedni, a Dolny Śląsk nie będzie ciągle finansował im promocji do wszystkich okolicznych wioch. A tabor przerzucić na linie turystyczne do Lwówka, Karpacza, Kowar czy Świeradowa, gdzie jest mnóstwo bogatych turystów, zaś mieszkańcom też powodzi się dużo lepiej.

  • GrzegorzJozwicki – 07.01.2020

    Wbijcie sobie do łba tępe wrocławskie gówniarze, że żadnej kolejki do Sobótki nie będzie. Mieszkańcy Dolnego Śląska nie będą finansować kolejnych bieda promocji dla kmiotów z Wsiocławia, których nie stać na bilety kolejowe. Natomiast zostanie wyremontowana linia kolejowa do Lwówka Śląskiego, bo potrzebują jej mieszkańcy i jest dużo atrakcyjniejsza turystycznie niż jakaś linia do Wsiobudki po krzakach. Zajarzyłeś tępoto? To przestań spamować wszystkie portale swoją zasraną Sobótką!

  • AndrzejSosna – 07.01.2020

    Pociągi we Wrocławiu są niepotrzebne. A dworzec zostawić na targowisko z szabru i z marchewką dla wrocławskiej biedoty zza Buga. Rozebrać wszystkie tory we Wrocławiu, z których i tak nikt nie korzysta. Będzie taka sama atrakcja turystyczna jak w Jerzmanicach. I wtedy nie będzie wypadków prowokowanych przez wieśniaków zza Buga przyzwyczajonych do furmanki a nie samochodu!

  • DarekP – 11.01.2020

    Panowie, miałem |Dolny Śląsk za miejsce, gdzie ze względu na różnorodość kulturową panuje większa toleracja. A Wy obrzucacie się błotem nawzajem, słabo to wygląda, szczególnie, że można spotkać negatywne opinie o tzw. wrocławskim chciejstwie. Nie prościej by było wypracować jakieś kompromisowe pomysły, które zadowolą, choć po części, ale wszystkich. Wam prezes PR wcisnął kit o wielkim rozwoju tej spółki, a do wyboru macie chociaż KD, u nas na Podkarpaciu złożyli protest, bo nie są w stanie wygospodarować CZTERECH składów z klimatyzacją i wentylacją. Co więcej twoerdzą, że takie składy nie istnieją, bo albo klimatyzacja, albo wentylacja. Z takimi problemami umysłowymi walczy dzielna spółka ana prezesa Zgorzelskiego.

  • czeslaw22 – 11.01.2020

    @DarekP Ale to jest jeden koleś. Wszyscy na Dolnym Śląsku go dobrze znają.Inwalida z Cieplic zwany też trolem lwóweckim czy też psycholwówkiem lub psychoDLW.Gość potrafi nawet sam ze sobą pisać.Chłopaki z Jeleniej już go rozpracowali.Prawda jest taka że MK na Dolnym Śląsku dobrze się znają.Pozdrowienia ze Szklarskiej .

  • bystrzak2000 – 11.01.2020

    @DarekP: Wydaje ci się, że jesteś groźny pisząc te dziecinne wulgaryzmy? Naprawdę byłbyś skłonny przyjechać do Warszawy? Zginąłbyś na pierwszym skrzyżowaniu lub ze wstydu, że nie potrafisz skasować biletu w tramwaju. Pytałem o twoją wieś bo chciałem ci paczkę wysłać. Dostałbyś rzeczy których nie znasz- mydło do mycia, oranżadę do picia, gumę do żucia i młotek. Tym młotkiem mógłbyś piznąć się w swój zakuty łeb, na pewno ci nie zaszkodzi a kto wie może by pomogło. Do paczki dorzucę prezerwatywy dla ciebie i rodziny żebyście się już nie rozpleniali jak króliki. Chciałem też wysłać lusterko ale wstrząs na widok swojej mordy mógłby cię zabić a tego bym nie chciał. Wiesz czemu? Bo największą karą dla takiego upośledzonego patola jest życie w świecie którego nie ogarnia. Takie pomyje jak ty są potrzebne- jedni cię biją, inni gwałcą a jeszcze innym ty robisz dobrze. Dobrze, że się z tym pogodziłeś bo na bank nic nie zmienisz. I możesz tu dalej pisać swoje gorzkie żale ale pamiętaj- człowiek ze wsi wyjdzie, wieś z człowieka nigdy.

  • empek – 11.01.2020

    @bystrzak2000: To wszystko robota jednego trolla - Pawła Kukurowskiego z Wrocławia. Jego dane są już powszechnie wszystkim znane. Paweł Kukurowski (najcześciej używany pseudonim forumowy "Leuthen") nienawidzi historyków z Lwówka Śląskiego za to, że mają dużo książek a on sam nie napisał ani jednej. Od dawna zżera go zawiść z tego powodu i gdzie się da kopie dołki pod historykami z Lwówka Śląskiego. Szymona wrzesińskiego Kukurowski zniesławiał już 10 lat temu, gdy np. na forum "Inne Oblicza Historii" obrzucał błotem tego autora i nawet nie zawahał się ujawnić prywatnej korespondencji pomiędzy sobą i Wrzesińskim wywołując zniesmaczenie reszty forumowiczów. Pokazał w ten sposób, że coś takiego jak etyka jest mu obce. Jak ktoś wpisze w Google "Leuthen Wrzesiński" to na samej górze znajdzie link. Poniżej podaję ten sam link (trzeba tylko wstawić w odpowiednie miejsca kropki): forum{KROPKA}ioh{KROPKA}pl/viewtopic{KROPKA}php?t=19992 . Teraz swoją nienawiść do lwóweckich historyków przelewa na cały Lwówek Śląski, hejtując na wszystkich portalach kolej do tego miasta i w ogóle wszystko co jest związane z Lwówkiem, zmieniając nicki i nawet numery IP przez Aero2. Szymon Wrzesinski publikuje książkę za książką, a co publikuje Paweł Kukurowski? Jedynie pomówienia na forach internetowych pod adresem historyków, którym zazdrości publikacji. Sam nie wydał ani jednej książki, dostał się kiedyś na studia doktoranckie dzięki protekcji tatusia z polonistyki ale i stamtąd szybko go wywalono. Później żalił się w pełnym rozpaczy liście do "Gazety Wyborczej", że nawet w szkole nie może dostać pracy. No bo przecież nasz bohater jest taki zdolny, że wszystkie drzwi powinny stać przed nim otworem. Szymon Wrzesiński ma mnóstwo publikacji a Paweł Kukurowski jedynie znajomości z uniwerku z podobnymi do siebie miernotami (np. wspomnianym Danielem Wojtuckim), wysokie ego i nieskrępowany dostęp do internetu. A tu inna ciekawa dyskusja na temat Pawła "Leuthena" Kukurowskiego i jego trollingu: radiowroclaw{KROPKA}pl/articles/view/91891/Samorzad-wojewodztwa-dolnoslaskiego-przejmuje-od-PKP-100-km-linii-kolejowych

  • AdamTyczynski – 11.01.2020

    Śledźcie forum "Sudety", tam ten posrany troll Kukurowski (pod nickiem Leuthen) wrzuca linki do artykułów ze swoim trollingiem w którym zniesławia Szymona Wrzesińskiego albo obrzuca błotem Lwówek i jego mieszkańców. Link do forum: forum{kropka}sudety{kropka}it (trzeba wstawić kropki w odpowiednie miejsca)

  • AndrzejSosna – 11.01.2020

    To prawda co piszą poprzednicy. Paweł Kukurowski to bezrobotny historyk z Wrocławia. Ktoś mu chyba płaci za ten spam. Linia do Lwówka jest bardzo niewygodna dla Kolei Dolnośląskich i władz Dolnego Śląska, bo:1. Obnaża brak zainteresowania u władz województwa lokalnymi liniami kolejowymi (wbrew propagandzie, jaką głoszą, że chciałyby już-teraz wyremontować wszystkie linie kolejowe w województwie, podczas gdy faktycznie obecna ekipa nie reaktywowała ANI JEDNEJ linii kolejowej na Dolnym Śląsku),2. Nieudolność w dbaniu o lokalną infrastrukturę i transport publiczny (w tym brak umiejętności w zdobyciu funduszy unijnych, które właśnie służą takim celom),3. Arogancję Kolei Dolnośląskich wobec mieszkańców dalszych części Dolnego Śląska, których zwyczajnie mają gdzieś rozsiewając tylko kłamliwą propagandę jak świetnie funkcjonuje kolej na Dolnym Śląsku na podstawie jedynie wrocławskiej kolejki aglomeracyjnej.Dlatego trolle z Kolei Dolnośląskich i magistratu obszczekują, a nawet wulgarnie obrażają wszystkich, którzy krytycznie piszą o kolei na Dolnym Śląsku podając konkretne przykłady i robią szambo pod artykułami na tematy kolejowe, próbując sprowadzić niewygodną dla władz dyskusję do poziomu rynsztoka. Taki poziom kultury dyskusji jest w UMWD i KD. Zresztą gdy nie mają argumentów, a pijar dla władz jest bardzo ważny, to co innego mogą zrobić? Cały Wrocław wstydzi się za trolla Kukurowskiego, którego zna już cała Polska.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....