TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Słowacy jak Czesi. Stawiają na zmodernizowane wagony
InfoRail.pl - Opublikowano: 01.08.2018 10:11:55 1 komentarz
slovak vlakSłowacy jak Czesi. Stawiają na zmodernizowane wagony (foto: ZSSK)

ZSSK zaprezentowały zmodernizowane wagony. Spółka pokazała jednostki z całkowicie nowym wnętrzem, które sprawia, że ​​podróżowanie na trasach długodystansowych jest przyjemniejsze. Wagony kursują od lipca tego roku.

Przewoźnik zdecydował się zainwestować w modernizację i produkcję wagonów, które zwiększą komfort podróżujących na długich dystansach. Nad nowoczesnym wyglądem jednostek czuwa firma projektowa Aufeer projekt, który ma wieloletnie doświadczenie w segmencie kolejowym, na przykład współpracowała z firmami Ceske drahy, Stadler i Bombardier. Nowe wnętrze łączy w sobie nowoczesne i tradycyjne elementy. Są też funkcjonalne. Tworzą jednocześnie przyjemną atmosferę dla pasażerów, którzy mają więcej powodów, aby skorzystać z połączeń kolejowych. Do modernizacji wykorzystano środki własne spółki. Głównym celem jest przede wszystkim podniesienie jakości podróży, ale także wzmocnienie pozytywnego postrzegania marki przewoźnika krajowego.

"Zmodernizowaliśmy nasze pociągi inspirując się Słowacją, jej bogatą kulturą, historią i dziedzictwem naturalnym. Ludowy motyw pojawił się na tapicerce siedzeń, a Dunaj w wagonie restauracyjnym. Z materiałów, których wcześniej nie widziano w naszych pociągach, postawiliśmy na drewniany wystrój. Wierzę, że ta forma prezentacji nie tylko wspierać będzie pozytywne postrzeganie ZSSK, ale przede wszystkim nasz kraj. Jestem dumny, że będzie to również mogło przyczynić się do poprawy jakości naszych wagonów" - powiedział Filip Hlubocký, prezes ZSSK.

Wykonawcą modernizacji 50 wagonów Bmeer są ZOS Trnava. Ważnym krokiem naprzód w specyfikacji technicznej, są nowe hamulce, co zwiększa siłę hamowania. Nowe są także drzwi i przejścia międzywagonowe, w celu zaspokojenia zwiększonego bezpieczeństwa pasażerów. Pojawił system, który umożliwia zewnętrzną diagnostykę wagonu. We wnętrzu wagony zostały wyposażone w wykładziny antypoślizgowe, panele szklane drzwi, półki na większy bagaż, przy fotelach zostały zamontowane dodatkowe gniazdka (230 V) z portem USB. Jest też oświetlenie LED. Toalety zostały wyposażone w obiegi zamknięte. I dalej jest klimatyzacja, dostęp do internetu Wi-Fi, system wykrywania pożaru i elektroniczny system rezerwacji. Nowe wagony kursują na iędzynarodowej trasie Żylina - Praga, jak i na krajowej Bratysława - Koszyce.

ZSSK wprowadzają do ruchu także nowe wagony. Jest ich 35, pierwszej i drugiej klasy. Dostawcą są ZOS Vrútky. Są one przystosowane do kursowania z prędkością 160 km/h i wyposażone podobnie jak 50 zmodernizowanych jednostek.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
wagon
ZSSK
Słowacja
  • PiotrCz – 01.08.2018

    Czterech literek nie urywa, na podstawie zdjęć można by zaryzykować stwierdzenie, iż poziom wykończenia wnętrza jest na poziomie obowiązującym ćwierć wieku temu. Chyba, że o to właśnie chodziło. W końcu de gustibus non est disputandum. A czy przypadkiem CD nie postawiło generalnie na zakupy wagonów z OBB?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....