TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

SNCF kupują 15 TGV, żeby ratować Alstom
InfoRail.pl - Opublikowano: 19.02.2017 23:46:50 8 komentarzy
SNCF kupują 15 TGV, żeby ratować Alstom (źródło: Wikipedia/AINo, lic. CC BY-SA 3.0)

Francuskie koleje narodowe SNCF ogłosiły w czwartek, że zakupią 15 składów TGV, żeby ratować Alstom. Decyzja o udzieleniu pomocy będącemu w olbrzymich kłopotach Alstomowi została podjęta przez rząd francuski w październiku 2016 roku.

Decyzja ta będzie kosztować przewoźnika prawie 500 milionów euro. We Francji jest ona powszechnie krytykowana, zwłaszcza, że nowo zakupione pociągi mają kursować na liniach o klasycznych prędkościach. W oświadczeniu SNCF ogłosiły, że ostatecznie decydują się na zakup 15 sztuk TGV Duplex, która zostaną wprowadzone do eksploatacji w 2019 i 2020 roku na trasie z Paryża do Bordeaux. Te dwupoziomowe składy mają być uzupełnieniem zamówienia na 40 pociągów TGV "L'Océane".

Zamówienie pozwoli na utrzymanie zatrudnienia w fabryce Alstomu w Belfort na obecnym poziomie. Firma nie ma zamówień, stąd też pojawiła się groźba znaczącej redukcji etatów.

Projekt musi zostać jeszcze zatwierdzony przez Radę Nadzorczą SNCF 23 lutego. Wydaje się to być jednak formalnością.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SNCF
Alstom
TGV
Francja
  • Mikey – 20.02.2017

    Ach ten socjalizm, produkujemy drogo, nie mamy zamówień, to wołamy o pomoc do podatnika. Nie tędy droga.

  • Wiech – 20.02.2017

    Jak to się nazywało gdy chcieliśmy ratować stocznie? Niedozwolona pomoc publiczna?

  • Kolejarz – 20.02.2017

    Jak to? Bez przetargu? Pociągi KDP na liniach o klasycznych prędkościach? To w Unii tak można? Ech, Polacy - bez kompleksów dbajcie o SWOJE POLSKIE FIRMY.

  • ND – 20.02.2017

    A w PL sie nie da i trzeba wszystko z krajow "jewropejskiego sojuza" importowac. Walic te cale UE. Newag, PESA, FPS i inne polskie firmy powinny byc zawsze na liscie zakupowej.

  • kolejFAN – 20.02.2017

    OJ wy patryoci znad Bugu Brdy i Wisły śmieszne jest jak porównujecie wspaniałe pociągi TGV do pokracznych karpi i innych defekciarskich wytworów polskiej "myśli" technicznej..naprawdę, można krytykować Francję i eurokołchoz za odmienne traktowanie "swoich" oraz reszty, ale bez przesady - TGV to klasa, nieporównywalne z polskim szitem

  • ND – 20.02.2017

    @kolejFANSzanowny troll to w PL pracuje czy na obcym chlebie. Bo jak wiadomo chlopska reka Pana chwali. Jak na polskim chlebie to nie wiem, czy podstawy ekonomii w szkole byly? Uczyli skad sie bierze pieniadz i bogactwo, bo chyba nie z dotacji z EU?

  • kolejFAN – 20.02.2017

    @ND a uczyli , że tanie mięso psi jedzą? Siemens,Bombardier i Alstom to klasa, design,niezawodność ,ergonomia i komfort. Dopóki tych spraw nie ogarną w swoich bubelkach polskie manufakturki, dopóty nie mają co nawet się równać z powyższymi..

  • K – 20.02.2017

    Psi nie psi ale taki alstom to raczej nie ma czego u nas szukać. Jeszcze po przebojach z pędolino. zapomnij.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....