TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Sołtys Sztumskiego Pola pyta o remont prowadzony przez PKP PLK
InfoRail.pl - Opublikowano: 18.06.2020 11:45:10
Sołtys Sztumskiego Pola pyta o remont prowadzony przez PKP PLK (mat. pras.)

Sołtys Sztumskiego Pola napisał do  Wydziału ds. Skarg i Wniosków Biura Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ws. przeciągającego się remontu linii kolejowej Malbork – Kwidzyn. I dostał odpowiedź.

Stwierdzono w niej, że pociągi na wskazaną trasę mają wrócić pod koniec 2020 roku. A zatem najprawdopodobniej wraz z wejściem w życie nowego rozkładu jazdy. Nie jest żadną tajemnicą, że inwestycja, jak wiele innych realizowanych przez PKP PLK, jest opóźniona. Termin powrotu pociągów był już kilkukrotnie przekładany. A pasażerowie muszą korzystać z autobusowej komunikacji zastępczej. Nowy – grudniowy – termin jest podobno realny…

Zwróciłem się jako Radny Gminy Sztum do Zarządu Polskich Linii Kolejowych o informacje dotyczące przebiegu prac na modernizowanej linii kolejowej Malbork - Kwidzyn. Wszyscy obserwujemy że tempo tych prac pozostawia wiele do życzenia. Ale czy rzeczywiście mamy powody do obaw? Czy rzeczywiście mamy uzasadnione podejrzenia że coś jest nie tak? Gdybym był biegłym w zakresie kolejnictwa pewnie bym odpowiedział na to pytanie. Dlatego też na liczne głosy mieszkańców wystosowałem pismo z zapytaniem o przebieg tych prac, termin realizacji, ewentualne opóźnienia i przyczyny takiego stanu rzeczy. (…) Wydaje mi się że wszystko zostało wyjaśnione , więc pozostaje nam dalej czekać – napisał sołtys.

Poniżej odpowiedź PKP PLK:

Odnosząc się do kwestii spowolnienia tempa realizacji robót na linii kolejowej nr 207 informujemy, że jeden z partnerów konsorcjum wstrzymał wszystkie prace projektowe i budowlane na omawianym kontrakcie. Spowodowało to perturbacje w organizacji pracy, w tym konieczność zawarcia nowych umów z kluczowymi podwykonawcami. Dzięki staraniom Spółki udało się wznowić pracę z zaangażowaniem drugiego członka konsorcjum, a opóźnienia są obecnie nadrabiane. Podkreślamy, że Spółka na bieżąco monituje i mobilizuje wykonawcę do jak najszybszego zakończenia robót. Aktualnie prace toczą się na odcinku Kwidzyn – Malbork. Jakość robót oraz ich zgodność z dokumentacją projektową jest na bieżąco kontrolowana przez inżyniera projektu.

Nawiązując do problemu odwodnienia, informujemy, że prace prowadzone w związku z rewitalizacją linii kolejowej nr 207 na terenie gminy Sztum nie naruszają obecnych stosunków wodnych, gdyż w stanie docelowym nie zmienia się układ rowów, przepustów i odbiorników melioracyjnych, ponieważ istniejący system melioracyjny jest jedynie udrażniany i regulowany. Ewentualne zastoiska wody w rejonie prowadzenia robót budowlanych mają charakter tymczasowy i mogą być spowodowane brakiem zakończenia prac odwodnieniowych na danych odcinkach. Po zakończeniu prac problem zostanie rozwiązany.

Odpowiadając na pytanie dotyczące przebudowy przejazdów kolejowo-drogowych na terenie gminy Sztum informujemy, że w zakresie rzeczowym omawianej inwestycji przewidziano prace na 11 przejazdach kolejowo-drogowych, z czego dla większości zakończył się proces uzgadniania dokumentacji projektowej z zarządcami dróg. W kolejnym etapie zostaną złożone zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, co pozwoli przystąpić do właściwego ich wykonania. Zgodnie z deklaracją wykonawcy zakończenie istotnych robót budowlanych na tym odcinku planowane jest do końca 2020 r.

Pragniemy zapewnić, że Spółka dokłada wszelkich starań, aby roboty na terenie gminy Sztum zostały zrealizowane jak najszybciej.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
Malbork
Kwidzyn
remont

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....