Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Stacja Muzeum ponawia przetarg na P5 lokomotywy Lxd2-250

inforail
16.03.2020 17:45
0 Komentarzy

Stacja Muzeumponownie szuka wykonawcy naprawy poziomu utrzymania P-5 zabytkowego taboruwąskotorowego: lokomotywy spalinowej Lxd2-250.

Wykonane jest doświadczenie. Oferent musi podeprzeć się wykonaniemw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednejusługi polegającej na naprawie stopnia utrzymania P5 taboru kolejowego owartości wykonanego zamówienia nie mniejszej niż 300 000 PLN.

Oferty w przetargu można składać do 16 kwietnia 2020 roku. Będąoceniane według kryteriów:

Termin realizacji – Waga: 20

Gwarancja na wykonane prace – Waga: 20

Cena – Waga: 60

Na realizację prac będzie 360 dni.

Lokomotywa Lxd2-250 została zbudowana w zakładach FAUR wBukareszcie w 1983. Zanim w 2001 roku trafiła do Muzeum Kolei Wąskotorowej wSochaczewie pracowała na Przeworskiej Kolei Dojazdowej i w Cukrowni Kruszwica.Posiada oryginalny sześciocylindrowy rzędowy silnik Maybach MB836Bb o mocy 450KM, który w ramach naprawy ma być wymieniony na dwunastocylindrowy, widlasty,polski silnik ZM Wola H-12 na licencji Henschel o mocy 505 KM.

Komentarze