TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Stacja Radom bez wyświetlaczy. Nawet po remoncie
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.03.2017 10:17:03 8 komentarzy
Stacja Radom bez wyświetlaczy. Nawet po remoncie (foto: PKP PLK)

Od momentu oddania w roku 2015 wyremontowanej stacji kolejowej w Radomiu na peronach nie ma wyświetlaczy informujących o odjazdach pociągów.

Uwagę na ten problem zwraca poseł i były Prezydent Radomia Andrzej Kosztowniak. Takie wyświetlacze miały być zamontowane w ramach ogólnopolskiego przetargu PKP PLK. A ten nie został rozstrzygnięty, kolejny zaś nie jest ogłaszany. Przetarg dotyczył wymiany sytemu informacji pasażerskiej na kilkudziesięciu stacjach. Zdaniem posła Radom jest najbardziej poszkodowany, ponieważ po remoncie w ogóle nie posiada tablic na peronach. Dla stacji kategorii B z roczną odprawą podróżnych w przedziale 1?2 mln sytuacja taka nie powinna mieć miejsca.

Wg zapowiedzi PKP PLK zadanie to zostanie zrealizowane najwcześniej w latach 2018-2020. Zdaniem posła Kosztowniaka jest to nieracjonalne, a także niezgodne z wytycznymi w sprawie wyświetlaczy dynamicznej informacji pasażerskiej. Ponadto poseł zauważa, że Plan zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w zakresie sieci komunikacyjnej w międzywojewódzkich i międzynarodowych przewozach pasażerskich w transporcie kolejowym, określa dworzec kolejowy Radom jako obiekt o charakterze strategicznym. Ponadto ww. dokument obliguje operatora do zagwarantowania, aby na każdym punkcie postoju handlowego pasażerom był podawany wyszczególniony zakres informacji, z odpowiednim wykorzystaniem poszczególnych kanałów informacyjnych, w zależności od miejscowych uwarunkowań.

W związku z powyższym poseł Kosztowniak zwrócił się do Ministra Infrastruktury i Budownictwa z pytaniem czy możliwe jest ogłoszenie przez PKP PLK oddzielnego, wcześniejszego przetargu tylko dla stacji Radom, ponieważ zgodnie z ich odpowiedzią zadanie to zostanie zrealizowane najwcześniej w latach 2018-2020?



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Radom
stacja
PKP PLK
  • ND – 17.03.2017

    Tak zapytam dosadnie: Pojebalo???

  • PiotrCz – 17.03.2017

    No i fajnie https://www.youtube.com/watch?v=Nyk5BbE5xfI

  • ręce opadają – 17.03.2017

    To jest tak jak remont najgorszego odcinka trasy Warka - Radom zaczyna się od ... budowy dworca i robienia nowej stacji. Fakt, że stacja była do roboty, ale co z tego jak za stacją tor nadaje się tylko do zamknięcia i rozbiórki. Poseł zamiast lobbować o europejskie tempo prac (praca na co najmniej 2 zmiany, ciężki sprzęt , sensowna logistyka) to się tabli czepia. Wczesną jesienią jechałem kiblem z Radomia do W-wy. Od Czachówka do Okęcia naliczyłem może 15 ludzików, z czego 3 ćmiątało się torach, a reszta walczyła dzielnie na peronie w Czachówku. Zero ciężkiego sprzętu, jakieś 2 małe koparki tylko... Tam powinna praca wreć! Odcinek Warka - Radom jest do zrobienia leniwym tempem w pół roku!!! U nas potrwa to najmniej 5 lat, a geniusze z PLK odczekali, aż zamkną LK nr 7 żeby przypadkiem nie było objazdów... Pięknie, K...a !!!, Pięknie !!! Ale poseł będzie wyświetlacze załatwiać ....

  • www – 17.03.2017

    Czemu nas w ogóle to ma dziwić? Remonty na kolei wcale nie są po to, żeby dobrze zrobić pasażerom, ale żeby wydać pieniądze. To chore!

  • PetKo – 18.03.2017

    Pan poseł ma rację, że to nieracjonalne, ale na PKP nic nie jest racjonalne...

  • GOL – 18.03.2017

    Pan poseł mało wie o PKP. Stacja kategorii B bez wyświetlaczy? Teraz jest taki "trynd". Gdańsk Główny kategorii premium też bez wyświetlaczy i co? Mozna? Jaaasne że można. O mniejszych jak Gdańsk Wrzeszcz czy p.o. Oliwa już nawet nie myslę.

  • as – 18.03.2017

    Warszawa Zachodnia ma komputerowy system wyświetlaczy i zapowiedzi. Co z tego, jak co chwila ludzie ganiają przejściem i potem zrezygnowani wracają do kas oddać bilet, bo nie trafili na właściwy peron...

  • kolejFAN – 19.03.2017

    Warszawa Zachodnia ma tak denny i debilny typ wyświetlaczy że głowa boli.Migające,psujące się,często podające bzdury do tego w idiotycznej czcionce przypominającej lata 90 te i system dos!! Ech wracajcie stare,dobre pragotrony..Człowiek opóznienie widział juz z daleka.Teraz trzeba lupy żeby na tym g?wnie cokolwiek zobaczyc przelatujące na pasku..

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....