TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Stacja Radom bez wyświetlaczy. Nawet po remoncie
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.03.2017 10:17:03 8 komentarzy
Stacja Radom bez wyświetlaczy. Nawet po remoncie (foto: PKP PLK)

Od momentu oddania w roku 2015 wyremontowanej stacji kolejowej w Radomiu na peronach nie ma wyświetlaczy informujących o odjazdach pociągów.

Uwagę na ten problem zwraca poseł i były Prezydent Radomia Andrzej Kosztowniak. Takie wyświetlacze miały być zamontowane w ramach ogólnopolskiego przetargu PKP PLK. A ten nie został rozstrzygnięty, kolejny zaś nie jest ogłaszany. Przetarg dotyczył wymiany sytemu informacji pasażerskiej na kilkudziesięciu stacjach. Zdaniem posła Radom jest najbardziej poszkodowany, ponieważ po remoncie w ogóle nie posiada tablic na peronach. Dla stacji kategorii B z roczną odprawą podróżnych w przedziale 1?2 mln sytuacja taka nie powinna mieć miejsca.

Wg zapowiedzi PKP PLK zadanie to zostanie zrealizowane najwcześniej w latach 2018-2020. Zdaniem posła Kosztowniaka jest to nieracjonalne, a także niezgodne z wytycznymi w sprawie wyświetlaczy dynamicznej informacji pasażerskiej. Ponadto poseł zauważa, że Plan zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w zakresie sieci komunikacyjnej w międzywojewódzkich i międzynarodowych przewozach pasażerskich w transporcie kolejowym, określa dworzec kolejowy Radom jako obiekt o charakterze strategicznym. Ponadto ww. dokument obliguje operatora do zagwarantowania, aby na każdym punkcie postoju handlowego pasażerom był podawany wyszczególniony zakres informacji, z odpowiednim wykorzystaniem poszczególnych kanałów informacyjnych, w zależności od miejscowych uwarunkowań.

W związku z powyższym poseł Kosztowniak zwrócił się do Ministra Infrastruktury i Budownictwa z pytaniem czy możliwe jest ogłoszenie przez PKP PLK oddzielnego, wcześniejszego przetargu tylko dla stacji Radom, ponieważ zgodnie z ich odpowiedzią zadanie to zostanie zrealizowane najwcześniej w latach 2018-2020?



Sprawdź też:
Radom
stacja
PKP PLK
  • ND – 17.03.2017

    Tak zapytam dosadnie: Pojebalo???

  • PiotrCz – 17.03.2017

    No i fajnie https://www.youtube.com/watch?v=Nyk5BbE5xfI

  • ręce opadają – 17.03.2017

    To jest tak jak remont najgorszego odcinka trasy Warka - Radom zaczyna się od ... budowy dworca i robienia nowej stacji. Fakt, że stacja była do roboty, ale co z tego jak za stacją tor nadaje się tylko do zamknięcia i rozbiórki. Poseł zamiast lobbować o europejskie tempo prac (praca na co najmniej 2 zmiany, ciężki sprzęt , sensowna logistyka) to się tabli czepia. Wczesną jesienią jechałem kiblem z Radomia do W-wy. Od Czachówka do Okęcia naliczyłem może 15 ludzików, z czego 3 ćmiątało się torach, a reszta walczyła dzielnie na peronie w Czachówku. Zero ciężkiego sprzętu, jakieś 2 małe koparki tylko... Tam powinna praca wreć! Odcinek Warka - Radom jest do zrobienia leniwym tempem w pół roku!!! U nas potrwa to najmniej 5 lat, a geniusze z PLK odczekali, aż zamkną LK nr 7 żeby przypadkiem nie było objazdów... Pięknie, K...a !!!, Pięknie !!! Ale poseł będzie wyświetlacze załatwiać ....

  • www – 17.03.2017

    Czemu nas w ogóle to ma dziwić? Remonty na kolei wcale nie są po to, żeby dobrze zrobić pasażerom, ale żeby wydać pieniądze. To chore!

  • PetKo – 18.03.2017

    Pan poseł ma rację, że to nieracjonalne, ale na PKP nic nie jest racjonalne...

  • GOL – 18.03.2017

    Pan poseł mało wie o PKP. Stacja kategorii B bez wyświetlaczy? Teraz jest taki "trynd". Gdańsk Główny kategorii premium też bez wyświetlaczy i co? Mozna? Jaaasne że można. O mniejszych jak Gdańsk Wrzeszcz czy p.o. Oliwa już nawet nie myslę.

  • as – 18.03.2017

    Warszawa Zachodnia ma komputerowy system wyświetlaczy i zapowiedzi. Co z tego, jak co chwila ludzie ganiają przejściem i potem zrezygnowani wracają do kas oddać bilet, bo nie trafili na właściwy peron...

  • kolejFAN – 19.03.2017

    Warszawa Zachodnia ma tak denny i debilny typ wyświetlaczy że głowa boli.Migające,psujące się,często podające bzdury do tego w idiotycznej czcionce przypominającej lata 90 te i system dos!! Ech wracajcie stare,dobre pragotrony..Człowiek opóznienie widział juz z daleka.Teraz trzeba lupy żeby na tym g?wnie cokolwiek zobaczyc przelatujące na pasku..

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...