TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Stadler na InnoTrans: Flirty 3 i Metelica
INFORAIL Karol Wach - Opublikowano: 27.08.2014 11:15:14 1 komentarz
Stadler na InnoTrans: Flirty 3 i Metelica
Na tegorocznych targach InnoTrans Grupa Stadler Rail zaprezentuje kilka nowych pojazdów, a także modele innych jednostek, których produkcja rozpocznie się w niedalekiej przyszłości. I tak ekspozycję Szwajcarów będzie można zobaczyć na stoisku nr 103 w hali 2.2, a także na terenach zewnętrznych. Na stoisku firmy Stadler zaprezentowany zostanie, po raz pierwszy, model (w skali 1:20) szybkiego pociągu, który wygrał przetarg szwajcarskich kolei SBB, z przeznaczeniem do obsługi połączeń międzynarodowego korytarza północ-południe. Ponadto będzie również model, w skali 1:20, prototypu metra berlińskiego, który Stadler Pankow GmbH właśnie buduje. Z innych modeli warto wymienić: KISS dla Aeroexpress (Rosja), wagon sypialny dla kolei Azerbejdżanu i, tu polski akcent, FLIRT dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Stadler to nie tylko tabor, stąd też w Berlinie będzie okazja do zapoznania się z innymi usługami grupy, takimi jak konserwacja, naprawa czy modernizacja pojazdów. To szybko rozwijający się sektor w obrębie firmy. Ciekawostką tegorocznych Innotrans będzie “Interactive Area”, dzięki której odwiedzający targi dostaną szansę zaprojektowania własnego pojazdu, korzystając z bazy różnych modeli Stadlera. Będzie to możliwe przy wykorzystaniu ekranu dotykowego. Liczy się kreatywność i dowolność jeśli chodzi o kolory, długości, szerokości, itp. A teraz pora na to, co zwykle gości targów interesuje najbardziej. Tabor. FLIRT3  dla Serbii Dwadzieścia jeden czteroczłonowych FLIRT-ów 3 będzie wykorzystywanych na trasach podmiejskich i regionalnych w Serbii. Takie pociągi zamówiły tamtejsze koleje Železnice Srbije AG. Jednostki mają być niskopodłogowe, a przez to przyjazne pasażerom. To maksimum komfortu i dostępności, a przy tym przestronne i jasne przedziały pasażerskie.  Wysokość podłogi ma zaledwie 600 milimetrów. Elektryczne drzwi przesuwne zapewniają optymalne warunki dla wsiadania i wysiadania, nawet dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Flirty 3 to także pojazdy wyposażone w przestrzeń dla wózków, wielkogabarytowego bagażu, rowerów i wózków inwalidzkich. Dla osób niepełnosprawnych przystosowana została także toaleta. Pociąg osiąga maksymalną prędkość 160 km/h i oferuje 212 miejsc w drugiej klasie i 12 miejsc w pierwszej klasie, a także może przewozić 230 osób na stojąco. Przedział pasażerski i kabiny maszynisty są klimatyzowane. Pojazd jest przystosowany do parametrów sieci 25 kV sieci i zasilania 50 Hz. FLIRT 3 to najnowsza generacja projektu Flirt, który sprawdził się niemalże w całej Europie, także w Polsce. Prezentacja pociągu odbędzie się w środę, 24 września 2014 roku o godz. 11 na platformie 6/1. 100% niskiej podłogi - tramwaj Metelica dla Mińska Tramwaj Metelica to najnowszy i innowacyjny projekt Stadlera dla Mińska. Dzięki prostej i szczególnie wytrzymałej konstrukcji pojazd może być eksploatowany w ekstremalnych warunkach klimatycznych. Trzyczłonowy wagon z całkowicie niską podłogą oferuje dużą pojemność pasażerską i może być użytkowany zarówno w mieście, jak i na liniach regionalnych. Pojazdy wyposażone są w wizualny i dźwiękowy system informacji pasażerskiej oraz monitoring. Tramwaj oferuje miejsca dla osób na wózkach inwalidzkich i rampy wjazdowe, ułatwiające dostęp dla osób z ograniczonymi możliwościami ruchowymi.  Wnętrze jest jasne i przyjazne i może być dostosowana do indywidualnych wymagań klienta. Prezentacja prototypowej jednostki została zaplanowana na środę, 24 września 2014 roku, na godz. 14, obok platformy 10.  FLIRT3 dla DB Regio AG Ostatnim pojazdem, na który warto wrócić uwagę jest niskopodłogowy Flirt 3 dla DB Regio. Począwszy od grudnia 2014 roku, w sumie 28 takich pięcioczłonowych jednostek, będzie kursować na trasach regionalnych w barwach niemieckiego przewoźnika. Pojazdy charakteryzować będzie jasny, przyjazny przedział pasażerski. Wnętrze Flirta 3 może być dowolnie zaprojektowane według życzeń operatora. Tak też to wyglądało w przypadku DB Regio. Przedział pasażerski i kabina maszynisty są klimatyzowane. Flirty 3 są przyjazne osobom niepełnosprawnym. Do ich potrzeb przystosowano toalety. Każdy pojazd posiada 249 miejsc w drugiej klasie i 21 miejsc w pierwszej klasie. Na stojąco może podróżować nim 280 osób. FLIRT 3 osiąga maksymalną prędkość 160 km/godz. Jego prezentację zaplanowano na czwartek, 25 września 214, godz. 11, platforma 6/2.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
InnoTrans
Berlin
Flirt 3
  • Combino – 28.08.2014

    Wziąwszy pod uwagę pierwsze (pewnie nie tylko dla mnie) skojarzenie z nazwą stadlerowsko-biełkommunmaszowskiego produktu aż się prosi o stwierdzenie,że Stadler skończył się na... ;)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....