TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Stadler z zamówieniem na 64 pociągi FLIRT-y dla S-Bahn Hannover
- Opublikowano: 13.11.2018 15:40:22
Stadler z zamówieniem na 64 pociągi FLIRT-y dla S-Bahn Hannover (wiz. Stadler)

Stadler skonstruuje, zbuduje i dostarczy 64 elektryczne zespoły trakcyjne typu FLIRT do eksploatacji na liniach S-Bahn Hannover na zlecenie spółki Transdev.

Transdev GmbH wygrała ogólnoeuropejski przetarg na obsługę szybkiej kolei miejskiej S-Bahn Hannover. Z końcem 2021 r. spółka zależna Transdev Nordwestbahn przejmie eksploatację szybkiej kolei miejskiej na dwunastu liniach wokół stolicy Dolnej Saksonii. Poza 13 istniejącymi już pojazdami będzie ona korzystać z 64 nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych typu FLIRT produkcji Stadlera. Wartość zamówienia na zakup pojazdów to około 320 milionów euro. Transdev będzie tym samym dysponować w Niemczech taborem łącznie 100 pojazdów FLIRT w różnych konfiguracjach i z różnym wyposażeniem.

Trójczłonowe pociągi dla szybkiej kolei miejskiej S-Bahn Hannover o długości 68 metrów każdy, posiadają osiem par drzwi umożliwiających sprawną wymianę pasażerów. W monitorowanej na całej powierzchni strefie pasażerskiej przewidziano 397 miejsc, w tym 180 siedzących. Zespoły trakcyjne FLIRT posiadają jasne, przyjazne dla pasażerów wnętrza, są bezstopniowe na całej długości i wyposażone w toaletę przystosowaną do potrzeb osób poruszających się na wózkach. W obszernych strefach wielofunkcyjnych będzie można przewieźć do dwunastu rowerów, przewidziano także miejsce na duże bagaże i wózki dziecięce. Pojazdy są wyposażone w gniazda do ładowania rowerów elektrycznych i miejsca dla wózków inwalidzkich zgodnie z TSI PRM. Nowoczesny system informacji pasażerskiej oraz pokładowe wyposażenie WLAN zapewni dostęp do aktualnych informacji na temat podróży. Pojazdy będą poruszać się z prędkością maksymalną 160 km/h.

"Zamówienie to jest potwierdzeniem, że pojazd typu FLIRT, z możliwością elastycznego dostosowania do potrzeb klienta, oferujący najnowocześniejszą technologię, bogate wyposażenie wnętrza, oraz wysoki komfort podróży, jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich form regionalnego kolejowego transportu pasażerskiego" – powiedział Thomas Ahlburg, prezes zarządu Grupy Stadler.

"Wygrana przetargu na obsługę S-Bahn Hannover jest wyjątkowym sukcesem i największym kontraktem w historii naszego przedsiębiorstwa. Zrobimy wszystko, aby ten ważny projekt zakończył się sukcesem. Częścią jego realizacji jest zakup nowych, komfortowych pojazdów FLIRT - będzie to dla klientów zauważalna poprawa jakości systemu szybkiej kolei miejskiej" – dodał dr Tobias Heinemann, prezes Transdev GmbH.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Flirt
Sbahn
  • Eryk Przewoźny – 13.11.2018

    Hamburg czy Hannover?

  • Przemysław Kossakowski – 13.11.2018

    Jeżdże codziennie S-bahn-em w Hannoverze i w tej chwili w godzinach szczytu 4-członowe ezt łączone są po 3 i to w godzinach szczytu jest mało. Pozatym skąd wzieli 12 tras w Hannoverze?Tam jest tylko 9 tras które obsługuje S-bahn

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....