TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Strajk w Przewozach Regionalnych w styczniu. Zablokują tory?
InfoRail.pl - Opublikowano: 04.12.2017 23:44:12 18 komentarzy
Strajk w Przewozach Regionalnych w styczniu. Zablokują tory?

Wracamy do tematu strajku w Dolnośląskim Oddziale Przewozów Regionalnych. Nic nie wskazuje na to, że kolejarze odpuszczą. Do blokady torów może dojść w styczniu.

O tym dlaczego chcą strajkować pisaliśmy na łamach InfoRail.pl tutaj. Wspomniana blokada ma nastąpić na torach prowadzących do Międzylesia i Kłodzka. A zatem na liniach, które pozostają kością niezgody między związkowcami z Przewozów Regionalnych a Marszałkiem Województwa Dolnośląskiego. Jeśli załoga zdecyduje się na strajk, staną wszystkie pociągi przewoźnika w regionie. A rykoszetem oberwą także pasażerowie innych spółek.

Przypomnijmy, że związkowcom chodzi o trzy dodatkowe pary pociągów do Międzylesia. Ale. Fakt, że ich nie będzie to efekt podpisanej w marcu br. umowy z samorządem województwa dolnośląskiego. Na jej warunki zgodzili się szefowie przewoźnika. Jeśli zatem mieć do kogokolwiek pretensje to raczej właśnie do Zarządu Przewozów Regionalnych, a nie do Marszałka, który przecież tylko realizuje postanowienia zawartego porozumienia.

I wreszcie sami pasażerowie. Na łamach wrocławskich mediów ci nie kryją zadowolenia z faktu zastępowania Przewozów Regionalnych przez Koleje Dolnośląskie. Zamiast poczciwych EN57 mogą podróżować Impulsami. Wybór jest chyba oczywisty…

W tej chwili czekamy na rozwój wypadków. Do tematu będziemy wracać.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
Koleje Dolnośląskie
strajk
  • Tomm – 08.12.2017

    Jaki jest problem aby jak w Szczecinie przekazać zakupione przez marszałka pojazdy do swojego oddziału PR? Wszyscy się cieszą jakimiś Kolejami Dolnośląskimi , że są rzekomo tańsze i nie mają EN57, ale mało kto patrzy na to że tabor dostają za darmo i póki co nie muszą martwić się naprawami P4 jak PR-y. Jeszcze jak czytam te wypociny gimbazy na tym portalu, że PR-y mają sobie kupić nowy tabor, to szlag mnie trafia.. stawka za którą PR-y przewozy jest tak śmieszna że aż żałosna. Jak Dolnośląskie wycofa całkowicie PR-y, to wtedy wszyscy zobaczą jak tanie są te pożal się boze nieszczęsne samorządowi przewoźnicy....

  • Gimbaza – 08.12.2017

    Co tanie do drogie. PR to taborowy i mentalny szmelc. Można latać tupolewami zamiast boeningami i też będzie tanio, ale zarobku zero.

  • Tomm – 08.12.2017

    @Gimbaza ależ ja jestem za tym co ludzie chcą. Chcą KD niech mają ; fakt tylko taki, że samorządowe spółki nie powstały dla pasażera tylko dla stanowisk własnych kolesi czego nie ma w PR. Szczecin jest świetnym przykładem. Mnie to osobiście wali, bo jestem maszynista w Cargo i nigdy nie przejdę do tych społecznej i moi znajomi też nie chcą na Śląsku . Sorki za błędy oto telefon się wiesza. Pozdr

  • stoker – 08.12.2017

    Rzecz w tym, że dolnośląski oddział PR żąda o 40% wyższego dofinansowania do 1 pockm od dofinansowania 1 pockm pociągów KD (ztcp to jest około 18 zł PR vs. około 12 zł KD). Wybór dla marszałka jest więc chyba oczywisty, że woli zapłacić mniej, a przy tym mieć wyższą jakość obsługi.

  • Pzdr – 08.12.2017

    Panie Tomm --> palenie papierosów w kabinie i pociągu przez maszynistów i załogi konduktorskie? Syf, brud, nędza, brak informacji pasażerskiej wewnątrz pojazdu? Opryskliwa i wulgarna załoga? Nie jestem gimbazą i proszę nie wrzucać mnie do wora z dziećmi. Jeżdżę pociągami po całej Polsce. Wszędzie tam gdzie są koleje samorządowe jakość usług jest o niebo wyższa. Przekazywanie PR nowych składów kończy się ich zajeżdżaniem. Fatalne zarządzanie i przerost zatrudnienia w administracji to kolejne bolączki PR. Umyty skład w PR? Chyba tylko przy okazji rewizji lub po jakimś większym deszczu :) Ich stacje utrzymania taboru są mentalnie w 1975 roku i nie potrafią się dostosować do nowych czasów. Sorry ale nie chcę żeby reanimowano tego trupa na koszt państwa przez kolejne dziesięciolecia. Rozjebać, zaorać i powołać menadżerów z pomysłem.

  • realista – 08.12.2017

    Nic dodac nic ująć. Cała prawda o pr. Niestety ale tak jest. Spółka i tak padnie i tak. Pry fizyczne i mentalnie w żaden sposób nie są przystosowane do bytu na rynku i konkurowaniu z kimkolwiek. Czas sie tam dawno zatrzymal i nic juz sie tam nie zmieni. A sprzet i tak kiedys przejdzie do spolek marszalkowskich. Tak jest jak przez lata sie nic nie robi i jest sie nadmiernie pewnym siebie.

  • realista – 08.12.2017

    Szkoda mi tylko pracownikow bo medą musieli przejsc do marszalkow a tam trzeba zap.... a nie pracowac. Tam co niektorzy z pr dopiero zobaczą co to praca. Pojeżdżą sobie impulsami az im sie w glowie zakręci a nad wszystkim bedzie czuwac siwa broda. Oczywiscie nie wszyscy z prow to nygusy i cwaniacy. Są tez ludzie z pasją oddani pracy i uczciwi i takich mi wlasnie szkoda.

  • Wacław Budyłowski – 08.12.2017

    Tak samo można kupić tabor przez UM i przekazać Przewozom Regionalnym. I wtedy i ten przewoźnik będzie miał nowe jednostki i pasażerowie będą zadowoleni. Niestety na Dolnym Śląsku Polregio jest systematycznie niszczone przez przez władze odpowiedzialne za transport kolejowy.

  • Ppzdr – 08.12.2017

    Pokregio niszczone? Błagam, tam nic nie trzeba niszczyć. Toż to zbiorowe samobójstwo popełniane przez ich przełożonych. Sorry ale czasy się zmieniają. Tak jak PolskiBus pokazał, że kierowca PKSu nie musi spać po 16h w nocy w autobusie i dostawać za to po 2 złote na godzinę tak PR musza nauczyć się wykorzystywać pracownika, czas i pieniądze. Jeśli nie to zdechna.

  • realista – 08.12.2017

    Marszalek nie chce prow. Po to tworzyl kd aby sie ich pozbyc. Stworzyl wlasną spółke aby w nią inwestowac a nie pr. Pkp przespalo ten moment. Czemu wredy nie bylo strajkow? Przeciez skoro mial kase ttworzyc kd to czemu nie doinwestowywal pr. A to dlatego ze kd mu wyszlo taniej. Kolej byla zaniedbywana przez lata i ktos chcial zacząć tak jakby od zera. Poza tym pr byly mega zadluzone i zbiurokratyzowane. A kasa miala isc na sprzet a nie gryzipiorow i dlugi. Pozatym przestarzały sprzet wymagal potwornych nakladow. I chyba za to zdecydowano sie na nową spółke

  • soad – 08.12.2017

    Co do nowego taboru - KŚ są na etapie pozbycia się przestarzałych EZT i oni najlepiej wiedzą jakie są zyski z nowego taboru i jaka różnica w kosztach eksploatacji. Marszałkowie chcą mieć gwarancja, że nowy tabor będzie służył tym co wyłożyli pieniądze.

  • Zlikwidować związki – 08.12.2017

    Związkowcy to największe nieroby i lenie patentowe. Nic nie potrafią zrobić, jak idziesz prosić o pomoc to mówią, że się nie da i zostajesz z tylko płaceniem składek na tych nierobów. Robią strajk, bo robić im się nie chce, bo jak chłopaki przejdą do KD to skończą się oddelegowania i pierdzenia w stołki, a na wakacje pojadą za składową kasę. Gdziekolwiek bym nie pracował zawsze tak było ze związkowcami. Mam nadzieję, że czym prędzej PR wyjadą z Dolnegośląska

  • www – 08.12.2017

    Widać dalej niektórzy nie zrozumieli, że kolej pasażerska jest dla pasażerów, a nie dla kolejarzy. Podejście PR-ów od dawna cechuje dziwaczne podejście do pasażera. Chce jechać to niech jedzie, a jak nie chce to co nas to obchodzi... A co tam, że pociąg odjedzie pół godziny później. Niech się przyzwyczaja... Gdybym tego nie przeżył na własnej skórze to może wierzyłbym w bajki. To są główne przyczyny porażki PR-ów w regionach gdzie znaleźli się ludzie decyzyjni, którzy od kolei coś wymagają pracy na rzecz pasażera.Test PR-ów w Małopolsce został oblany. Teraz ciekawe jak będzie na linii do Słupska. SKM to raczej inna liga. Obleją test to już żadnych argumentów mieć nie będą.Utrzymywanie centrali w Warszawie w której nie jeżdżą pociągi PR-ów jest tak logiczne, że trudno tą logikę zrozumieć. Ciekawe skąd mają pieniądze na jej utrzymanie? - pytanie retoryczne oczywiście.

  • realista – 08.12.2017

    Także nic dobrego o prach nie da sie powiedziec. Nie pomogą ani związki ani pierwszy nowy impuls. Czas ten moloch wygasic tak samo jak jego przywódców ktorzy ciągle są mentalnie w poprzedniej epoce.

  • gobi – 09.12.2017

    im szybciej padną i wyniosą się z województw gdzie jeszcze ten skansen PRL-u ciągle jest obecny tym lepiej - dla kolei, ale przede wszystkim dla pasażerów.

  • legniczanin – 09.12.2017

    Po występach Mamińskiego w regionalnej TVP rok temu (rozmawiał z marszałkiem Michalakiem), PolRegio powinno być wyrzucone z województwa z dnia na dzień. Popis bezczelności i związkowej buty był niesamowity. Cóż, PR same wypracowały sobie markę.

  • pasażer – 10.12.2017

    A wybory już za rok i konieczny audyt w Dolnośląskim UM,wszystko się wyjaśni.

  • Olaf Swolkień – 23.12.2017

    Największym i prawdziwym problemem PolRegio jest to, że Koleje Dolnośląskie świetnie działają i pokazują, że "dasie".

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....