TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Struk o PKM: Do takiej sytuacji nie powinno dojść
InfoRail.pl - Opublikowano: 23.02.2017 08:22:53 5 komentarzy
Zastępczy skład Arrivy na torach PKM (foto: PKM)

Może cieszyć fakt, że PKP SKM w Trójmieście udało się zapewnić tabor zastępczy do obsługi połączeń. Niestety do takiej sytuacji nie powinno było dojść – twierdzi marszałek województwa Pomorskiego Mieczysław Struk.

I dalej informuje, że jako organizator przewozów na terenie województwa na obsługę linii PKM samorząd województwa przeznacza rocznie 18,3 mln zł, łącznie SKM na wszystkie przewozy blisko 50 milionów zł. Wymaga też pełnej realizacji usług publicznego transportu zbiorowego. W związku z odwołaniem pociągów, z powodu braku wystarczającej ilości taboru zostaną wobec przewoźnika wyciągnięte konsekwencje w postaci niewypłacenia rekompensaty za odwołane pociągi oraz ewentualne kary wynikające z umowy. Zgodnie z zapisami umowy Operator przedstawia rozliczenie – sprawozdanie z punktualności i wykonanej pracy eksploatacyjnej za okres 01.01.2017 – 31.03.2017.

Dodatkowo w ramach zawartej umowy pracownicy Departamentu Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego prowadzą kontrole jakości świadczonych usług, obejmującą linie obsługiwane przez PKP SKM taborem spalinowym.

To nie jest łatwy projekt. Cieszymy się, kiedy są sukcesy, ale też bierzemy odpowiedzialność za to, kiedy coś się nie udaje – powiedział na antenie Radia Gdańsk wicemarszałek Ryszard Świlski.

Przypomnijmy, o czym pisaliśmy na łamach InfoRail.pl, że PKP SKM, w związku z awariami taboru, musiały posiłkować się wypożyczeniami taboru – od Przewozów Regionalnych i Arrivy. Nie obyło się też bez odwołanych kursów.



Sprawdź też:
PKM
Arriva
PKP SKM
Trójmiasto
  • anarh – 23.02.2017

    to właśnie jest tak jak kolej ma 10 składów. i tu sie kłania Główny grzech z przed lat . o rozczłonkowaniu Kolei państwowej . PKP. kiedyś to podsyłano najbliższą lokomotyę na sieci PKP i pociąg jechał że opózniony to fakt ale jechał . A dziś Spółaka tłumaczy się że składów niema . albo w przypadku intercity że najbliższa lokomotywa wolna to 300 kilometrów musi dojechać , a pasażer niech czeka 5 godzin. albo lepiej odwołujemy / rozwiazujemy relację i z głowy . Super . Niech Żyje Polska

  • bun – 23.02.2017

    W pomorskim i kujawsko-pomorskim (a najlepiej również i zach-pomie) powinna powstać jedna wspólna spółka samorządowa Koleje Pomorskie.
    Tyle, że marszałkowie tych dwóch województw to nieudacznicy.

  • jatal – 23.02.2017

    @ anarch
    Głównym grzechem sprzed lat było to że na sieci stało sporo niewykorzystywanego taboru wraz z obsadą. Czasy się zmieniły i takie oczekiwanie na awarie nawet w dużej spółce nazywałoby się teraz marnotrawstwem.

  • zdzichu – 23.02.2017

    Brak elektryfikacji PKM jest karygodny. Ale cóż - pewnie by była sytuacja jak w Krakowie - Krupa focił kibla, który pojechał zastępczo za zdefektowanego Acatusa i jeszcze wypisywał głupoty. Cóż - marszałkowie, lektura obowiązkowa to słowacka cegła.

  • Karol – 24.02.2017

    Już nie ma co za bardzo dramatyzować z powodu tego tymczasowego wypożyczenia. SKM i tak czekają wielkie zmiany wraz z elektryfikacją PKM i wszystkim co z tym związane, więc nie będą w szty dodatkowo inwestować, a wypożyczenie jest dobrym rozwiązaniem w takich rzadkich, wyjątkowych sytuacjach.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma „JMK analizy rynku transportowego” oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...