TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Sukces kolei? Kibice sprawnie dojechali pociągami na mecze
KOLEJNA2012.PL - Opublikowano: 10.06.2012 21:09:41 1 komentarz
Sukces kolei? Kibice sprawnie dojechali pociągami na mecze

Ponad 180 pociągami PKP Intercity podróżowali w piątek, a więc w dniu rozpoczęcia Mistrzostw Europy w piłce nożnej, kibice, jadący na mecze do Warszawy i Wrocławia z wielu stron Polski i zza granicy. Z dużą częstotliwością kursowały też pociągi podmiejskie, łączące Strefę Kibica, Stadion Narodowy i stołeczne Lotnisko Chopina. Na Dworcu Centralnym pasażerowie usłyszeli zapowiedzi w języku polskim, angielskim i greckim. Na wrocławskim dworcu były też informacje po rosyjsku i czesku. Pociągi nie notowały znaczących opóźnień. Wszyscy sprawnie i bezpiecznie dojechali do celu.

Na mecz do Warszawy można było przyjechać 65 pociągami, w których przygotowano ponad 32 tysiące miejsc. 21 pociągów dalekobieżnych odwoziło kibiców do domów. Uruchomiony został też specjalny pociąg bisowy, łączący Warszawę z Poznaniem i Szczecinem, z powodu dużej frekwencji pasażerów. Pociągami Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie ze Stadionu Narodowego i Strefy Kibica jechało wczoraj ponad 14 tysięcy osób. Koleje Mazowieckie uruchomiły też dodatkowe pociągi nocne ze Strefy Kibica.

Do Wrocławia można było dojechać 89 pociągami, mieszczącymi 40 tysięcy pasażerów, a wrócić 12 pociągami dodatkowymi. Na dworzec przyjechało też 5 specjalnych pociągów zza granicy.

Kibice z Rosji przybyli dwoma składami. Pierwszy zawitał około godziny 11.27. Drugi, z lokomotywą w barwach narodowych Rosji, przyjechał do Wrocławia ok. godziny 16.50. Wszystkie pociągi jadące do Wrocławia z Moskwy, przekraczały granicę Polski w Terespolu. Jeden z nich prowadzony był przez lokomotywę w barwach narodowych Rosji.  

Prawdziwe obłożenie miały jednak składy z Czech, z wymalowanym na lokomotywie hasłem „Vlakem na Euro”. Fanów futbolu zza naszej południowej granicy było znacznie więcej niż Rosjan. W momencie przyjazdu pociągów z Pragi o godzinie 14.20 i Brna 15.30 perony 3 i 4 zaroiły się od kibiców ubranych w narodowe barwy. Czesi na kilkanaście minut dosłownie opanowali wrocławski dworzec skandując hasła „Czesi do boju”, albo po prostu „Czesi”! Co jakiś czas tłum uśmiechniętych kibiców zaczynał podskakiwać, wołając „Kto nie skacze, ten nie Czech?”.

Spora część kibiców pojechała na arenę Euro 2012 bezpośrednio z Dworca Głównego we Wrocławiu specjalnymi pociągami podmiejskimi, łączącymi Wrocław Główny ze stadionem piłkarskim (stacja Wrocław Stadion).

W weekend do Poznania międzynarodowymi pociągami Berlin –Warszawa Express przybyli m. in. kibice z Irlandii. PKP Intercity wzmocni te składy o 8 dodatkowych wagonów, czyli o około 600 dodatkowych miejsc siedzących. Pociągi wjeżdżały na stację Poznań Główny na peron 1. –9 czerwca o godz. 17.26, a dzień później o godz. 12.26.

W niedzielę na mecz do Poznania można było dojechać 46 pociągami, mieszczącymi 23 tysiące pasażerów, a wrócić 9. Natomiast do Gdańska uruchomionych było 26 składów i 11 powrotnych. Tak jak w przypadku Warszawy i Wrocławia przygotowane zostały dodatkowe pociągi i wagony, gotowe do uruchomienia w ciągu kilkunastu minut, w przypadku wysokiej frekwencji.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Warszawa
Wrocław
Rosja
BWE
Gdańsk
Poznań
  • Mati – 11.06.2012

    A co to za propaganda sukcesu? PKP INTERCITY nie pojechało trzema pociągami IC EURO 2012. Pociągi jadące z Czech były poopóźniane mimo to, że na granicy były na czas. Nie czepiam się innych wpadek, których nie brakowało.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....