TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Taborowa tragedia na Podkarpaciu – kolejna odsłona
InfoRail.pl - Opublikowano: 18.09.2018 22:07:54 4 komentarze
Taborowa tragedia na Podkarpaciu – kolejna odsłona

Trwa dobra passa Przewozów Regionalnych na Podkarpaciu. Tym razem na tapetę bierzemy jednak nie jednostki spalinowe a ezt-a.

A konkretnie prawdziwego klasyka, którym Przewozy Regionalne raczą pasażerów na trasie Przemyśl – Rzeszów. Jest ona obsługiwana przez jednostkę z klasycznymi siedzeniami z dermy, z których śmieją się nawet Ukraińcy. Nic dziwnego. Tabor kolejowy naszych sąsiadów do światowej czołówki nie należy. Przesiadka z pociągów ukraińskich, które docierają do stacji Przemyśl Główny do składu niemalże zabytkowego, musi wzbudzić jakieś emocje. I wzbudza. Głównie śmiech przez łzy, kiedy klasyczne EN57 z dermowymi siedzeniami zaczyna grzać przy temperaturze 25 stopni, a wszystkie otwarte okna nie nadążają z "klimatyzowaniem" wnętrza.

W związku z powyższym zakładamy, że na Podkarpaciu nie tylko są problemy z jednostkami spalinowymi ale także elektrycznymi. Bo Urząd Marszałkowski przekazał przecież Podkarpackiemu Oddziałowi Przewozów Regionalnych nowoczesne pojazdy. A na trasach wagony, to za szynobusy, i EN57, to za Acatusy i Impulsy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
ezt
Podkarpackie
  • kolejFAN – 19.09.2018

    oni nakupili tyle nowych elfów i innych sprzętów z pesy i newagu że powinni wszystkie kursy obsłużyć nowym taborem, przy tej mizerii rozkładowej jaka tam jest!!

  • DarekP – 20.09.2018

    Polregio będzie się tumaczyć, że to za niedostarczony czteroczłon Elfa2 z Pesy.A brakuje do pełnej dostawy 1 szt EN76A, a nadal brakuje taboru, słabo to wygląda.

  • hv – 20.09.2018

    Od 10 grudnia 2017 r. (od grudniowej korekty rozkładu jazdy) na trasie Rzeszów – Przemyśl jeździ gorszy tabor.Przed wspomnianą korektą ok. 50% połączeń na tej trasie było obsługiwanych przez nowe jednostki (Impuls, Acatus Plus). Obecnie nowych jest ok. 30% na tej trasie.Oddanie trasy Rzeszów – Kraków na prędkość szlakową max. 160 km/h spowodowało, że nowe jednostki kierowane są głownie w tym kierunku. Stare EN57 kierowane są do Przemyśla, z uwagi na prędkość szlakową max. 120 km/h. Ostania dostawa 6 szt. (docelowo 7 szt.) nowych Elfów 2 nie przyczyniła się do poprawy komfortu podróży na najbardziej uczęszczanej trasie na podkarpaciu.

  • zxcvbnm – 22.09.2018

    E tam...Na Mazowszu podobnie jest.Dziadostwo i straszny złom EN57 jeździ po linii R7.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....