TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

TLK Kociewie z SU42, będzie też zmiana rozkładu jazdy
InfoRail.pl - Opublikowano: 31.01.2017 15:21:38 9 komentarzy
Lokomotywy SU42 będą prowadzić TLK Kociewie

PKP Intercity reagują na problemy z TLK "Kociewie". Dziś po raz pierwszy skład poprowadziła lokomotywa SU42. Wcześniej do obsługi tego połączenia przewidziane były czeskie "Nurki".

O problemach TLK "Kociewie" pisaliśmy już na łamach InfoRail.pl. Najczęściej opóźnienia pociągu spowodowane były awariami lokomotyw, wspomnianych "Nurków". Aby lokomotywa SU42, dodajmy zmodernizowana, mogła wyruszyć na szlak z pociągiem TLK "Kociewie" przewoźnik musiał uzyskać stosowne pozwolenie. Spalinówki te zostały zmodernizowane przy wsparciu środków unijnych z przeznaczeniem do wykonywania prac manewrowych i prowadzenia pociągów z Gdyni do Helu.

Ale to nie koniec zmian. Od 21 lutego zmienia się rozkład jazdy pociągu TLK "Kociewie". Pociąg będzie wyjeżdżał nieco później z Gorzowa Wielkopolskiego. Zmienia się również całkowity czas przejazdu, który między stacjami początkową i końcową teraz wynosi 5 godzi i 7 minut, zaś po korekcie 5 godzin i 23 minuty.

I na koniec warto odnotować, że pierwszego dnia kursowania lokomotywy SU42 z pociągiem TLK Kociewie nie zniknęły problemy. Skład do stacji Gdynia Główna dotarł z ponad godzinnym opóźnieniem. PKP Intercity mają zatem nadal problem.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
TLK
  • kolejFAN – 31.01.2017

    No to skąd się wzięło opóźnienie????

  • gutek – 31.01.2017

    a nie można było od razu zatrudnić SU 42 do dwóch wagonów tego pociągu i nie płacić Czechom dzierżawy

  • moss – 31.01.2017

    SU42 mają być wykorzystywane tylko przy awariach Nurków. Dziś jednego znowu brakuje, więc pojechała SU42.

  • er – 31.01.2017

    Niedasię SU42 zmodernizować do 100km/h?

  • gutek – 01.02.2017

    @er-da się tylko koszty. SP45 zbudowana była na bazie podwozia SM42 i rozwijała 120 .myślę przy 4 silnikach trakcyjnych i zmianie zębatek 100 jest możliwa.

  • anarh – 01.02.2017

    Wychodzi podział Kolei na spóleczki, zero odpowiedzialności, likwidowali wszystko, cieli i złomowali , a tera z nie ma czym jechać, nik tak nie robi. za własne pieniądze , ale za póbliczne to owszem. kryminał. niech te resztki parenascie Su 45 i SU 46 przywrucą do jazdy a i su 42 - 5xx tez się przydadzą. i rozlokować w punktach strategicznych dla Kolei bez druta. I sprawa na wypadek godz. W , MON i państwo to czym będzie prowadzić ruch , tylko spalinowymi , jak sieć trakcyjna./ energetyczna padnie. Matołki

  • kolejFAN – 01.02.2017

    @anarh : cofnij się do podstawówki bo robisz byki że aż w oczy razi!!!!

  • Ja – 01.02.2017

    Zamiast modernizowac SU42 trzeba bylo zmodernizowac SU45 i SU46. 10 SU45 i 10 SU46 problem by rozwiazalo. Ewentualnie do tego 5 szt. SU42.

  • Wafel – 02.02.2017

    Jak dobrze, że SU45 i SU46 na żyletki poszły...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...