TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

TLK z Suwałk do Ełku jechałaby 2 godziny i 10 minut!
InfoRail - Opublikowano: 12.01.2016 10:01:29 8 komentarzy
TLK z Suwałk do Ełku jechałaby 2 godziny i 10 minut!

70 km w 2 godziny i 10 minut? Tak. Gdzie? Na trasie Suwałki ? Ełk. Taki czas przejazdu osiągnąłby skład TLK na tym odcinku. Jest to jedna z przyczyn nieuruchamiania takiego połączenia przez PKP Intercity. Najgorzej jest na odcinku Suwałki ? Olecko, gdzie prędkość handlowa pociągów jest najniższa. Ale to nie jedyny powód braku pociągów PKP Intercity na tym odcinku. Przewoźnik nie dysponuje też odpowiednią liczbą lokomotyw spalinowych.

Wagony bezpośrednie na odcinku, o którym mowa powyżej, mogłyby kursować m.in. w składach TLK ?Mamry? oraz TLK ?Polaris?. To drugie połączenie to pociąg sezonowy. Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa informuje, że środki dostępne w projekcie ustawy budżetowej na rok 2016 nie pozwalają na znaczne zwiększenie oferty przewozowej w porównaniu z rokiem 2015, PKP Intercity SA zaproponowała wykonywanie ww. połączenia wyłącznie w okresach szczytów przewozowych. Niemniej jednak, jeżeli będzie ono cechowało się wysoką frekwencją, w opinii resortu możliwe jest rozważenie utrzymania ww. przewozów jako połączenia całorocznego.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Suwałki
Ełk
  • Szkoda – 12.01.2016

    Niestety Polska wschodnia i północno-wschodnia jest bardzo zaniedbana jeśli chodzi o kolej. Szkoda...

  • reporter1945 – 12.01.2016

    A kto doprowadził do takiej dewastacji kolejowego (państwowego) mienia? Jeszcze 38 lat temu kursowały na tej trasie pociągi osobowe mające zbliżony czas przejazdu do podanego w artykule, a prowadzone były przez lokomotywy parowe oraz miały kilkunastominutowy postój na st. Olecko (zmiana kierunku jazdy). Według mojej oceny, wszyscy decydenci (DOKP, Generalna Dyrekcja, Ministerstwo Komunikacji) od połowy lat siedemdziesiątych ub. w. do chwili obecnej powinni zostać oskarżeni o sabotaż!

  • Maciek z Lublina – 12.01.2016

    Patrząc dalekowzrocznie , konieczne jest podniesienie prędkości szlakowej z Białegostoku do Sokółki z dzisiejszych 80 do nie mniej niż 120km/h i dodanie drugiego toru szlakowego . To nie tylko umożliwi zwiększenie liczby osobowych z Białegostoku do Suwałk , ale też otworzy drogę do większej liczby pociągów TLK docierających do Suwałk szlakiem przez Sokółkę i Augustów .

  • kolejFAN – 12.01.2016

    no i co z tego że jechałaby 2h10 minut? jakoś odcinek 76 km z Krakowa do Tarnowa i z Krakowa do Rzeszowa przez 3 lata pociągi TLK pokonywały w 2h-2h20 minut i nie było problemu! Połączenie Suwałk z Ełkiem jest niezbędne i PKPIC POWINNO JE URUCHOMIC A NIE ŚCIEMNIAĆ, SKORO TA TRASA BYŁA PODANA WE WNIOSKU O DOFINANSOWANIE Z UE na zakup lokomotyw GAMA!!! należy donieść do KE że PIC nie wywiązuje się z tejże umowy. Podobnie trasa Olsztyn-Braniewo jest trasą którą PKP IC ma uruchomić a nie uruchamia choć podała ją we wniosku o dofinansowanie!

  • gw – 12.01.2016

    To po co sprzedaliscie SU45??!! Trzeba bylo zmidernizowac te 10 looow tak jak Cargo

  • Arsene Lupin(ek) – 13.01.2016

    Tak krótko? Kiedy kilka lat temu skradziono trakcję elektryczną koło Ełku, pociąg jechał objazdem Z Białegostoku przez Augustów, Suwałki, Olecko przeszło 6 godzin! Jeżeli istnieje zapotrzebowanie, to pociąg powinien być uruchomiony! Dla pasażera priorytetem jest połączenie bezpośrednie a nie czas przejazdu!

  • Maciek z Lublina – 13.01.2016

    Czas przejazdu bez szaleństw , ale wystarczy , by ruch dalekobieżny na tym szlaku był . Rozwiązanie docelowe : szlak z Białegostoku do Suwałk pokonywany na 2 sposoby . Wariant pierwszy : Białystok - Suwałki przez Ełk i Olecko . Wariant drugi : Białystok - Suwałki przez Sokółkę i Augustów . Zdrowy rozsądek podpowiada , że na szlaku z Białegostoku do Ełku potrzebne są 2 tory i 160km/h , a na szlaku : Ełk - Suwałki przez Olecko , 2 tory i nie mniej niż 120km/h . Na szlaku z Białegostoku do Sokółki 2 tory szlakowe i 160km/h , a na szlaku z Sokółki do Suwałk przez Augustów może pozostać 1 tor , ale prędkość szlakowa nieznacznie większa od dzisiejszej - 100km/h .

  • kolejFAN – 14.01.2016

    PIC zrobi wszystko aby uniknąć uruchamiania pociągów które omijają Poznań,Wrocław i Warszafkę. Podlasie i Mazury to dla nich carta blanca. Przykład: Hańcza uwalona tylko do Suwałk a miała jeździć na Litwę!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....