TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Tłok w pociągach do Helu, co na to Przewozy Regionalne?
InfoRail - Opublikowano: 03.08.2016 21:34:30 20 komentarzy
Tłok w pociągach do Helu (foto: Czytelnik)

Jeden z naszych Czytelników poinformował nas o tłoku na linii helskiej, pisząc, że na pociąg czeka wielu pasażerów, a Przewozy Regionalne podstawiają szynobus i jeden wagon. Problem ten nie jest nowy, pisaliśmy o nim także w poprzednim sezonie wakacyjnym. Co na to przewoźnik?

?W tym roku przygotowaliśmy specjalną wakacyjną ofertę dla turystów i wczasowiczów wybierających się na Półwysep Helski? ? mówi nam Michał Stilger z Przewozów Regionalnych. ?Niemalże wszystkie połączenia na trasie Gdynia - Hel obsługiwane są przez pojemne składy: szynobusy z dołączonymi wagonami. Dodatkowo 4 pary połączeń na tej trasie obsługują pociągi złożone z wagonów piętrowych i lokomotyw. I właśnie te kursy rekomendujemy większym grupom turystów i osób podróżującym z rowerami? ? dodaje.

Jak się okazuje Przewozy Regionalne problem znają, ale i pole do manewru mają niewielkie. Dlaczego? ?W pociągach kursujących do Helu oferujemy znacznie więcej miejsc, niż mogliśmy zapewnić w zeszłym roku? ? wyjaśnia Michał Stilger. ?Należy jednak podkreślić, że podobnie jak każdy przewoźnik (kolejowy, autobusy czy lotniczy) nie mamy nieograniczonej liczby pojazdów. W przypadku tej trasy bardzo istotne są również ograniczenia infrastrukturalne. Z uwagi na długość niektórych peronów (125 m) nie możemy wydłużać składów pociągów. Zestawienie pociągów z wagonów piętrowych to obecnie optymalne rozwiązanie? ? dodaje.

Wszystko co na chodzie można zobaczyć zatem na linii helskiej. W tym roku trafiają się tu takie rodzynki, jak oliwkowy wagon, piętrowe wagony ze Szczecina i Olsztyna czy ?szwajcarskie? szynobusy, zakupione na trasę Malbork ? Grudziądz. Są też składy zestawione z dwóch szynobusów i wagony, który kursuje pomiędzy nimi. A zatem determinacji przewoźnikowi odmówić nie można.

Przypomnijmy też, że w tym roku na Półwyspie Helskim pojawiła się również Arriva, która kursuje z Bydgoszczy. Przewoźnik uruchamia ponadto dwie pary pociągów w relacji Hel ? Władysławowo.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Hel
Władysławowo
Przewozy Regionalne
  • xtrain – 04.08.2016

    Czytelnik nie napisał niczego nowego. Tak jest co roku. Ostatnio (sobota 30.072016) jechałem z Jastarni do Gdyni i trafiło mi się jechać składem piętrowym (4+1 + lokomotywa) , i chociaż wagony były stare , pamiętające lata 80-te to dzięki nim , nie było tłoku w pociągu pomimo, że w e Władysławowie dosiadła "armia" podróżnych. Wniosek jest taki, że na tę linię zwłąszcze z sezonie letnim powinny jeździć właśnie składy piętrowe 6-7-mio wagonowe. Wracając do mojego przejazdu to w czasie mijanki z pociągiem na Hel z szynobusem (2 szynobusy 3 członowe spięte) patrzyłem ze współczuciem na to co się tam działo tzn. tłok, ścisk,pot, szyby zaparowane = małe piekiełko.

  • xtrain – 04.08.2016

    Czytelnik nie napisał niczego nowego. Tak jest co roku. Ostatnio (sobota 30.072016) jechałem z Jastarni do Gdyni i trafiło mi się jechać składem piętrowym (4+1 + lokomotywa) , i chociaż wagony były stare , pamiętające lata 80-te to dzięki nim , nie było tłoku w pociągu pomimo, że w e Władysławowie dosiadła "armia" podróżnych. Wniosek jest taki, że na tę linię zwłąszcze z sezonie letnim powinny jeździć właśnie składy piętrowe 6-7-mio wagonowe. Wracając do mojego przejazdu to w czasie mijanki z pociągiem na Hel z szynobusem (2 szynobusy 3 członowe spięte) patrzyłem ze współczuciem na to co się tam działo tzn. tłok, ścisk,pot, szyby zaparowane = małe piekiełko.

  • Wezyr – 04.08.2016

    PR nie mają ani lokomotyw ani wagonów. To co mają to kasują. Może powinni pożyczać na wakacje, tak jak PIC.

  • Ga – 04.08.2016

    Jak nie maja?! Maja SP32. Maja Bohuny. Tylko po krzakach sie to wala. Trzeba zrobic rewizje i jest czym jezdzic. Tylko trzeba chciec!

  • Ga – 04.08.2016

    Druga rzecz. Gdzie tu gospodarnosc skoro sa lokomotywy SU46 a pozycza sie lokomotywy z Czech. Zamiast wyremontowac nasze loki i dac zarobic Polakom to daje sie zarabiac obcemu Panstwu. Na linie Helska starczylyby 4 lokomotyw SU46 do tego wspomoc 2-3 lokami SP32 i ogarnely by i osobowki i ICki. Tylko trzeba chciec i umiec sie dogadac!!! SU42 na linie helska sa za slabe. One moga jezdzic efektywnie z 2-3 wagonami

  • Kuba – 04.08.2016

    Lokomotywy z trzema osiami na wózek (SU46)mają zakaz wjazdu na linię Helską.

  • Ga – 04.08.2016

    SU46 nie maja zakazu tylko SU45

  • Ga – 04.08.2016

    SU46 nigdy nie mialy zakazu na lini helskiej. Z reszta po rewitalce byc moze zmienilo sie i SU45 tez moga wjezdzac

  • rewizor – 04.08.2016

    Trzymajcie się na tym Helu. Bydgoska Pesa wysyła wam do pomocy SU160. Są rewelacyjne szczególnie, że prawie wogóle się nie psują.

  • Januszek – 04.08.2016

    Na helskiej szynobusy mają tylko sens w układzie SA138 + SA137 lub 2xSA138 oraz lokomotywa + 4 lub 5 bohuny. Bipy na złom a nie do worzenia ludzi

  • jatal – 04.08.2016

    @ rewizorPesa nic nie wysyła bo nie jest od tego.(To bez tego "nierzetelnego" portalu nie potrafisz jednak żyć, czy znowu nie bardzo wiesz co piszesz/napisałeś?)Co do sezonu na półwyspie. Nigdy nie da się w pełni rozwiązać tego "chwilowego" problemu.

  • rewizor – 04.08.2016

    "Chwilowy problem", "choroby wieku dzieciecego" ,"nie da się", " przypadek Impulsa" i ta wiedza na temat ilości siedzeń jakie max włoży newag a ile może zmieścić Stadler, czym jest prawo autorskie plus te sprawdzone informacje na temat ilości hejterów Newagu i Pesy powalają. To skromnie tylko zapytam ile Gam jest obecnie dostępnych owieczko?

  • Tom – 04.08.2016

    Na trasę Malbork - Grudziądz a nie Tczew :)

  • ..? – 04.08.2016

    Rewizor a ty taki głupi jesteś faktycznie czy tylko na potrzeby tutejsze?

  • Myslacy – 04.08.2016

    Problem jest do rozwiazania i to bez mega kosztow tylko trzeba chciec. Tabor jest, lokomotywy sa. Tylko brakuje zdrowego rozsadku i organizacji.Chyba, ze ktos ma nieczyste intencje...

  • anarh – 04.08.2016

    lokomotywy są tabor jest tylko nikt nie wie gdzie jest -- w hucie , a więzienie jest ?

  • Ga – 04.08.2016

    No wlasnie. Problem w tym, ze tabor typu Bohuny i lokomotywy SP32 walaja sie po krzakach a jezdza zdezelowane bipy i za slabe na ta linie SU42

  • Posejdon – 04.08.2016

    rewizor matołku ty masz jakieś manie prześladowcze? co mają Gamy do PR?

  • Ja – 06.08.2016

    Nie kumam po co nawzajem obrazac sie zamiast podyskurowac merytorycznie

  • Nie Wiadomo Kto – 08.08.2016

    Znów jak co roku. Klient z pieniędzmi jest i chce płacić za bilety a tu nie ma czym jechać. Zamiast wcześniej o tym pomyśleć to teraz pozostanie tylko wstyd. Ciekawe kto poczuje się do odpowiedzialności za tę sytuację i weźmie się do roboty by problem szybko rozwiązać? A może nikt i za rok znów będzie to samo ?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....