TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Trochę więcej szczegółów dotyczących modernizacji ED74
InfoRail.pl - Opublikowano: 20.12.2017 11:19:01 8 komentarzy
Trochę więcej szczegółów dotyczących modernizacji ED74

Wracamy do tematu zmian w jednostkach ED74. Jak już pisaliśmy na łamach InfoRail.pl w składach zostaną zmienione wnętrza.

Uwzględniając sugestie naszych Czytelników próbowaliśmy podpytać członka Zarządu PKP Intercity Jarosława Oniszczuka o konkrety. Zapytaliśmy zatem o kwestię zmniejszenia liczby drzwi. Nie bierzemy pod uwagę likwidacji części drzwi – powiedział nam przedstawiciel przewoźnika. Wnętrza zostaną zabudowane tak, aby pasażerowie mieli większy komfort przejazd. Planujemy wymianę siedzeń na nowe – dodał.

Nie jest natomiast planowane zwiększenie prędkości pociągów. Pozostanie ona zatem na poziomie 160 km/h.

Na wczorajszej konferencji prasowej, dotyczącej strategii taborowej, Jarosław Oniszczuk poinformował, że jednostki te zostały uwzględnione w planach przewoźnika. Pasażerowie mają skorzystać z 14 zmodernizowanych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Chodzi właśnie o jednostki ED74. W komunikacie poinformowano, że także takie pojazdy wyposażone będą w WiFi, wygodne fotele, klimatyzację oraz udogodnienia dla rodzin czy rowerzystów. Ponadto przystosowane zostaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – poruszających się na wózkach czy osób niewidzących lub niedowidzących. Zakładamy zatem, że wszystkie te nowości pojawią się również w popularnych "Edytach".



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED74
modernizacja
  • Pk – 20.12.2017

    Z historii tego "serialu": http://ns305007.ip-94-23-216.eu/results?id=7ca6514deebcd4c7bf4c6492f552570b&t=2017-09-09

  • www – 20.12.2017

    Ciekawe co za parę lat IC zrobi z Pendolino, Stadlerami i Dartami. Też odstawi w krzaki, bo kasy będzie szkoda na remont?

  • Edi – 20.12.2017

    Taaa... Zgadnij który z tej trójki w szybkim tempie trafi w krzaki.

  • zeus04 – 21.12.2017

    Wszystkie są zakupione z ok. 15 letnim utrzymaniem...

  • emig – 21.12.2017

    @www wiecej optymizmu ! historia jaką ma za sobą ED74 nijak się ma do twoich wymienionych pociągów. Edki powinny pozostać w PR dla których je kupiono. IC bezczelnie je sobie przywlaszczylo po podziale, które w ogóle nie spełniały przeznaczenia spółki której celem jest ruch dalekobierzny nie regionalny.Gdyby zostały w przewozach regionalnych.ych nadal by jeździły tam gdzie na początku czyli Łódź Warszawa.

  • xtrain – 21.12.2017

    A co to za idiotyczna kwestia dot. zwiększenia prędkości... Pytający o to chyba jest kosmitą, a odpowiadający powinnien temat zignorować. Bo taka kwestia nie istnieje w przypadku tych ezt-ów. A przede wszystkim te składy winny być bezpłatnie zwrócone PR-om.

  • emig – 22.12.2017

    ^dokładnie te pociągi zamówiły PRy

  • Ivo – 22.12.2017

    Prawdę powiedziawszy to trochę szczegółów to jest bardziej troszeczkę niż trochę ;) Info o fotelach już było wcześniej. Tak czy siak czekam na moderne i niech wracają na trasy.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....