TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Trzy Griffiny dla Orlen Koltrans gotowe i odebrane
- Opublikowano: 01.02.2018 18:08:47 5 komentarzy
Trzy Griffiny dla Orlen Koltrans gotowe i odebrane (foto: Newag)

Szybka akcja. Wczoraj informacja o podpisaniu umowy a dziś przewoźnik odbiera lokomotywy.

1 lutego 2018 roku w siedzibie NEWAG S.A. odbył się odbiór lokomotyw elektrycznych Griffin które zostały wydzierżawione na potrzeby firmy Orlen Koltrans. Dziś również miało miejsce szkolenie maszynistów, a w godzinach popołudniowych lokomotywy opuściły firmę NEWAG i są obecnie transportowane do siedziby zamawiającego w Trzebini.

Jak już informowaliśmy wczoraj NEWAG ma jeszcze dwa wolne elektrowozy. Spółka zapewnia, że one również znajdą wkrótce nowego użytkownika.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
  • jatal – 01.02.2018

    Czyli zamiast 5 szt na siedem lat, Lotos wziął trzy na dwa lata?To kto wystawił do wiatru drugą stronę?Czy Lotos traci rynek i potrzeba mu mniej lokomotyw, czy też przeciwnie, brakuje mu ich i awaryjnie wziął tyle ile dostatecznie spełniało jego warunki?

  • jatal – 02.02.2018

    Tzn. nie Lotos ale Orlen je ostatecznie wziął.Pytanie ogólne pozostaje jednak bez zmian: dlaczego te loki "nie mogą" jeździć w Lotosie, a mogą w Orlenie.

  • mechanik – 02.02.2018

    Lotos zmniejsza swoje przewozy, a dodatkowo zamówienie zbiegło się ze zmianą ECTS. Newag nie musi sponsorować systemu którego nie było w zamówieniu. Wystarczy pomyśleć a nie to co zwykle, czyli pomawianie strony przeciwnej swojej ukochanej firmy czy też tworzenie kolejnych załamująych teorii spiskowych.

  • jatal – 04.02.2018

    Nikt nie odpowiedział, więc sam musiałem szukać wyjaśnienia.W międzyczasie opublikowano stanowiska obu stron i sumarycznie wygląda to tak: bezspornie problem wynikł z powodu spóźnienia dostawy o pół roku, przez co Gryffin "wpadł pod rygor" nowych przepisów.Teraz jest natomiast pytanie dlaczego Newag nie chciał (za dodatkowe pieniądze) doprowadzić fabrycznie przygotowanych do rozbudowy Gryffinów do nowych wymogów prawa zapewniających spełnienie potrzeb Lotosu?

  • czyngis – 05.02.2018

    @jatal dobrze to opisałeś, trzeba to sobie uczciwie powiedzieć, że cały ten zamęt powstał, ponieważ Newag dał ciała z terminem dostaw, gdyby nie opóźnienie to nie byłoby tej całej sytuacji. No i Lotos został nie najlepiej potraktowany, bo chciał współpracować mimo opóźnień i chcąc dopłacić został spławiony przez producenta.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....