TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Trzy jednostki VT628 w Arrivie
InfoRail.pl - Opublikowano: 06.09.2017 10:30:42 22 komentarze
Trzy jednostki VT628 w Arrivie (foto: Facebook)

Do Arrivy trafiły trzy jednostki VT628. Obecnie są one przygotowywane do kursowania po Polsce.

Prace polonizacyjne wykonuje ASO Mieczkowski. Według naszych informacji jest szansa, że składy wyjadą na tory jeszcze w tym roku. Wszystkie zostały sprowadzone do Polski z Niemiec. Teraz czekają na dopuszczenie do ruchu po polskich szlakach kolejowych. Pozyskanie składów nie stanowiło dla przewoźnika problemu ponieważ wchodzi on w skład Grupy DB. W związku z planami rozszerzenia siatki połączeń możemy spodziewać się w najbliższym czasie sprowadzenia do Polski kolejnych jednostek taborowych z Niemiec.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl Arriva wystąpiła do UTK z wnioskami o przyznanie otwartego dostępu na trasach:

Wrocław Główny – Szczecin Niebuszewo – Wrocław Główny (przez Zieloną Górę) w okresie od 1 września 2019 r. do 31 sierpnia 2024 r.

Wejherowo – Chełm – Wejherowo, w okresie od 14 grudnia 2020 r. do 13 grudnia 2025 r.

Łódź Fabryczna – Chełm – Łódź Fabryczna w okresie od 14 grudnia 2020 r. do 13 grudnia 2025 r.

Wejherowo – Kielce Białogon – Wejherowo w okresie od 10 grudnia 2018 r. do 9 grudnia 2023 r.

Bydgoszcz Główna – Hel – Bydgoszcz Główna oraz Hel – Władysławowo – Hel w okresie od 11 grudnia 2016 r. do 11 grudnia 2021 r. (okresy wakacji letnich).

Wszystkie zostały rozpatrzone pozytywnie przez UTK. Przypomnijmy, że na tej ostatniej trasie Arriva już wykonuje połączenia komercyjne. W sezonie można zatem pojechać komercyjnym pociągiem z Bydgoszczy na Półwysep Helski. Kolejne rozkłady jazdy mogą zatem przynieść nam następne ciekawe połączenia Arrivy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Arriva
szt
VT628
  • Wi-Fi – 06.09.2017

    Dlaczego na polskie tory trafią wycofywane z niemieckich torów jednostki? Co to za składy i ile lat mają? Zastanawiam się jeszcze czy Arriva vel DB sprowadziłaby do Niemiec wysłużone składy z Polski? A jeśli tak, to czy niemiecki odpowiednik naszego UTK wydałby pozwolenia i dopuściłby te pociągi z równą łatwością jak robi to nasz urząd? Jeśli nie to dlaczego w Polsce w tym względzie nadal nie obowiązują surowe przepisy jakie stosuje się w innych krajach EU, gdzie pochodzące z Polski NOWE składy sprawdzane są wyjątkowo skrupulatnie, a cały proces dopuszczenia i homologowania mierzy się nie w miesiącach, a w latach. Uważam, że jest to typowy przykład dyskryminacji naszych producentów i przewoźników. UTK wzorem swojego niemieckiego odpowiednika powinien tym bardziej nakazać skrupulatne badanie tych jednostek. A to z prostego powodu, że nie są to nowe składy. Tony dokumentów i papierów winny znaleźć się na biurku prezesa zanim wyda on wszelkie pozwolenia. Arriva jeśli chce wykonywać prace przewozowe na terenie Polski niech się postara i kupi inne, homologowane już na polskie tory jednostki. Te które chcą sprowadzać do Polski niech nadal jeżdżą w Niemczech po naprawach w ASO Mieczkowski jeśli jeszcze w ogóle się do tego nadają.

  • Hi-Fi – 06.09.2017

    Urodziłeś się wczoraj? Odpowiedź prosta- Bo to polska a nie Zachód. A jednostki bardzo fajne, wygodne i niezawodne. Pesa może osiągnie podobny poziom za 30 do 50 lat... może.

  • Wi-Fi – 06.09.2017

    Hi-FiUrodziłem się w Polsce i nie interesuje mnie co gra lub nie gra ci w jednostkach Pesy lub innej firmy. Nawet nic o niej nie wspomniałem ale i tak hejerstwo podniosło wrzask. O tym, że są to jednostki "bardzo fajne, wygodne i niezawodne" przekonuj Niemców. Niech się ich nie pozbywają skoro jak piszesz są takie genialne. Przekonaj ich także, żeby za rzadne skarby nie kupowali Linków, a te które zamówili i odebrali, zwyczajnie oddali (NEB). W każdym bądź razie nie wcześniej niż dopiero tak za"30 do 50 lat...może" DB ich nie odbiera. Zastanawiam się często gdzie trzeba się urodzić by pleść takie farmazony i jaką ilością jadu trzeba dysponować aby robić to całkiem bezinteresownie?

  • Tomek – 06.09.2017

    @Wi-Fi,1. Niemcy z wiadomych względów są bogatsze od Polski a to przekłada się na to, że mogą sobie pozwolić na wycofanie z eksploatacji ww. jednostek i zastąpienie ich nowymi pojazdami.2. ww. jednostki (model), były produkowane do 95', więc jest to jak na kolej stosunkowo młody tabor.3. gdzieś coś dzwoni ale nie wiesz, w którym kościele - mylisz protestancki zbór z parafią rzymskokatolicką :) Linki jak to ująłeś "oddał" Regentalbahn (na miejsce Linków weszły Corradie od Alstomu) a nie NEB. W przypadku tego drugiego przewoźnika, pojazdy z Bydgoszczy jeżdżą i wożą pasażerów.

  • Wi-Fi – 06.09.2017

    @TomekZarzuciłeś mi pomyłkę. To zdecydowanie ty nie rozumiesz tekstu na który raczysz odpisywać. Nigdzie nie "ująłem" jak napisałeś, że NEB oddał Linki. Napisałem w odpowiedzi hejterowi, ażeby zwrócił się do NEB, aby ten oddał użytkowane składy spalinowe, skoro jak sam (hejter) stwierdził, uogólniając przy tym, że są to pojazdy (PESY) odstające swymi walorami i poziomem, jak się wyraził, "jakieś 30 do 50 lat". Mylisz zatem ty węgiel kamienny z kamieniem węgielnym. Odnośnie punktu 2 zapytam krótko. Czy ktoś napisał, że pojazdy które przybyły do Polski pochodzą z tego rocznika? Czy jest gdzieś napisane, że mają one ważne dopuszczenia na niemieckie tory? Nie odpisuj zatem, że ten a ten model produkowany był do tego czy innego roku. Napisz konkret, czyli z którego roku pochodzą te konkretne, sprowadzone do Polski jednostki. Napisz, jeśli wiesz, czy posiadały i posiadają ważne przeglądy i dopuszczenia te konkretne pojazdy na niemieckie tory. Jeśli nie masz takiej wiedzy nie odpisuj. Nie zamierzam ci tłumaczyć z jakiego powodu o to akurat pytam. Do Polski ściągnięto już wiele niemieckiego złomu. O bogactwie Niemców nie musisz mi tłumaczyć. Kradli, grabili a do tego mordowali w swoim czasie, to teraz mają czym imponować niektórym. Mnie w każdy bądź razie nie imponuje ich "bogactwo". Zastanawia mnie za to powód pozbywania się tych jednostek. Nie próbuj tłumaczyć też ich "szlachetnej" postawy. Niemiec może i płakał jak oddawał, ale ze szczęścia, że znaleźli się chętni.

  • Tomek – 06.09.2017

    @Wi-Fi,ochłoń, napij się szklaneczki wody bo ewidentnie masz z czymś problem :) Miłego.

  • Wi-Fi – 06.09.2017

    @TomekOgarnij się zanim zdążysz kliknąć enter. Dokładnie takiej postawy się spodziewałem. Brak argumentów merytorycznych i wycieczka personalna ;) Ech, co za ludzie.

  • Krzysztor – 06.09.2017

    Wszystkie trzy pojazdy zostały wyprodukowane w 1995 roku.

  • pasażer – 06.09.2017

    Temat Arrivy to temat rzeka. Niestety jestem skazany na korzystanie z usług tej firmy w Kuj-Pom. Nie życzę nikomu takiej loterii, kiedy codziennie rano czekasz na stacji z drżeniem serca, czy dzisiaj pociąg Arrivy w ogóle pojedzie czy nie. Korekta rozkładu od 3 września. Dzisiaj mamy 6 i w ciągu tych 3 dni pociąg był odwołany a na tłum pasażerów w szczycie popołudniowym przy peronie 5 w Bydgoszczy czeka pojedynczy SA106... nawet szkoda komentować...

  • Tomek – 06.09.2017

    @Wi-Fi,chyba źle rozumiemy pojęcie "wycieczki personalne", no ale mniejsza o to, szkoda mojego cennego czasu aby się w te kwestie zagłębiać.Tak jak napisałem to Ty masz problem i zbytnio nie chcesz go dostrzec ale w wolnej chwili przeczytaj raz jeszcze swoje "gorzkie żale" na Arrivę, że sprowadza do Polski ww. składy to może ci coś w głowie zaświta.Na całe szczęście w mniejszym bądź większym stopniu, minęły czasy nakazowo-rozdzielcze, kiedy to jeden urzędnik z drugim decydował jaki produkt ma kupować dana firma.Arriva chciała ściągnąć ww. składy do Polski i to zrobiła. Ma do tego pełne prawo i czas najwyższy abyś sobie zdał z tego sprawę i to zaakceptował. Na całe szczęście to nie Ty decydujesz o tym czym przewoźnicy (z polskim jak i zagranicznym kapitałem właścicielskim) mogą wozić ludzi po polskich torach.Z mojej strony tyle. Polemikę uważam za zakończoną.

  • Antyhelmut – 07.09.2017

    WYP€£¥₩£Č Z TYM SZWABSKIM ZŁOMEM! NIECH W BRUKSELI URZEDASÓW WOŻĄ TYM CZYMŚ

  • kolejFAN – 07.09.2017

    TE STARE VT są bardziej wygodne niz każde plastykowe pudło pejsy. Stare, dobre,wygodne pociągi. Nad Brdą nie wyprodukują nigdy takiego produktu.Więc nie szczekać tutaj.

  • low – 07.09.2017

    @kolejFAN oczywiście musiał odbębnić swój rytualny hejt, żenada.

  • akuku – 07.09.2017

    Szkoda mi pociągu z Malborka do Nowego Dworu Gdańskiego. Teraz tory zarastają, a to było świetne połączenie (razem z wąskotorówką) na plażę. Pomorskie PRy to..., szkoda słów.

  • trawer – 07.09.2017

    kolejFANZdecydowanie powinieneś zmienić nick. Komuś kto ma niepokolei ulepione do twarzy pasowałby wykolejonyFAN.

  • Lubie to – 07.09.2017

    Hehe. Dobre ^

  • kolejFAN – 08.09.2017

    @trawer weź ponton i popływaj w Brdzie, tylko najlepiej z dziurą.trolluj dalej.

  • kku – 08.09.2017

    Niemiec płakał jak sprzedawał

  • Wi-Fi – 08.09.2017

    @kkuZe szczęścia! Ale tego akurat nie rozumie garstka nawiedzonych. Ta garstka twierdzi, że stary i wycofany z ruchu rzęch niemiecki to jest to czego oczekuje pasażer. Śmieszne jest przy tym twierdzenie, że ktoś pragnie Arrivie zabronić sprowadzania do Polski złomu. Argumenty zupełnie z doopy wzięte. Chciałbym aby nasze urzędy przyjrzały się dokładnie tak samo tym trzem szt. jak robi to ich niemiecki odpowiednik. Jeśli niemiecki urząd nie wydał zezwolenia na dalszą eksploatację tych pojazdów, jego polski odpowiednik tj. UTK winien postąpić tak samo, niezależnie co o tym myśli tubylcze mikolstwo, które potwierdza za każdym razem, że ma duże problemy czytania ze zrozumieniem. Nikomu nie są potrzebne kolejne trupy nie spełniające norm.

  • Krzysztor – 08.09.2017

    Pojazdy serii 628.4 wciąż jeżdżą w Niemczech jednak jest dla nich coraz mniej pracy. Te trzy sprowadzone pojazdy mają jeszcze ważne niemieckie rewizje. Mimo swoich lat myśle ze pasażerowie docenią ich komfort jazdy zwłaszcza jak przesiądą się z dziesięcioletniego SA106...

  • Wi-Fi – 09.09.2017

    Jeśli tak jest, to niech służą :) zwłaszcza pasażerom.

  • Fotograf – 17.11.2017

    Wygodny i cichy pojazd. I pod tym względem napewno lepszy niż Pesa. Pozatym też coś innego do fotografowania niż tylko pesa. Tak więc proszę o nienarzekanie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....