TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Trzyczłonowa lokomotywa z Rosji
InfoRail.pl - Opublikowano: 23.02.2017 15:36:01 6 komentarzy
Trzyczłonowa lokomotywa z Rosji (foto: Transmashholding)

Firma z Grupy Transmashholding? BMZ zaprezentowała pierwszą trzyczłonową lokomotywę dieslowską. Została ona opracowana specjalnie z myślą o ciężkich pociągach jadących magistralą Amur-Bajkał.

Lokomotywa 3TE25K2M jest wyposażona w dieslowski silnik wysokoprężny 3,1MW. W przyszłym miesiącu mają rozpocząć testy maszyny, początkowo w okolicach Kurska. Jazdy sprawdzające wydajność lokomotywy będą prowadzone na odcinku 5.000 km. Docelowo ma ona prowadzić pociągi o masie 7.1 tys. ton na 2.800 km odcinku ??????? ? ????? ? ????? ????? ? ??????????? ? ????????? ??????.

BMZ opracował także podobną dwuczłonową lokomotywę spalinową. W zależności od klienta może zostać dostarczona również w takiej opcji. Pierwsza maszyna rzecz jasna ma barwy RŻD.

Producent zapewnia, że lokomotywa wyposażona jest w niezawodne rozwiązania, systemy zabezpieczeń, monitoring, parametry rejestracji i kontroli jazdy oraz mikroprocesorowy system kontroli.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Rosja
Transmashholding
  • gutek – 23.02.2017

    71 ton - masa pociągu?-ciut za mało

  • Hehuh – 23.02.2017

    Trzyczłonowa lokomotywa do ładunku 71 ton - mają rozmach :)A tak na poważnie: Szanowna Redakcjo, czytajcie artykuły przed ich dodaniem.

  • Hehuh – 23.02.2017

    Trzyczłonowa lokomotywa do ładunku 71 ton - mają rozmach :)A tak na poważnie: Szanowna Redakcjo, czytajcie artykuły przed ich dodaniem.

  • EMD GP9 – 23.02.2017

    Świetna, choć do EMD F9 w zestawieniu A B A to jej zgrabnosci brakuje.

  • Przemo Z. – 23.02.2017

    I tłumacza też nie macie ? Muszę koniecznie odświeżać "cyrylicę" ?I chyba tłumaczenie też złe? Nie pociągi jadące "na Bajkał", tylko BAM-em

  • DarekP – 01.03.2017

    To jeszcze 1 pytanie, cała lokomotywa ma silnik o mocy 3,1MW, czy pojedynczy człon? Tak na logikę. Ta konkretna będzie jednak miała 9300 kW(12648 KM) i dość imponującą masę 432t.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....