TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Tylko PESA chce zmodernizować ED74
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.01.2019 15:21:00 7 komentarzy
Tylko PESA chce zmodernizować ED74

Jedna oferta na modernizację ED74. Złożył ją producent tych jednostek, a więc bydgoska PESA.

Firma, w konsorcjum z ZNTK Mińsk Mazowiecki prace te chce wykonać za 274 831 200,00 zł brutto. PKP Intercity na ten cel chciały przeznaczyć 247 107 000,00 zł. Wcześniej zainteresowanie przetargiem wykazywała też FPS, ale ostatecznie oferty nie złożyła. PESA zaproponowała 730 dni kalendarzowych jako termin wykonania naprawy dwóch jednostek. 

W 2017 roku PKP Intercity podjęły decyzję, że wszystkie ED74 wrócą na tory. W ramach przeglądów P5 połączonych z modernizacją mają zostanć wymienione w nich siedzenia oraz zamontowany bezprzewodowy internet i gniazdka. Pojawią się udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami i pasażerów z rowerami. Dodatkowo modernizacja ma na celu poprawę sprawności pojazdów, a więc zastosowanie takich rozwiązań technicznych, które wyeliminują stosunkowo liczne dotychczas awarie jednostek.

Plan PKP Intercity zakłada, że w wariancie podstawowym pociągi zestawione z ED 74 (w zależności od potrzeb również w trakcji podwójnej) pojadą trasą Wrocław – Lublin przez Lubliniec, Częstochowę, Piotrków Trybunalski, Tomaszów Mazowiecki, Radom i Dęblin oraz z Wrocławia do Kielc przez Lubliniec i Częstochowę. Ponadto ED 74 pojadą w relacji Kraków – Lublin przez Kielce, Radom i Dęblin (jedna para pociągów). Wszystkie "Edyty" kursować będą w ramach kategorii InterCity (IC). Przewoźnik zakłada, że pomiędzy Wrocławiem a Lublinem pociągi będą kursować w stałym takcie co 2 godziny. Ich bazą macierzystą będzie stolica woj. dolnośląskiego.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ED74
PESA
PKP Intercity
  • Krzysztof Ciejka – 21.01.2019

    Jakiś żart;p

  • Łukasz Kołodziejski – 21.01.2019

    Wyprodukowali to niech się z nimi bawią :)

  • Michał Piwowarczyk – 21.01.2019

    Ciekawe czy w przetargu na demontaż ED74 do ostatniej śrubki byliby chętni....

  • Combino – 22.01.2019

    @Łukasz Kołodziejski: jak IC przyjmie ofertę,to będą się bawić ;)

  • kolejFAN – 22.01.2019

    te składy powinny sie znaleźć na złomie, niestety jest to prototyp awaryjny i w standardzie regionalnym..

  • zeus04 – 22.01.2019

    @kolejFAN...za to twoje wypociny są seryjne i na poziomie bruku...

  • mechanik – 22.01.2019

    Pomijając polityczne bzdety i spekulacje, patrząc tylko na koszty zakupu i modernizacji (której wynik jest wielką niewiadomą), sumarycznie otrzymujemy najdroższy EZT z czasem użytkowania 15 lat. Warto?

  • Combino – 22.01.2019

    @Zeus,najzabawniejsze jest to,że kolejFAN może nieświadomie krążyć koło prawdy tzn. że ten przetarg to uzgodniona podkładka. PIC nie wiem co z nimi zrobić, Pesa też się specjalnie nie pali do przebudowy,a tu mamy jedną ofertę i to z zaporową ceną. Czyli oficjalnie jest podkładka żeby wydać decyzję o kasacji; wiem,że wniosek odważny,ale poczekajmy kilka tygodni i wszystko się wyjaśni.

  • DarekP – 22.01.2019

    FPS nie będzie konkurował P\z Pesą, bo po co? Jedna i druga firma pod kuratelą państwową, podobnie jak zamawiający. Rozstrzygnięcie będzie na pewno ciekawe.

  • mechanik – 23.01.2019

    Przeszczepić elektrykę ze złomowanych kibli i na tory :XD Jeżeli inny podmiot potrafi zakupić nowe pojazdy w podobnej cenie, to o czym tu dyskutować?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....