TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Umowa na modernizację ezt-ów do standardu Polregio podpisana
InfoRail - Opublikowano: 29.12.2016 09:01:42 11 komentarzy
Umowa na modernizację ezt-ów do standardu Polregio podpisana

Przewozy Regionalne i ZNTK Mińsk Mazowiecki podpisali umowę na wykonanie modernizacji łącznie 36 ezt-ów EN57.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail oferty złożone przez te firmy były najlepsze we wszystkich trzech częściach przetargu, obejmujących 13, 12 i 11 składów. W ostatniej z nich startował też Newag, jednak z ceną niedającą jakichkolwiek szans na wygraną. Za wykonanie tych prac konsorcjum dostanie: 111.610.200,00 zł (zadanie 1), 103.246.200,00 zł (zadanie 2) oraz 94.006.440,00 zł (zadanie 3).

Gruntowny remont, który przejdzie 36 pojazdów wiąże się z wymianą niemal całego zespołu napędowego, przebudową kabiny maszynisty, zmianą wyglądu zewnętrznego i przebudową wnętrza.

I przypomnijmy, że jednostki dostaną nowe malowanie Polregio. Będzie biało-pomarańczowo-czerwone.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
EN57
ezt
Polregio
Przewozy Regionalne
PESA
ZNTK Mińsk Mazowiecki
  • WK – 29.12.2016

    Całkiem ładnie.

  • ,,,,,, – 29.12.2016

    Wstyd powiedzieć ale w Patologi Regionalnej osób o rozumku Kubusia Puchatka nie brakuje. Wydawać nie swoje pieniądze to potrafią ale iść z postępem nie. Komuna = Patologia Regionalna

  • Dolnoślązak – 29.12.2016

    Zastanawiam się inteligentny kolego ,,,,,,,, czy ty aby napewno masz rozumku więcej od tego misia . Już sam twój nik świadczy że wstyd Ci przedstawić się pod artykułem.Komentarz godny co najmniej jakiegoś ekonomisty , a jak Ci wstyd powiedzieć to się nie wypowiadaj .Odnośnie artykułu , każdy pociąg nowy czy zmodernizowany i nie ważne jakiego przewoźnika to krok do przodu i z tego trzeba się cieszyć, malatura POLREGIO może nie zachwyca ale tez nie zniechęca do podróży .

  • ,,,,,,,, – 29.12.2016

    Dolnoslązak- jeśli tak kochasz i szanujesz PR to bądź tym który protestuje przeciwko KD i niech ta Twoja ulubiona PR nadal się rozwija przy ul Paczkowskiej na swych wspaniałych EN57 które modernizują do usranej śmierci. A te łęzki swiadczą tylko otym że nad tą firmą należy płakać

  • Wielkopolanin – 29.12.2016

    pytanko do PR ile Tygrysów w Poznaniu stoi odstawionych i dlaczego EN57 w barwach Dolnego Śląska zaczynają dominować w Wielkopolsce. Jeszcze pchajcie się z tym złomem do MM a niedługo zostaną wam tylko ENy na plastikach

  • Kalina – 29.12.2016

    Ooo proszę POLEGIO w nowych barwach. Całkiem nieźle wygląda ten projekt, a kolory przyjemne, ciepłe -takie dobrze kojarzące się.

  • shogun1983 – 30.12.2016

    W przypadku POLREGIO to malowanie (przód) zdecydowanie nie pasuje do kanciastego czoła zwykłego EN57... widać, że w projekcie i pomyśle malowania ktoś ograniczył się głównie do turbokibla... W tym przypadku niestety, ale rzeczywistość nie wytrzymuje porównania z wizualizacjami.

  • Sarka – 30.12.2016

    Każdy czepia sie tych kolorów a mi się one podobają. Dla mnie ważniejszy jest fakt modernizacji składów i tego jakie standardy będą mieć w środku a nie z zewnątrz.

  • guido – 01.01.2017

    Zamontowanie w Syrenie105 foteli z Mercedesa CLK nie uczyni z niej Mercedesa. Dodanie doEN57 paru nowych gadżetów nie zrobi z nich Pendolino.Tylko forsy szkoda.

  • kaktus – 02.01.2017

    Za tą kasę można kupić 28 sztuk EN 64

  • ehh – 02.01.2017

    Doczytajcie dobrze, malowanie ma przede wszystkim dotyczyć NOWYCH składów które planują zakupić, a pozostałe mają być malowane systematycznie, zgodnie z cyklem napraw i przeglądów.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....