TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Usługa gastronomiczna wraca do Pendolino
- Opublikowano: 26.06.2020 15:45:47
Usługa gastronomiczna wraca do Pendolino

Od soboty 27 czerwca 2020 roku usługa gastronomiczna wraca do wszystkich pociągów kategorii Express InterCity Premium (EIP).

W składach Pendolino znów dostępna będzie dla pasażerów przestrzeń gastronomiczna. Będzie można spożyć w niej pozycje dostępne w menu lub zamówić je do zajmowanego miejsca – u obsługi lub za pomocą aplikacji mWARS. W trosce o bezpieczeństwo i komfort podróżnych w strefie gastronomicznej zostają wprowadzone specjalne zasady sanitarne. Dostępnych będzie 50 proc. miejsc, a pasażerów będzie obowiązywać, podobnie jak w całym pociągu, obowiązek zasłaniania ust i nosa. Maseczkę będzie można zdjąć po zajęciu miejsca przy zdezynfekowanym stoliku. Podróżni będą także zobowiązani do zdezynfekowania rąk przed wejściem do strefy gastronomicznej oraz do zachowywania bezpiecznego dystansu. 

O obowiązujących zasadach pasażerów będą informować plakaty przy wejściu do wagonu gastronomicznego, monitory pokładowe oraz komunikaty wygłaszane przez drużynę konduktorską.

Usługa gastronomiczna będzie także stopniowo przywracana w pozostałych kategoriach pociągów: Express InterCity (EIC i EC), InterCity (IC) i Twoich Liniach Kolejowych (TLK).

Bezpieczne podróże

Obecnie możliwy jest zakup biletów na wszystkie miejsca siedzące w pociągach PKP Intercity. Aby zapewnić pasażerom bezpieczną podróż, konieczny jest ścisły nadzór nad poziomem zajętości miejsc nie tylko w poszczególnych relacjach, ale także na każdym odcinku podróży. Dlatego też PKP Intercity wprowadziło obowiązkową rezerwację miejsc we wszystkich kategoriach pociągów.

Na pokładzie pociągu wygłaszane i wyświetlane są także komunikaty przypominające o zasadach bezpiecznego podróżowania.

Wszystkie pociągi Pendolino są dezynfekowane przez producenta taboru metodą zamgławiania, czyli rozproszenia środka dezynfekującego razem ze strumieniem powietrza w postaci mikroskopijnych cząstek, podczas czyszczeń codziennych i okresowych realizowanych w Warsztacie Utrzymania Taboru. Dodatkowo pociągi są czyszczone podczas jazdy na całej trasie. Dezynfekowane są newralgiczne elementy, z którymi podróżni mają bezpośredni kontakt, m.in. klamki, poręcze, uchwyty, przyciski sterowania drzwiami.

Podróżni wracają na kolej

Od początku maja br. PKP Intercity sukcesywnie wznawia kursowanie kolejnych pociągów. Obecnie do dyspozycji pasażerów jest już ponad 400 połączeń PKP Intercity. Jest to odpowiedź przewoźnika na dynamicznie zwiększające się zapotrzebowanie na podróże koleją. Pokazał to ostatni długi weekend, kiedy to od środy 10 czerwca do niedzieli 14 czerwca PKP Intercity przewiozło 308 tysięcy pasażerów. Tylko w ciągu tych pięciu dni z usług przewoźnika skorzystało o 53 tysiące pasażerów więcej niż w ciągu 14 dni od 3 maja do 16 maja, kiedy to PKP Intercity rozpoczęło przywracanie zawieszonych wcześniej połączeń.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....