TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

VT628 i wagony na kursach Kolei Wielkopolskich. Kłopot dla niepełnosprawnych
InfoRail.pl - Opublikowano: 14.01.2019 14:51:46
VT628 i wagony na kursach Kolei Wielkopolskich. Kłopot dla niepełnosprawnych (foto: KW)

Część połączeń obsługiwanych przez Koleje Wielkopolskie będzie obsługiwana przez pojazdy nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Ma to związek z wydzierżawieniem przez przewoźnika i skierowaniem do obsługi wybranych połączeń na liniach Poznań – Wolsztyn, Poznań – Wągrowiec pojazdów spalinowych typu VT628 oraz w związku z tym, że od dnia 19 stycznia br. wznowiona zostanie obsługa wybranych połączeń przez skład wagonowy prowadzony lokomotywą parową.

Jak podał przewoźnik część kursów (lista poniżej) będzie obsługiwana składami, które nie są przystosowane do obsługi osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (dot. wózków elektrycznych jak i manualnych).

Styczeń 2019 – Wolsztyn – Poznań - Wągrowiec

Weekendy:

77749 WOLSZTYN 05:40 - POZNAŃ GŁ. 07:09 2x VT628;

77268 POZNAŃ GŁ. 08:05 - WOLSZTYN 09:34 2x VT628

77389/6 WOLSZTYN 9:49 - POZNAŃ GŁ. 11:16 2x VT628

77389/8 POZNAŃ GŁ. 11:30 - WĄGROWIEC 12:33 2x VT628

77364/5 WĄGROWIEC 13:40 - POZNAŃ GŁ. 14:52 2x VT628

77298 POZNAŃ GŁ. 19:52 - WOLSZTYN 21:19 2x VT628

Soboty – trakcja parowa:

77751 WOLSZTYN 06:28 POZNAŃ GŁ. 08:21 Ol49

77262 POZNAŃ GŁ. 10:23 WOLSZTYN 12:36 Ol49

77293 WOLSZTYN 14:02 POZNAŃ GŁ. 16:06 Ol49

77304 POZNAŃ GŁ. 17:06 WOLSZTYN 19:17 Ol49

Styczeń 2019 – Wolsztyn – Poznań - Wągrowiec

Dni robocze:

77531/0 WOLSZTYN 05:39 - POZNAŃ GŁ. 07:09 2 VT628

77531/0 POZNAŃ GŁ. 07:12 - WĄGROWIEC 08:23 2 VT628

77356/7 WĄGROWIEC 09:53 - POZNAŃ GŁ. 11:05 2 VT628

77532/3 POZNAŃ GŁ. 12:03 - WĄGROWIEC 13:15 VT628

77364/5 WĄGROWIEC 13:40 - POZNAŃ GŁ. 14:52 VT628

77120/1 POZNAŃ GŁ. 15:56 - WĄGROWIEC 16:53 2 VT628

77568/9 WĄGROWIEC 17:58 - POZNAŃ GŁ. 19:09 2 VT628

77572 POZNAŃ GŁ. 21:27 - WOLSZTYN 22:53 2 VT628

Styczeń 2019 – Wolsztyn –Leszno – Wolsztyn – trakcja parowa

Dni robocze:

77494 WOLSZTYN 06:13 LESZNO 07:35 Ol49

7299 LESZNO 08:15 WOLSZTYN 09:47 Ol49

77528 WOLSZTYN 11:33 LESZNO 12:55 Ol49

77307 LESZNO 13:26 WOLSZTYN 14:56 Ol49

Należy pamiętać, że przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmiany obiegów pojazdów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Koleje Wielkopolskie
parowóz
VT627
  • Patryk Nisiewicz – 14.01.2019

    Bardzo nad tym ubolewam. Pojazdy są sprawne i wygodne, ale niestety nie mogę z nich skorzystać. Przewoźnik lub wynajmujący powinien wyposażyć je w rampy, np. takie jak w wagonach IC.

  • Darek Spólnicki – 15.01.2019

    Ja uważam Patryku,że rampa powinna być absolutnie bezwzględnie na wyposażeniu każdego dużego dworca w Polsce-co nie oznacza,że nie powinno być rampy na wyposażeniu każdego dworca PKP czynnego całą dobę lub minimum 15 godzin ;)

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....